• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Zelf had ik ook best zin om te zwemmen alleen leek dit water me net iets te koud, 'Ik heb geen honger' Andwoorde ik simpel, 'Jij waarschijnlijk ook niet?' Gokte ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik schudde mijn hoofd, en haalde mijn schouders op.
    ''Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat plannetje van jou klinkt aangenaam,'' zei ik, doelend op het zwembad. Ik had een kleine grijns rond mijn lippen, en liep naar de suite om me om te kleden.
    Eenmaal aangekomen, trok ik mijn bikini aan.

    [LOL wtf voor badkleding hadden die mensen vroeger? x'D Ik heb maar gewoon iets neutraals gedaan, hahahahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    ook ik liep terug naar de suite om daar vervolgens een bruinachtige zwembroek aan te trekken waarover ik simpelweg een bloese aandeed en die dichtknoopte, een bloese was gemakkelijk uit te doen.. En iets anders had ik niet bepaald. 'Je kan toch wel zwemmen he?' Vroeg ik haar vervolgens plagend terwijl ik naast de deur van de suite bleef staan wachten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Nadat ik een jurkje over mijn hoofd had aangetrokken, keek ik hem sarcastisch aan. ''Misschien moet je het me leren, zodat je niet achter me aan hoeft te springen,'' kaatste ik grinnikend terug, en liep samen met Will richting de zwembaden.
    Doordat het al lichtelijk aan het schemeren was, was het zwembad verlicht waardoor de blauwe kleur prachtig uit kwam.
    Ik legde mijn handdoek en overige spullen op een stoel, en trok mijn jurkje over mijn hoofd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Oh ik zou me geen zorgen maken over het fijt dat je wel of niet kan zwemmen als je gaat springen, waarschijnlijk zou het alleen al pijndoen als je gaat springen en daarnaast is het water waarschijnlijk een paar graden onder 0 dus zwemmen hou je ook niet lang vol' zei ik waarna ik mijn bloese inplaast van losknoop over mijn hooft trek en die samen met mijn handoek op een stoel neer gooi.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ''Dat is ook de bedoeling,'' zei ik met rollende ogen.
    Ik schonk hem een glimlach voordat ik het water indook, en kwam na een tijdje weer boven water.
    Ik veegde de natte haarplukjes uit mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'En dan noem je mij gek' Mompelde ik waarna ik ook het water induik en een eindje van Elisabeth vandaan weer bovenwater kom. Een gek en iemand met zelfmoordneigingen.. Nee echt een perfect stel.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand van de 3e klas die met Illeana wil praten misschien?]


    ~

    [LOL die laatste zin]
    Elisàbeth
    ''Ja,'' zei ik schouderophalend.
    ''Ik ben niet gek. Het komt gewoon door de situatie waar mijn ouders me vanaf jongs af aan doorheen sleuren. Ik kan gewoon niet meer mijn eigen leven leiden,'' zei ik, en de laatste zin op een wat zachtere, kwetsbare toon.
    Ik ging op de rand zitten waardoor alleen mijn voeten nu in het water zaten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Ooit nagedacht om gewoon te gaan doen wat je zelf wilt? Of desnoods gewoon weg te lopen?' Vroeg ik haar, 'Daarbij hoef je jezef niet te vermoorden of van een schip te gooien' Voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik lachte even.
    ''Als ik doe wat ik zelf wil, ben ik nog láng niet jarig,'' grinnikte ik. De dingen die ik wil doen verafschuwen mijn ouders juist het meeste.
    ''En weglopen..'' ik zuchtte, en haalde mijn schouders op. ''Nu gaat dat een beetje moeilijk, en thuis werd ik nogal in de gaten gehouden. Ze vinden me zo weer terug, geloof me,'' zei ik, en ik keek even om me heen. Het was hier vrijwel uitgestorven, aangezien iedereen an het eten was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Weglopen was zo te horen bij mij evenweinig kans als bij haar, 'En wat als je doet wat jezelf wild op een manier dat je ouders er niet achter komen?' Opperde ik, dat was wat ik nu al jaren deed. Ik speelde het spelletje mee maar als het even kon golden mijn regels.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik keek hem even nadenkelijk aan, en het volgende moment speelde er een klein grijnsje rond mijn lippen.
    ''Hoe dan?'' vroeg ik hem uitdagend, terwijl ik afwezig met mijn voeten heen en weer ging in het water.
    Misschien was Will niet zo saai als ik gedacht had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGraggor

    'Op een boot als dit kunnen ze je niet de heletijd in de gaten houden toch? En daarbij hoeven ze ook niet te weten wat je de heletijd doet' Andwoorde ik schouderophalend, 'Maar ik dacht dat jij zo'n braaf meisje was?' Vroeg ik haar vervolgens plagend terwijl ik een keer kopje onder ging en vervolgens mijn natte haar naar achten streek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik keek hem een tiental seconden zwijgend aan en trok toen een wenkbrauw op.
    ''Braaf?'' herhaalde ik, en schoot toen in de lach
    ''Dat dacht ik eerder van jou. Dat je zo'n brave kakker was,'' grinnikte ik, en haalde mijn schouders op. Als ik de kans kreeg, was ik alles behalve braaf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''