• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton
    'Welkom terug.' lach ik. 'Wat vind jij nu van One Direction?' vraag ik nieuwsgierig. 'Ook zo'n hard fan zoals Samuel's zusje?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Wat ik van One Direction vind? 'Nou.. ze zijn wel goed' zeg ik. Eigenlijk ken ik alleen Liam, Harry en Louis. Liam en Harry heb ik vandaag ontmoet en Louis kende ik een beetje door Christina. 'Maar ik ken er 2 van hun alleen niet, Niall en Z.. Z'. Wat was het nou? Ohja Zayn. 'En Zayn niet.Ik ken 1 of 2 liedjes van ze en verder ook niks. Wat vind jij dan van ze?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 20:36 ]


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik grinnik en besluit even dwaas te doen. 'Omg, ze zijn zooo awesome! Ik ken al hun liedjes! Ik denk dat ik straks ga flauwvallen!!!' roep ik met een hoge stem en begin dan te zingen 'I want, I want, I want, but that's crazy. I want, I want, I want, but that's not me, ...' Jep als je zussen hebben die zitten mee te schreeuwen en zitten te fangirlen kan je het wel...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    Ik barst in lachen uit. 'Oh nee zit ik nu naast een die-hard Directioner?!' zeg ik lachend. Ondertussen was ik van het lachen in het water gevallen. Proestent kom ik boven water. 'Nou het was toch maar goed dat ik een bikini aan had' glimlach ik. 'Komt Jake er ook in?' vraag ik met een lief stemmetje.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 20:49 ]


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Inderdaad.' lach ik. 'Maar ik ben net droog en ik zou het dus zo willen houden.' zeg ik maar blijf zitten. 'Dit worden nog wel een leuke weken denk ik.' zeg ik doelend op het zwembad en de omgeving.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    Ik maak een aawwhh geluidje en duik dan weer boven water. Ik kom weer boven water en probeer, net als je altijd in van die films ziet, zo omhoog te komen en zo je haren naar achter te gooien. Maar nee hoor, ik ben weer eens onhandig en val op mijn rug doordat ik mijn evenwicht verloor. Eigenlijk moest ik weer lachen om mijn klunzigheid maar dat lukte niet echt dus dook in snel weer onderwater. Eenmaal weer bovenwater hoorde ik nog net wat Jake zei, 'Jupp zeker weten!' zeg ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 21:01 ]


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik lach omdat haar mislukte poging best schattig was en ga op mijn buik liggen zodat ik haar weer boven water kan trekken. 'Niet verdrinken he?' glimlach ik. 'De wereld zou het niet aankunnen om zo'n talent te verliezen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    Ik pak zijn handen vast en kom uit het zwembad. Ik moest een beetje blozen om zijn opmerking. Snel keek ik weg, hij mocht niet zijn dat ik rood werd. 'maar je hebt me nog niet eens horen zingen' zeg ik. 'En ik jou ook niet'.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Oh je mist niet veel.' lach ik 'Maar ik ben wel nieusgierig naar jouw zangtalent.' Ik kijk haar even aan en glimlach. 'Wil je alsjeblief voor me zingen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    'Oke alleen als jij het daarna ook doet!' zeg ik en langzaam begin ik skyscraper te zingen. 'Skies are crying, i am watching. Catching teardrops in my hands.'


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik grijns en klap in mijn handen als het gedaan is. 'Perfect. Zie je dat je een talent bent.' zeg ik. 'En daar is niet aan te doen.' Ik glimlach dan weer en weerhoud me ervan mijn arm om haar schouders te slaan om haar zo een knuffel te geven zoals ik met Charlotte (m'n bff) doe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    'Nu jij nog' grijns ik. Ik voelde dat hij een arm om me heen sloeg. Ik wist in ieder geval, deze jongen was erg aardig.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Ehm, ik weet niet of je dat wel wil horen.' lach ik en kijk naar het water.
    'Trouwens ik kan jouw toch niet verslaan.' Om haar af te leiden wijs ik naar het grote gebouw. 'Wat vind je ervan? Lelijk of mooi?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    'Als je het niet wil kan je het gewoon zeggen hoor. Ik hoor het toch wel bij de shows! Toch?'. Toen vroeg hij naar een gebouw. 'Hij is niet lelijk ofzo, maar ik heb nog veel mooier gezien' antwoord ik. 'Vind jij heb mooi of lelijk?'.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik kijk er even twijfelend naar. 'Mijn voorkeur gaat naar oudere gebouwen. Deze vind ik iets te modern. Al mogen onze huisjes er ook wel zijn.' geef ik toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'