• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Het slechte nieuws is dat er nog 2 mensen staan, bij elke deur een en waarschijnlijk zijn die niet vanplan weg te gaan. Het goede nieuws is dat het er 2 minder zijn dan net' Andwoorde ik, tsja.. Ik had liever eerst het goede nieuws gehad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik zuchtte.
    ''We zitten hier dus nog wel, voorlopig,'' mompelde ik, en grinnikte zachtjes. Wat een bizarre situatie dit.
    Ik frunnikte wat aan mijn jurkje, en keek een beetje rond in de auto. Niet slecht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Of we sluipen naar buiten en slaan ze gewoon buitenwesen' Opperde ik grijnzend, waarschijnlijk zou ze het niet doen.. Al hoewel.. Was er best veel veranderd aan het beeld dat ik vanmorgen van haar had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ik schudde lachend mijn hoofd.
    ''Ik zou graag in willen gaan op je voorstel, maar ik denk dat je dan de situatie alleen maar verergerd,'' grinnikte ik.
    De auto was niet zo ruim, waardoor we redelijk dicht op elkaar zaten. Mijn adem werden wolkjes, en sloegen tegen de ruiten aan wat alleen maar meer damp veroorzaakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Jammer.. Er lag hier ergens vast wel iets om ze buitenwesten te slaan' Ze ik grijnzend, 'Daarna kunnen we ook nog altijd op jouw voorstel ingaan om vanboord te springen'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand Aurélie meeten??]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elisàbeth
    Ik lachte even.
    ''Dat is toch te koud, zei je? Ik heb het al koud genoeg,'' grinnikte ik, en op dat moment kroop er een rilling over mijn rug.
    Ik weet niet hoe het met hem zat, maar ik had het écht koud. Ik trok mijn knieën op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Ik zei niet dat het niet koud was' Zei ik grijnzend waarna ik de auto doorkeek opzoek naar iets warms.. 'Zo te zien heb je het nu al koud dus zit je niet te wachten op meer kou'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellie, minimaal 4 regels! (N)]
    Elisàbeth
    Ik grinnikte en knikte toen.
    ''Jij niet, dan?'' mompelde ik, terwijl ik opkeek.
    Waarschijnlijk was ik gewoon gek aan het worden.. Ach, ik had het sowieso al snel koud.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar om de warmte een beetje te behouden, en keek af en toe onopvallend door het raam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Sorry Mitshy.. Moest weg.. Vergeef me?}

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Ik krijg het niet zo snel koud' Andwoorde ik schouderophalend,
    'Hier' Vervolgde ik waarna ik mijn handoek opmerkte die nu al weer droog was geworden.
    Ik me naar haar toe boog om die achter haar rug langs en om haar armen heen te legen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Vooooruit, voor deze ene keer]
    Elisàbeth
    Hij boog voorover om zijn handdoek om me heen te slaan, waardoor onze gezichten slechts enkele centimeters van elkaar verwijderd waren. Ik voelde zijn warme adem langs mijn gezicht strijken, en toen hij zijn handdoek om me heen had geslagen glimlachte ik.
    ''Dankjewel,'' zei ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Alsjeblieft' Andwoord ik glimlachend waarna ik weer terug tegen de andere kant ga zitten en door het raampje kijk en zie hoe één van de mannen weg gaat. 'Eén weg nog één te gaan' Deel ik mee, 'Waarschijnlijk zal iedereen denken dat hij zijn hooft tegen een muur heeft gestompt als je hem met iets hard op zijn achterhooft raakt en hij zo bewusteloos raakt?' Opper ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik moest moeite toen om niet in lachen uit te barsten.
    ''Ik denk niet dat dat érg geloofwaardig zou zijn,'' grinnikte ik. ''En daarnaast zit ik hier wel lekker, moet ik toegeven,'' zei ik schouderophalend. En daarbij, als ik terug zou gaan, kreeg ik mijn ouders op mijn dak. Ik moest er niet aan dénken.. Maar goed, we konden hier niet eeuwig blijven zitten. En die kerel kon daar ook niet eeuwig blijven staan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Ik vind het nogsteeds een goed idee' Breng ik er grijnzend tegenin, 'Wat was je vanplan te gaan doen als hij weg is dan?' Vroeg ik haar vervolgens terwijl ik door het raapje naar de man keek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ''Ik weet het niet,'' zuchtte ik. ''In ieder geval mijn ouders ontwijken, dat staat vast,'' mompelde ik, terwijl ik afwezig met mijn blonde haarlokken speelde.
    Ik keek ook even naar de man, en grinnikte zachtjes. ''Hoe lang zou hij nog volhouden?'' grijnsde ik.

    [Oeh ik kijk beugelbekkie :'D Nostalgieeeeee]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''