• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra

Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Aragog
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley - BlueHope
    Jade Selah Harris(Jager) - xSpookje
    Dawn Maiden Valentine - ScenexLover
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - xSpookje
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Need aanvoerder + Zoeker]
    Afdelingsleider

Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - xSpookje
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Stephen Granger - mismi
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - xSpookje
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Afdelingsleider

Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - xSpookje
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - xSpookje
    Afdelingsleider

Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - xSpookje
    Leerlingen
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - jaimyhoi
    Ruby Agony Hope(volger) - BlueHope
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - xSpookje, Jaimyhoi
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Felice Lily Billington - Aragog
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - xSpookje
    Afdelingsleider

Leraren:
    Astronomie

Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

May Angelique Hastings - Aragog
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - BlueHope
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

Harold Livingsstone - BlueHope

Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - BlueHope
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

Maya Alison Lockwood - Aragog
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht

Volgers
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn

Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

Zwerkbal schema
    1e wedstrijd, Griffoendor - Zwadderich
    2e wedstrijd, Huffelpuf - Ravenklauw
    3e wedstrijd, Ravenklauw - Zwadderich
    4e wedstrijd, Griffoendor - Huffelpuf
    5e wedstrijd, Huffelpuf - Zwadderich
    6e wedstrijd, Griffoendor - Ravenklauw

Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory

Melding: als je er nu bij komt kan je inspringen bij dat je net ontbeten hebt en naar de eerste of tweede les gaat, de Hufflepuf try-outs zijn verzet naar vanmiddag vanwege een accident tussen Hufflepuf en Slytherin (:

Samenvattig van Topic 11/12 voor degene die het gemist hebben:
    Het avondeten is geweest, zo ongeveer. Je kan daar nog wel mee bezig zijn. Iedereen kreeg de oproep om naar The Great Hall te gaan, en daar kregen ze de mededeling dat het schoolhoofd zijn medicijnen zijn verdwenen. En dat hij tijdelijk, misschien wel voor altijd, afwezig zal zijn.
    Ashley is degene die die medicijnen heeft laten verdwijnen, in opdracht voor Serpen.
    En note to Jessica, bij Nick, Mason en Alice heeft Alice Mason de kieteldood gegeven, eerst hadden ze het nog over zwerkbal en dat Mason vond dat Alice mee moest doen met de try-outs enzo blablabla.
    En Ashley is op Serpen en heeft dat verteld, had ze spijt van. Heeft ze timeturner gebruikt. Toen ging ze met Jayden naar bed :8 en Serpen kwam erachter dat hij verliefd was op Alicia alleen door dat time turner gebeuren weet hij dat niet meer.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:50 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Ashley - Slytherin
    Ik liet me achterover in het gras vallen, en mompelde enkele scheldwoorden in het algemeen.
    ''Haal eens een eersteklasser,'' mompelde ik. Ik wil me op zijn minst érgens op af kunnen reageren, en dit is het enige wat ik kan bedenken.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

L.F \\ Sl
    Ik grijns naar Ashley. 'Dat moet wel lukken,' zeg ik dan. Ik haal er een eersteklasser bij, een jongen. Ik zeg tegen hem dat Ashley wat wil zeggen of doen. En hi loopt mee. 'Hier Ash, dit is Timo.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ashley - Slytherin
    Ik lag nog steeds op de grond toen Leslie met een eersteklasser aan kwam zetten. Geen slimme in ieder geval, want elke idioot zou nog een ontsnappingspoging doen.
    Ik stond op.
    ''Hallo, Timo,'' grinnikte ik.
    ''Ga even hier staan, wil je?'' mompelde ik, en trok hem mee naar de boom.
    Ik ging voor hem staan. ''Detentio,'' mompelde ik zachtjes, waardoor Timo nu vast zat aan de boom, doormiddel van touwen. Ik grijnsde.

L.F \\ Sl
    Ik moet even lachen maar vind het dan toch erg voor de jongen. Ik haal mijn wand tevoorschijn. 'Diffindo,' zeg ik dan. En de jongen komt weer los. Dan richt ik op Ashley: 'Mobilicorpus.' en nu zweeft Ash in de lucht en ik lach.

