• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    Marten Yusthin Kloster

    Ik loop weg zonder op antwoord van Naomi te wachten. Ik loop naar de tuin toe en probeer Elan nogmaals te zoeken. Al snel heb ik door dat hij hier niet is. Ik kijk in het tuinhuisje, de keuken, de zolder, de woonkamer, het zwembad, een donkere kamer, de kelder en de kamers van de meisjes. Ik loop door naar een gang en kijk in mijn kamer, nee, daar is hij niet. Ik kijk in Elans kamer en zie hem op zijn bed zitten. Hij kijkt naar het plafond. 'Elan?' vraag ik zachtjes. 'Het spijt me.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    Ik loop weg zonder op antwoord van Naomi te wachten. Ik loop naar de tuin toe en probeer Elan nogmaals te zoeken. Al snel heb ik door dat hij hier niet is. Ik kijk in het tuinhuisje, de keuken, de zolder, de woonkamer, het zwembad, een donkere kamer, de kelder en de kamers van de meisjes. Ik loop door naar een gang en kijk in mijn kamer, nee, daar is hij niet. Ik kijk in Elans kamer en zie hem op zijn bed zitten. Hij kijkt naar het plafond. 'Elan?' vraag ik zachtjes. 'Het spijt me.'


    Elan Smith
    Ik zie Marten in de deuropening staan. 'Ga weg', mompel ik. Ik had nu geen zin in hem, ik had geen zin om nogmaals beledigd te worden door iemand zoals hem.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik loop zachtjes naar binnen. 'Het spijt me.' herhaal ik. Ik ga naast hem zitten en kijk hem aan. 'Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.' ik kijk hem met grote ogen aan. Ik was hier zo slecht in.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    Ik loop zachtjes naar binnen. 'Het spijt me.' herhaal ik. Ik ga naast hem zitten en kijk hem aan. 'Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.' ik kijk hem met grote ogen aan. Ik was hier zo slecht in.


    Elan Smith
    'Nou, dat deed je wel. Denk je dat sorry helpt? Denk je dat het voor míj makkelijk geweest is?' Ik wilde hem niet eens aankijken.

    Marten Yusthin Kloster

    'Nee, ik denk niet dat het voor jou makkelijk is geweest. Ik wou je niet beledigen, en ik weet dat ik dat wel gedaan heb. Kan ik iets doen waardoor het weer een beetje goed is?' ik keek hem aan. Ik zou er een miljoen euro voor willen geven om het weer goed te maken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [*denkt* Stort een miljoen op een rekening en Elan maakt het goed, oke?]

    Elan Smith
    'Wil je álsjeblieft weggaan? Ik heb nu absoluut geen zin in iemand zoals jou. Daar is de deur.' Ik wees naar de deur. Hij moest nu echt weggaan, ik kreeg al traanogen.

    (ik stort wel een miljoentje op mijn eigen rekening, jij zei namelijk een rekening:) haha)

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik ga hier niet weg voordat we het weer goed gemaakt hebben.' zeg ik rustig. 'Hoe kan ik het goed maken?' herhaal ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik zuchtte diep, en plots stond ik op en rende ik snel weg. Duizelig! Ik gooide deur weer dicht en rende naar de achtertuin, terwijl de tranen over mijn gezicht rolden. Fuck hem! Ik liep naar het deel wat niemand kende en ging daar in het gras zitten.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk verschrikt naar Elan als hij plots op staat en weg rent. Ik sla mijn handen voor mijn ogen en blijf zitten. Waarom verpest ik dit soort dingen toch altijd. Ik wou weg van hier. Dat die stem zei: 'Het hek staat niet meer onder stroom, jullie mogen gaan.' of zoiets


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zucht en besluit wat door de tuin te lopen, ik loop naar buiten en geniet van de zon, en loop een rondje door de hele tuin en kom dan bij een stukje wat helemaal verstopt zit en zie daar Elan zitten en loop naar hem toe en ga naast hem zitten in het gras zonder iets te zeggen en kijk net zoals hem alleen maar voor hem uit.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Een lange tijd zat ik langs Naomi, zonder iets te zeggen. 'Jij zeurt tenminste niet', mompel ik.

    Naomi "Katherine" Grenhold
    'Waarom zou ik, als ik er geen reden voor heb.' zeg ik dan zacht. 'Wat heeft Marten tegen je gezegd?' vraag ik dan nog steeds voor me uit kijkend en zucht.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Hij zei dat ik.. Anders was. Dat ik niet begreep hoe het voor 'normale' mensen is.' Ik wist niet eens meer wat hij precíes zei, maar dat maakte niet uit.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    '1. Je bent niet anders, dat slaat echt negers op, Marten is nog jong dus weet niet wat hij zegt en geloo me nu maar echt, je bent normaal en anders is ook juist goed het zou niet leuk zijn als we allemaal hetzelfde zijn.' zeg ik dan kalm. 'En 2. Wat begrijp jij niet hoe het voor normale mensen is?' vraag ik dan niet begrijpend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Nog jong? Hij is fucking 13! Wat is dat met de jeugd van tegenwoordig?' Ik was boos. 'Ik begrijp het wél. Ik heb dat toch ook dat speciale gevoel? Is het dan zó anders dat het dan alleen voor een jóngen is?' Gefrustreerd stak ik mijn hoofd tussen mijn benen. Waarom is het zo moeilijk? 'Ik weet het zélf niet eens meer. Iedereen zeurt maar door over mij. Ik weet niet eens hoe het ís om met een meisje te gaan.'

    [Laten we Naomi en Elan laten zoenen. Vind ik een goed plan]