• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bored.


    Chaos is a ladder.

    Lol Claire, die giffff. hahaha.
    Ik hoorde net dat iemand uit het Nl'se team een enkelblessure heeft? Is het vreemd dat ik nu ga vragen wie? Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    Alleen thuis zijn voor een langere periode vind ik leuk, altijd keihard Guns N' Roses of KISS op staan dan. _O_


    Ik ben al alleen vanaf afgelopen vrijdag tot komende vrijdag(flower)


    ~

    Nieve schreef:
    Lol Claire, die giffff. hahaha.
    Ik hoorde net dat iemand uit het Nl'se team een enkelblessure heeft? Is het vreemd dat ik nu ga vragen wie? Hahaha.

    Kevin Strootman. :/ Dus dat faalt best hard, want hij zou er eigenlijk staan woensdag, maar nu moet Louis van Gaal een vervanger oproepen..

    Hoe vond je mijn hoofdstukje trouwens? ;x


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    Lol Claire, die giffff. hahaha.
    Ik hoorde net dat iemand uit het Nl'se team een enkelblessure heeft? Is het vreemd dat ik nu ga vragen wie? Hahaha.

    Strootman (dacht ik?)


    Chaos is a ladder.

    Oké, dan ben ik naar dat feestje. Toedelss xox


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Kevin Strootman. :/ Dus dat faalt best hard, want hij zou er eigenlijk staan woensdag, maar nu moet Louis van Gaal een vervanger oproepen..

    Hoe vond je mijn hoofdstukje trouwens? ;x

    Ik heb hem nog niet gelezen, ga ik zo doen! Veel plezier op dat feestje trouwens. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als iemand nog een paar écht goede rock nummers weet, dan zijn die meer dan welkom.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb trouwens een sms van een Vitenamees in het Spaans gekregen. Toch maar even bellen :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    @Kim & Amy: Ja, zo flauw joh.. gisteren had ik er eentje bijgekregen en stond de teller op 66, nou zijn er weer twee weggegaan. Konden de plotwending niet aan, denk ik. Haters. :'D

    @Demi: Ohh gosh echt? x'D OMG hahaha ik zou me kapot schrikken als ik mijn huis binnen zou stappen en zo'n dikke lijkengeur rook, LOL.


    Je rook het niet totdat ik de vriezer open deed opzoek naar iets eetbaars. Helaas had de schimmel mijn eten al gevonden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben zoo happy dat het voetballen deels weer is begonnen:)


    ~

    Dictionary schreef:
    Ik ben zoo happy dat het voetballen deels weer is begonnen:)

    Haha, lol, had je gezien hoe RKC zaterdag met 3-2 won van PSV? Wat een wedstrijd man.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Haha, lol, had je gezien hoe RKC zaterdag met 3-2 won van PSV? Wat een wedstrijd man.


    Nee:( Mijn vriendin was hier


    ~

    Ik wil nog steeds de wedstrijd van Chelsea tegen Man City zien, maar ik kan nergens een goede link of zo vinden. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dictionary schreef:
    Nee:( Mijn vriendin was hier

    Pff, op een gegeven moment was het echt niet meer om aan te zien. (krul)


    Chaos is a ladder.