Ashley - Slytherin
    ''Zet me verdomme neer!'' gilde ik, grinnikte even en trok mijn wand. Ik richtte deze op Leslie. ''flipendo,'' mompelde ik, waardoor Leslie haar concentratie op de spreuk verloor en ik met een plof op de grond terecht kwam. De jongen rende weg. ''Mobilicorpus,'' zei ik, waardoor hij in de lucht schoot. Door de onzichtbare touw rond zijn nek stikte hij bijna. ''Furnunculus,'' voegde ik er mompelend aan toe, waardoor hij overal zweren kreeg. Toen hij op het randje van flauwvallen stond wegens zuurstofgebrek, liet ik hem weer met een luide plof op de grond vallen.
    ''Dat lucht op,'' zuchtte ik.

L.F \\ Sl
    'Ashley!' riep ik uit. 'Dat kan je hem biet aandoen!' maar ik kon er niets tegen doen. D e jongen viel uiteindelijk met een harde op neer. En dan wis ik snel zijn geheugen, anders vind in het zielig.

Ashley - Slytherin
    Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Wat dacht je anders dat ik met die etter ging doen? Trouwens? Waarom is dat zielig? Waarom heb je zijn geheugen gewist?'' ik keek Leslie onbegrijpelijk aan.

Leslie Fields \\ Slytherin
    Ashley begrijpt me niet. 'Die jongen stikte zowat!' zeg ik dan. En ik zucht even. 'Tuurlijk weet ik wel dat je iets met hem ging doen, maar bijna laten stikken gaat me te ver.' ik pak mijn wand weer. 'Flipendo,' mompel ik dan naar Ashley.

Ashley - Slytherin
    Woest sprong ik op.
    ''Hij is toch niet gestikt? Wat is het probleem dan?! En goh, dankje, me laten vallen helpt écht!'' snauwde ik, en liep van haar vandaan. Tot zover de afleiding.
    Ik plofte weer in het gras neer, vouwde mijn armen rond mijn opgetrokken knieën waar mijn hoofd op steunde.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:29 ]

Ik moet er stiekem om lachen. 'Kom op Ash,' zeg ik dan. En ik ga naast haar zitten. 'Je weet best dat ik daar anders tegen aan kijk.' en ik kijk naar haar. 'En ja, je laten vallen helpt echt. Dan leer je weer op te staan en niet kwaad te worden om zoiets omdat je niet weet wat je aan moet met je gevoelens voor Serpen.'

Ashley - Slyhterin
    ''Ik wordt kwaad om het feit dat álles wat ik doe fout gaat.'' mompelde ik, en staarde koppig voor me uit.
    Een zucht verliet mijn mond. ''Wat moet ik doen?'' zei ik hopeloos tegen niemand in het bijzonder, en begroef toen gefrustreerd mijn gezicht in mijn handen.

Leslie
    Ik zucht ook. 'Ik weet wel wat je kunt doen,' zeg ik dan. 'in een hoek zitten zuchten en mokken. En je gevoelens willen weg wensen.' ik ben spottend. Dan zeg ik normaal: 'Of je raapt jezelf bij een en gaat leuke dingen doen. En praat jezelf niet de put in.' dan haal ik mijn schouders op. 'Maar ja, dat zijn slechts voorstellen.'

Ashley - slytherin
    ''Het is omdat ik je veel verschuldigd ben, maar anders had ik je verrot geslagen, wist je dat?'' mompelde ik op een dodelijke toon, en keek haar toen aan. ''Er is niks leuks te doen, aangezien jij er voor zorgt dat al die eersteklassertjes ontsnappen,'' kaatste ik terug.

Ik doe een stap achteruit. 'Je bent me niets verschuldigd,' zeg ik dan. 'Zelfs niet omdat ik en met je ben mee geweest terug de tijd in, en ik een deel van mijn geheugen door je heb laten wissen. En door een poging te doen je op te vrolijken.' dan draai ik me om en loop weg.

Ashley - Slytherin
    ''Les, wacht nou!'' zuchtte ik, en stond op.
    Ik hield haar arm vast zodat ze stopte met lopen.
    ''Ik moet die idioot elke dag onder ogen komen, omdat hij denkt dat we vríenden zijn. Hij zei dat ik de enige was die hij vertrouwde. Als vríénden. Terwijl jij gewoon iemand hebt die je kan aflebberen wanneer je wilt,'' zei ik. Ik had iets te veel gezegd dan dat zei moest weten, maar dat boeide me op dit moment even niet. ''Verwacht niet van me dat ik zo even vrolijk wordt, en weer blij door de gangen kan huppelen ofzo.''