• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Je bent echt geniaal}

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Plots zag ik de mannen haar dragen door een gang, laat dat nou net de gang zijn waar de deur die ik net had opengedaan uitkwam en ik het niet kon laten om te lachen. Niet slim.. Helemaal niet slim.. De mannen lieten haar los waarna er vervolgens 2 van de 4 mannen naar mijn toe kwamen en de andere twee bij haar bleven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Als ik straks Will onder ogen kwam, ging ik hem slaan.
    De man die me net had getild, bleef bij me. Wat een idioot.
    Ik bracht mijn mond bij zijn oor.
    ''Zeg.. ik kan je mijn suite laten zien, als je wilt?'' zei ik op verleidelijke toon, en ik zag hoe de man een dromerige blik kreeg. Hij knikte lichtjes. ''En meer..'' voegde ik er op fluistertoon aan toe, en ik grijnsde zelfvoldaan. Dit doet William me vast niet na..
    ''Haal ze even voor me, alsjeblieft. Voor mij,'' zei ik, en knipperde toen een paar keer met mijn lange wimpers. Hij riep de mannen, die verward terugliepen. Én ik werd weer opgetild. Perfect.

    [Hahahahaha :'D I know.
    Oh dit is geweldig.
    OH EN ZE MEENT HET NIET SERIEUS
    DAT JE HET EVEN WEET]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ober ^-^}

    Alexander ''Alex'' || Bemaningslid

    'Maakt niet uit' Andwoorde ik tegen het meisje, geluk dat ik niets vast had gehad en net had besloten naar het dek te gaan voor een pauze of iets dergelijks. De 1ste klassers waren verschrikkelijk, en nog iritanter was het fijt dat ik aardig tegen ze moest doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    William '''Will'' Edward McGreggor

    'Wie was hier ook alweer gek?' Riep ik haar na waarna ik de gang door rende richting een lift waarvan ik snel de liftdeur dichtschoof,
    ze was echt ongelovelijk.

    {Sorry voor het korte stukje..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Ben je ober in de 3e klas?' vraag ik en bekijk hem. Ik had geen idee of onze klas ook obers had maar ging er wel vanuit. 'Ik ben Illeana, Illeana Sofia.'


    ~

    Elisàbeth
    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik naar buiten werd getild. Eenmaal aangekomen, liet ik mezelf weer op de grond zakken. ''Dankjewel,'' zei ik liefjes, en liep weg.
    ''M-maar-'' ah, ik wist al wat hij wou zeggen. Ik gaf hem een knipoog, en liep toen uit het zicht. Tot nooit.
    Ik ging grinnikend op zoek naar William.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Met de lift kwam ik een verdieping hoger waar ik het dek opliep dat bedoeld is voor de bemanning en dat net in het midden zat van waar het dek van de 1ste klas ophield en zag Elisabeth staan toen ze de man had weggestuurd en liep mijn richting op zonder mij te zien aangezien ik net wat hoger stond en vloot op mijn vinger. 'Wie van ons was er ook alweer gek van ik hou het niet meer bij' Vraag ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexander ''Alex'' || Bemanningslid

    'Nee, de 1ste klas en ze komen mijn neus uit' Zeg ik grijnzend, 'Ik ben Alex, of Alexander maar hou het maar bij Alex' Stel ik mezelf voor, hopelijk duurde het nog een tijdje voordat ik weer aan het werk moest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    Ik grijns eventjes. 'Ik ben 3e klas, en ik hoop dat ik in Amerika geld kan verdienen als ik bij mijn oom en tante ben.' De jongen stelt zich voor als Alex. 'Je mag mij wel gewoon Illeana noemen.' Ik kijk hem eventjes en kijk dan weer naar zijn ogen. 'Ik weet niet waar je naar onderweg was, maar ik wil je best even gezelschap houden als dat mag van je baas.' Ik bloos even. Ik wist niet of personeel wel met passagiers om mochten gaan en hij was ober bij de 1e klas en ik was een 3e klas passagier.


    ~

    {Ik moet gaan.. Tot morgen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Ik moet gaan.. Tot morgen :3}


    [Is goed. Tot morgen en slaaplekker straks(flower)]


    ~

    Elisàbeth
    Ik keek omhoog, en grinnikte.
    ''Ik ben niet gek, ik ben gewoon slim!'' antwoordde ik.
    ''Integendeel tot jou..'' voegde ik er nog grijnzend aan toe, en voor de grap gaf ik hem een luchtkusje.

    [Awww :c Tot morgen, sweet dreams!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Iemand Aurélie praten?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Poeh schreef:
    Brighton Jones, 2de.
    "Ik ben helemaal niet negatief," protesteerde Brighton, maar glimlachte. "En ik had een droom, maar die was in Londen." Brighton's mondhoek krulde omhoog,"Moorden voor een kaartje. Dat is niet goed."


    kindness is never a burden.

    Perdu schreef:
    [Iemand Aurélie praten?]

    | Ik heb Alfeo voor je? |


    kindness is never a burden.