• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    | Perdu - Souvenir |


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 11:23 ]


    ~

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Alexander ''Alex'' || Bemanningslid/Ober

    'Ze kunnen me moeilijk ontslaan want we zitten op een boot en ten tweede volgens mij zijn ze hier meer uit vrije wil al zou ik niet weten waarom' Zei ik terwijl ik ze nakeek.


    Illeana Sofia Moreno

    'Ja dat is waar' zeg ik blozend. Ik kijk met hem mee en zucht even. 'Misschien willen sommige kinderen van rijke mensen wel een heel ander leven' zeg ik en kijk hem aan. 'Meer zoals ons.' Ik glimlach naar Alex. 'Wij kunnen voornamelijk doen wat we willen zonder afgekeurd aangekeken te worden door mensen. Ik kan jou bijvoorbeeld zo gaan zoenen zonder dat iemand er iets van zegt of dat het bekend word.' Ik bloos even om mijn voorbeeld maar het was wel zo.


    ~

    | Ik voel me de laatste tijd niet zo goed in mijn vel en ga dus voor een tijdje stoppen met RPG'en. Tijdelijk. Als de rollen aan een ander gegeven worden, vind ik dat best maar gelieve dat te melden in mijn gastenboek. X |


    kindness is never a burden.

    Aragog schreef:
    Elisàbeth
    Ik pakte automatisch zijn hand vast.
    ''Ze zijn zo.. vrolijk hier,'' mompelde ik, en keek naar de blije, rondrennende en luid lachende mensen. Bij de eersteklassers hoorde je alleen af en toe gegiechel, maar verder moest je opletten dat je niet te snel of gehaast liep, dat soort dingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexander ''Alex'' || Bemanningslid/Ober

    'Ugh, Rijke mensen zijn ingewikkeld' Mompel ik vervolgens waarna ik een kijk hoe een klein meisje over het dek rent. Rijke mensen waren verwend, rijk en ook nog een oersaai.


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    'Daar heb je gelijk in' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik ben blij met het leven wat ik heb nu.' Ik kijk weer naar de 1e klas passagiers. 'Het is nog maar een paar dagen en dan ben je er weer vanaf ze ik rustig en leg mijn hand op zijn been.


    ~

    Alexander ''Alex'' || Bemanningslid/ober

    'Een paar dagen vol aardig doen tegen kakkers, ik neem je wel een keer mee kun je zien hoe vervelend het kan zijn' zeg ik grijnzend, ik hoorde voordat ik Illeana tegenkwam dat somige 3de klassers vanavond een feestje houden en dat leek me veel leuker dan de feestjes die de 1ste klassers een 'Feestje' noemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    ´Deal´ zeg ik met een glimlach en schud zijn hand. Ik kijk over de railing naar het water en dan naar de mooie blauwe lucht. ´Slaap jij ook bij de 1e klas passagiers of in de gang naast de 3e klas?' Ik glimlach even en kijk hem aan.


    ~

    [Ik ben weer terug van mijn mini-vakantie :3 Heb ik no wat gemist? En ik lees net dat degene met wie ik sprak stopt met Rpgen, dus weet iemand ook nog iemand om mee te praten? x3]


    yeehh

    [Ellie, kan je reageren met Will? :3

    @CottonCloud, ik heb May?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Jep.. Sorry.. :$}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dictionary -> Stuttgart]


    ~

    Aragog schreef:
    Elisàbeth
    Ik pakte automatisch zijn hand vast.
    ''Ze zijn zo.. vrolijk hier,'' mompelde ik, en keek naar de blije, rondrennende en luid lachende mensen. Bij de eersteklassers hoorde je alleen af en toe gegiechel, maar verder moest je opletten dat je niet te snel of gehaast liep, dat soort dingen.


    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Dat sowiezo en waarschijnlijk zou ik ook nog eens graag met ze ruilen' Zeg ik terwijl ik even naar de zee kijk en vervolgens nog een blik over het dek werp.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ''Dat sowieso, en waarschijnlijk zou ik ook nog eens graag met ze ruilen,'' zei hij, en ik knikte. Dat kon ik zelf ook niet ontkennen. Geld was heus niet alles, en al helemaal niet als je zag hoe erg het een mens kon verpesten.
    Een klein kindje van ongeveer vijf rende, maar gleed toen uit en bleef huilend zitten. Toen er niemand naar haar toe ging om te helpen, besloot ik dat maar te doen. Je kon haar toch niet zo laten zitten?
    Ik liep naar haar toe en knielde naast haar neer.
    ''Hoe heet je?'' vroeg ik haar glimlachend, en met grote, betraande ogen keek ze op. ''S-Samantha,'' zei ze zachtjes, en snikte even. Ik viste een zakdoekje van peperdure stof en kanten randjes uit mijn tas, en gaf het aan haar. Ze veegde haar traantjes weg. ''Ik ben Elisábeth. Gaat het?'' glimlachte ik vertederd, waarop ze knikte en mijn zakdoek terug wou geven. ''Hou maar,'' zei ik toen. Mijn moeder zou er niet blij mee zijn, maar dat deerde me niet. Ik was verrast toen ze me omhelsde. Ik stond op, zij glimlachte en liep toen weg.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''