• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    'Ja die zijn ook super vet!' geef ik toe. 'Zelf ben ik van de oudere gebouwen met een tikkeltje modern'. Ik kijk even rond. 'Weet jij eigenlijk hoe laat het is?' vraag ik ineens.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Bijna 12 uur, denk ik.' zeg ik en ik hoor mijn maag rommelen. 'Jep 12 uur.' mompel ik en word rood van schaamte. Ik sta op en steek mijn hand naar haar uit. De eetzaal zal nu wel open zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    Ik pak zijn hand en sta ook op. 'Best handig als je om ongeveer 12 uur honger krijg' grinnik ik. 'De eetzaal is toch die kant op?' ik wijs naar links. 'Of was het nou naar rechts? Ik ben echt niet handig ik onthouden. De onhandigste dingen onthoud ik altijd en de dingen die ik hoor te weten vergeet ik'.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik lach en knijp zachtjes in haar hand voor ik hem los laat. 'Ehm, volgens mij was het links.' zeg ik en loop samen met haar de linkerkant op. We komen in een zaal terecht met een lange tafel en verschillende dingen erop. 'hmm, food.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    Ik voelde dat hij zachtjes in mij hand kneep. 'yayy ik had het toch goed dat we naar links moeten' lach ik. Ik loop achter hem aan. Er staat een tafel, een lange en nog een paar kleine. Naast mij hoorde ik iemand 'Hmm, food' zeggen. Jake. Ik grinnik, loop naar de tafel, pak wat te eten en te drinken en ga aan een van de tafeltjes zitten. 'Kom je ook?' vraag ik. Ik klopt op de stoel die naast mijn stoel staat.


    {ik ga, kom morgen weer doeii}


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik laat me op de stoel vallen en vul een bord. Ik wacht even, pak vlug mijn bestek en val aan. Ik concentreer me op het eten maar als ik gedaan heb kijk ik verontschuldigend naar Jessy. 'Sorry.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    'Geeft niet.'Ik kijk rond. Nog niemand van de rest was er. 'Is het lekker?' glimlach ik. Zelf had ik alleen een klein broodje op.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Ja, eigenlijk wel.' lach ik en zie het meisje die daarnet met Samuel aan het zwemmen was ook binnenkomen. Jade denk ik dat het was. 'Een vriendin van je is daar.' glimlach ik tegen Jessy.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [late reactie]
    Jessy Evans
    'Heey Jade!' zeg ik terwijl ik naar haar zwaai. 'Was het nog leuk met Samuel?' knipoog ik naar haar. 'Nee grapje' lach ik.


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik rol met mijn ogen en ga recht tegenover Jessy zitten. 'He, Jake was het toch?' vraag ik en lach zachtjes. Waterjongen. Hij knikt en ik pak een broodje. 'Zo...' mompel ik als het even stil is. 'Wat hebben jullie gedaan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik lach. 'Eigenlijk helemaal niks bijzonders. Of nee wacht ik was weer klunzig'. Niet dat ga vertellen wat ik had gedaan. 'En we hebben een beetje gepraat. Jullie?'.


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    'Gezwommen en gepraat.' antwoord ik en neem weer een hapje. 'En gezongen voor elkaar.' Ik hoor Jake gniffelen. 'Ik weet al welk liedje.' lacht hij en schenkt zichzelf wat drinken in. 'Ik begin te houden van deze plek.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Tuurlijk het is hier fantastisch!' zeg ik blij. Ik neem een slokje van mijn drinken. 'Maar ik heb ook best wel zin in de wedstrijd, want dan gaan wij winnen' lach ik.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Dat geloof ik graag.' mompel ik en leun wat achteruit.
    Jade lijkt niet zo enthousiast over de wedstrijd als Jessy. 'Hmm zou er dessert zijn?' denk ik luidop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Heb jij er dan geen zin in Jade?' vraag ik. 'En Jake, misschien moet je gaan kijken?'. Ik kijk door het dichtstbijzijnde raam naar buiten.


    Do what people say you can't.