• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    (mijn topics )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ben vanmiddag weg, misschien kom ik vanavond nog even, en morgen ben ik twee of drie dagen (heel misschien vier) in Twisk (meest boerse dorp dat je ooit in je leven tegen zult komen waar toeristenbusjes rijden xD)]


    yeehh

    [ Goedendag mensjes, kan iemand mij toevallig even een kleine samenvatting geven over wat er allemaal gebeurd is en waar ik mijn charries heen kan sturen? c: ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:52 ]

    Clarisse schreef:
    [ Goedendag mensjes, kan iemand mij toevallig even een kleine samenvatting geven over wat er allemaal gebeurd is en waar ik mijn charries heen kan sturen? c: ]


    || Ehm, de meeste 1e klassers zitten aan de bar, de kapitein & Mr. Andrews op de brug. Verder is er nou niet echt iets heel spannends gebeurd. Ik denk dat we zo wel het eten kunnen laten aankondigen? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Ehm, de meeste 1e klassers zitten aan de bar, de kapitein & Mr. Andrews op de brug. Verder is er nou niet echt iets heel spannends gebeurd. Ik denk dat we zo wel het eten kunnen laten aankondigen? ||


    [ Ies koed, dankuwel c: ]

    {Michelleeeee.. Waar blijf jeeee...}


    Don't be like the rest of them, darling

    June Dawson

    'Hallo hoe gaat het?' Ik keek om en zag iemand staan. 'Oh hoi, goed hoor. Ik ben June. June Dawson.' zei ik terwijl ik mijn hand uitstak. 'Wie ben jij?' vroeg ik vriendelijk.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Indigo samantha
    IIk schudde haar hand en glimlachte. "Indigo. Mijn tweede naam is Samantha." Zei ik en ontweek mijn achternaam een beetje. "Sorry als ik je stoorde. Dit lijkt me een mooie plek om na te denken." Ik keek even naar de zee. "Vind je het schip mooi?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    June Dawson

    'Prachtig.' zei ik terwijl ik met mijn armen wijd een rondje draaide. 'Ik ben hier samen met mijn broer Jack. Frabrizio en Alfeo. Dat zijn vrienden van mij en Jack.' Het maakte me even totaal niet uit of dat gek overkwam, dat ik gelijk van alles wat begon te vertellen terwijl ik haar niet kende. Maar iedereen voelde hier als vriend, want ik ging gewoon mee op de titanic.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Indigo Samantha
    Ik lachte even toen ze een rondje draaide. "Lijkt me fijn om iemand op dit schip te hebben die je kent." Zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik was hier best wel alleen, ten minste een neef van mij moest ook op dit schip zijn. "Ik vraag me toch af hoe ik het vol ga houden op dit schip."

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 13:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hoiiii, ik ben pas net wakker, sawwrrrry :'D.
    Is er nog iets tegen Elisàbeth of May gezegd?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    {Michelleeeee.. Waar blijf jeeee...}

    [Sorry Ellie, ik was in dromenland :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Sorry Ellie, ik was in dromenland :c]


    {De monsters van dromenland hielden je gevangen.. D:}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {De monsters van dromenland hielden je gevangen.. D:}

    [Ugh, vertel mij wat..! :'D
    Is Will zomaar weggelopen en heeft hij zn verloofde in een gevaarlijke positie op die reling achtergelaten, of is hij nog bezig met weglopen? :') of is 'ie teruggekomen?]]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Ugh, vertel mij wat..! :'D
    Is Will zomaar weggelopen en heeft hij zn verloofde in een gevaarlijke positie op die reling achtergelaten, of is hij nog bezig met weglopen? :') of is 'ie teruggekomen?]]


    {Nee.. Volgensmij is hij weggelopen XD Of we doen die sene overnieuw en dan laat ik hem nog zeggen 'Pas op dat je er niet invalt' Of iets dergelijks XD.. Alleen begint het dine voor de 1ste klassen waarschijnlijk zo..}


    Don't be like the rest of them, darling