• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zal ik doen :3
    @Dictionary: Ik heb May voor je?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brighton Jones, 2de.
    "Ik ben helemaal niet negatief," protesteerde Brighton, maar glimlachte. "En ik had een droom, maar die was in Londen." Brighton's mondhoek krulde omhoog,"Moorden voor een kaartje. Dat is niet goed."


    kindness is never a burden.

    Aragog schreef:
    [Zal ik doen :3
    @Dictionary: Ik heb May voor je?]


    [Is prima:) Bedankt, ik moet alleen zo wel eten en dan de paarden even doen:$]


    ~

    Aragog schreef:
    Elisàbeth
    Ik lachte even.
    ''Daar ben ik het met je eens,'' zei ik.
    Dit was volgens mij de eerste keer dat Will en ik oprecht lachten om dingen, en normaal tegen elkaar praatten. Wauw.
    Ik bond even snel mijn lange, steile haar in een rommelige staart, en stond toen op om vervolgens op éen van de ligstoelen te gaan liggen.


    William ''Will'' Edward McGreggor

    Ik keek het zwembad rond om te kijken of er nog mensen waren afgezien van ons, wat niet het geval was aangezien een oude man die oud genoeg zou kunnen zijn om zich voor te doen als mijn opa het zwembad uitliep. Ik trok me op aan de kant om vervolgens een aanloop te nemen en het zwembad in te duiken waar ik ergens aan de andere kant van het zwembad weer bovenwater kwam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Na een tijdje gelegen te hebben, was ik opgedroogd.
    Ik trok het jurkje over mijn hoofd, en keek Will met een kleine grijns aan. ''Ga je mee?'' vroeg ik, met een mysterieuze ondertoon.
    Hij had gelijk; ik moest gewoon een keer doen wat ik zélf wou.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Wat ben je vanplan?' Vroeg ik haar waarna ik me afdroogde met mijn handoek en vervolgens mijn bloese aandeed, ik kon gewoon merken dat ze wat vanplan was al was ik er nog niet achter wat dat was..
    Waarschijnlijk kwam ik daar snel genoeg achter.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Mitshy! Kom op Facebook en kijk bij Nightschool rpg (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik grinnikte alleen maar, en zodra hij klaar was pakte ik zijn hand om hem vervolgens mee te trekken.
    We hadden het geluk dat het nog ongelofelijk rustig was..
    Ik trok hem mee door allerlei gangetjes, deuren en plekken waarvan ik niet eens wist dat die bestonden.
    Uiteindelijk zag ik een deur met een bordje dat aangaf dat er alleen personeel mocht komen, en dat het gevaarlijk was. Ik haalde lichtjes mijn schouders op, en liep naar binnen. Een oorverdovend geluid vulde de ruimte op, en verwonderd keek ik om me heen.

    [Yay! Clichéheid.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [On my way! x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Ik grijnsde toen ik erachter kwam wat dit was, ik kende een deel van de boot en ik had een andere deur gevonden die hierheen ging.. Maar die kwam uit in een heel andere kamer. 'Mijn beurt' Zei ik grijnzend waarna ik haar aan haar hand meetrok een trap af waar een paar bemaningsleden aan het werk waren en kolen in de gloeiendhete kachels gooien, samen met Elisabeth renden we daar zo snel mogelijk achterlangs onder het luide protest en verwensingen van de bemaningsleden terwijl ik een keer naar links en daarna aan de rechterkant een deur tegenkwam en daar naar binnen ging. als ik om meheen kijk in de kamer zie ik de opslag ruimte voor de spullen van waarschijnlijk de 1ste klassers.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik liet me meetrekken en lachte toen we uit werden gemaakt voor dingen waarvan ik niet eens wist dat er een scheldwoord van was. Ze deden pogingen ons te pakken te krijgen, maar tevergeefs.
    Uiteindelijk belandden we in een ruimte, de opslag van de eersteklassers.
    Ik keek Will grijnzend aan. ''Hier staat dat dus allemaal,'' grinnikte ik, terwijl ik een beetje om me heen keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Zo te zien wel ja' Andwoorde ik waarna ik een stukje verder liep en rondkeek, dat in iedergeval tot de deur waardoor we gekomen waren bewoog en de deur aan de andere kant van de ruimte ook. 'Waarschijnlijk hebben onze ouders ook al door dat we weg zijn' Zei ik geiriteerd waarna ik de auto opmerkte die bijna in het midden van de ruimte stond en trok haar mee naar binnen net op het moment dat er een stuk of 8 mensen binnenkwamen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Auto <333]
    Elisàbeth
    Oké, even alles verwerken.
    Ik ben met William die ik gisteren nog de hersens wou inslaan naar de machinekamer gegaan, toen naar de opslag en nu verstopten we ons voor mensen die ons hier weg wouden hebben. In een auto.
    We zaten gebukt zodat ze ons niet konden zien, en de damp sloeg tegen de ramen aan. Ik beet op mijn lip om niet te lachen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Hoi mensjes, ik ben eindelijk wakker^^Iemand zin om te praten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik heb May voor je?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''