• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Zo te horen doorzochten ze de ruimte.. Fijn dat werd een preek van mijn ouders als ik terug kwam iets waar ik nu totaal geen zin in had. Ik opende de deur van de auto zodat ik nog net een stukje naar buiten kon kijken en zag dat er 4 van de 8 mensen naar de machine kamer zijn gegaan en er 4 deze ruimte nog doorzoeken. Zo stil mogelijk sluit ik de deur weer waarna ik er met mijn rug regenaan ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Is goed, dan heb ik Alex en/of Indigo^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Kijk maar wie je doet :3
    Ze zit volgens mij nog in de eetzaal]
    Elisàbeth
    Ik keek William met een vragende blik aan, waarmee ik probeerde te vragen wat hij had gezien.
    Ik hield automatisch mijn adem in toen iemand met zijn zaklamp door de stoffige ruiten scheen, en om een poging mezelf te verbergen begroef ik mijn hoofd in de blouse van William, deels om ook mijn gegrinnik te dempen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    '4 mensen zijn nog hier 4 mensen zijn naar de machine kamer gegaan' Fluister ik zo zacht mogelijk in haar oor terwijl ik naar het licht van de zaklamp kijk en hoop dat ze niet binnenkomen. 'Zo te zien vind je me al eens stuk aardiger dan vanmorgen' Merkte ik op terwijl ik probeerde een grinnik te onderdrukken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik gaf hem geruisloos een stomp, en toen het licht na een tijdje weg was, keek ik zo onopvallend door het raampje.
    Twee mannen praatten met elkaar, terwijl ze woeste handgebaren gebruikten. De anderen zochten op een andere plek in de ruimte, en op een gegeven moment leken ze het op te geven.
    Met een opgeluchte zucht liet ik me weer zakken op het zwarte leer van de bank. ''Ik denk dat ze zo gaan,'' fluisterde ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Indigo Samantha
    Ik had heerlijk gegeten. En ik moet eerlijk zeggen, het was meer dan wat ik thuis normaal kreeg. Ik wil net de zaal uit lopen als ik een meisje zie staan. Er zou niks mis zijn met haar aanspreken toch? Ik had al eerder iemand aangesproken en dat ging ook goed. Ik zette een paar stappen in haar richting en slikte even. "Hallo, ik ben Indigo. Heb je lekker gegeten?" Vroeg ik met een glimlach.


    We've lived in the shadows for far too long.

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Dat denk je of dat hoop je?' Vroeg ik haar plagend terwijl ik haar aankijk voor zover dat mogelijk is in de best donkere auto en kijk naar de met damp bedrukte ramen.


    Don't be like the rest of them, darling

    | Kan iemand me bijpraten? (: |


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Elisàbeth
    ''Beide,'' giechelde ik zachtjes, en keek naar zijn gezicht die af en toe verlicht werd door het zwakke licht van de zaklampen, die langzaam doofde.
    Na een tijdje durfde ik een beetje normaal adem te halen.
    ''Ze zijn weg, geloof ik,'' zei ik zachtjes, en grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Wat wil je gaan doen? Hier blijven zitten of kijken of ze echt weg zijn?' Vraag ik haar grijnzend, terwijl ik een deur hoorde opengaan of dichtgaan.. Dat zou betekenen dat er iemand weg was of dat er juist meer mensen aankwamen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ''Dit keer mag jij kijken,'' grinnikte ik, bij het horen van de deur.
    Gisteren zou ik hem nog die auto uitgegooid hebben, uitgescholden hebben, en noem het maar op; nu vind ik het niet eens zo heel erg.
    Ik ging even wat comfortabeler zitten, en leunde tegen het portier aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kom terug op fb, Ellie. :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben echt zo inactief... Iemand die met Amelia of Lucas wilt praten?]


    help

    {Nee.. Mn computer flipt door Fb }

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Wat aardig van je' Andwoorde ik sarcastisch waarna ik met mijn hand een stukje van de damp van het raam afveegde, 'Het goede nieuws eerst of het slechte nieuws?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik glimlachte liefjes, en keek toe hoe hij het damp wegveegde.
    ''Het goede nieuws eerst of het slechte nieuws?'' vroeg hij, en ik keek hem verbaasd aan.
    ''Eh- het slechte nieuws?'' zei ik, ietwat twijfelend.

    [Aww :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''