• Heey!!

    Ik heb echt liefdeskenners hun hulp nodig!

    Het zit namelijk zo

    Ik ben nog niet zo lang geleden terug gekeerd van bosklassen. Echt sûper plezant maar daar over het plezante deel gaat het nu niet. Natuurlijk hebben we daar heel veel activiteiten gedaan waar we monitors bij nodig hadden. En daar zit het probleem! Er was zo 1 monitor bij. Hij had blond krullend haar en een super mooi bovenlijf. Hij was echt mega maar dan ook MEGA-knap! En nu zit ik hier terug thuis. Het probleem is ; Ik mis hem. Raar maar waar, ik weet niet echt wat ik nu moet denken. Als ik dicht bij hem in de buurt was dan kreeg ik zo'n raar gevoel in mijn buik. Soms krijg ik tranen in me ogen als ik aan hem denk en dat vind ik dan raar, want ik weet niet echt wat ik nu ervan moet denken. Echt elke dag denk ik aan hem en ik probeer hem uit me hoofd te zette maar dat lukt niet :(... Ik wil echt terug naar Durbuy waar de bosklassen waren zodat ik hem terug zie :(....


    Aub mensen!
    Als er iemand me raad weet te geven laat het weten want ikzelf ben echt ten einde raad :(

    Alvast echt bedankt!!

    Xxx-Mii(H)

    1. volgende keer vraag je gwn zijn gsm of msn en dan kunnen jullie wat meer contacteren
    2. praat erover misschien helpt dat
    3. ga niet de hele tijd janken just play ( girl power :) ) maar doe dat op een goede manier... check out of hij ook iets met jou wilt
    4. nog iemand raad :)

    Heey!!

    Ik heb echt liefdeskenners hun hulp nodig!

    Het zit namelijk zo

    Ik ben nog niet zo lang geleden terug gekeerd van bosklassen. Echt sûper plezant maar daar over het plezante deel gaat het nu niet. Natuurlijk hebben we daar heel veel activiteiten gedaan waar we monitors bij nodig hadden. En daar zit het probleem! Er was zo 1 monitor bij. Hij had blond krullend haar en een super mooi bovenlijf. Hij was echt mega maar dan ook MEGA-knap! En nu zit ik hier terug thuis. Het probleem is ; Ik mis hem. Raar maar waar, ik weet niet echt wat ik nu moet denken. Als ik dicht bij hem in de buurt was dan kreeg ik zo'n raar gevoel in mijn buik. Soms krijg ik tranen in me ogen als ik aan hem denk en dat vind ik dan raar, want ik weet niet echt wat ik nu ervan moet denken. Echt elke dag denk ik aan hem en ik probeer hem uit me hoofd te zette maar dat lukt niet :(... Ik wil echt terug naar Durbuy waar de bosklassen waren zodat ik hem terug zie :(....En dan is er nog een probleem... Hij is zeker 20 ofzoo en ik 12 :S


    Aub mensen!
    Als er iemand me raad weet te geven laat het weten want ikzelf ben echt ten einde raad :(

    Alvast echt bedankt!!

    Xxx-Mii(H)

    je moet gewoon zoeken naar jongens van je eigen leeftijd, en misschien leuke dingen gaan doen met je vriendinnen zodat je hem vergeet,

    je kunt ook helemaal wegdromen bij een superster als wete ikveel een mega super lekker ding.. zodat je hem ook vergeet, en ga géén liefdesliedjes luisteren of zeukfilms kijken want dan denk je meer aan hem, luister dance, rock of liedjes van je favo idool, en kijk comedie's, als je een goede comedie hebt dan ben je zo hard aan het lachen dat je hem vergeet,

    en als je hem egt niet kunt vergeten en huilt, huil een keer goed, met een beste vriendin erbij waarmee je kunt praten, regel chocolade, drankjes en touchues (of zo iets) na zo'n huilbui voel je je altijd opgeluchter, (A)

    Misschien heb je hier wat aan(A)

    Groetjes Marieke

    ps Wil je in een PB berichtje zetten of je wat met mn tips gedaan hebt en of het geholpen had??(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    *zeukfilms =zeikfilms, romantische films (A)


    My fairytail stinks, does yours?

    Weet er soms nog iemand iets :(??

    Xxx

    Het is wel duidelijk dat je een crush op hem hebt, dat je hem leuk vind. Dat is niet ongewoon, vooral als je net in de puberteit zit en de hormoontjes door je lijf heen gieren (jaja, hier spreekt iemand met ervaring, haha^^).
    Het is niet leuk als je hem dan niet meer kunt zien of dat hij onbereikbaar is, maar wat ik wil zeggen, is dat het niet ongewoon is. Het is iets wat alle meisjes wel meemaken.
    Uiteindelijk zul je niet meer aan hem denken. Wat ik altijd doe als ik dit heb, is me vet gaan ergeren aan z'n mindere punten. Dan raak ik zo geïrriteerd, dat ik die jongen niet leuk meer vind.^^ *grin*
    Nou ja, verder zou ik het ook niet weten. :S (flower)
    xXx


    FML

    Oo meid je bent zeker verliefd dat is over duidelijk =)

    1.Vraag de volgende keer zijn GSM nummer of MSN/E-Mail.
    2.Ga niet zitten kniezen op je kamer bedenk; He's not the only boy on this world! Er zijn vast nog wel zulke leuke jongens!
    3.En probeer er achter te komen waar ie woont en zoek zijn huis telefoon nummer op met zijn achternaam.
    4.Misschien kijkt hij wel eens op jullie site voor de foto's en zet ie ene bericcht ofso en zo kan je contact met hem op nemen!
    5.Voor als het nisk word; Koop een roze zonnebril en dan ga je vanzelf alles roze zien. Of houd de hele ganze dag een nep-bigsmile op je lichaam maakt dan bepaalde stofjes aan waardoor je je beter gaat voelen!

    x.x ReneeHVj(H)


    I do not hook up.

    Oh, dat had ik pas nog met zo'n gast in een restaurant ö hij was zóo knap ><
    MaJaa.. Je hebt mn msn, als je tips nodig hebt ;)


    all I want for christmas is a girlfriend