• Ontvoerd in Luxe

Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

If we burn, you burn with us. <3

Moonly schreef:
    (...)

(haha, en ja, Marten word inderdaad verliefd op Naomi XD waar is Marten trouwens?)

[Mag je zelf weten, Naomi en Elan zijn bij het zwembad.]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

(dan stuur ik hem daar wel heen:))

Marten Yusthin Kloster

Ik loop door de gangen van dit gigantische huis en ik moet steeds maar denken aan Naomi, wat was er met me aan de hand? Ik loop naar mijn kamer en kleed me om. Ik had zin om te zwemmen. Ik ren naar buiten en zie daar Naomi en Elan. 'Hoi Naomi! Hoi Elan!' roep ik vrolijk en ik ren naar hun toe. Ik glij bijna uit maar ik weet te blijven staan. 'Hebben jullie lekker in jullie kleren gezwommen?' Nu ik weer bij Naomi was voelde ik het rare gevoel in mijn buik weer. Wat heb ik toch?

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 14:15 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Naomi "Katherine" Grenhold

Ik grinnik. 'Ik heb al mijn bikini aangedaan, in kleren zwemmen is niet zo fijn.' zeg ik dan lachend en kijk dan naar Elan. 'Hij is denk ik gewoon te lui om zijn zwembroek aan te doen.' zeg ik dan nog steeds lachend en kijk dan weer naar Marten. 'En hoi.' zeg ik dan met een glimlach.

Marten Yusthin Kloster

Ik kijk grijnzend naar Naomi. 'Alan is bijna altijd lui.' ik grinnik even. 'Ik ga zwemmen hoor!' ik ren naar de glijbaan en ga er met volle vaart vanaf. Ik stuiter even op het water, als een steen die ketst en ga dan kopje onder. Ik zwem onderwater en kom weer boven. 'Leuk dat hier een zwembad is!' zeg ik vrolijk.

Naomi "Katherine" Grenhold

Ik grinnik en schud mijn hoofd. Klein kind. Dan klim ik het zwembad uit en ga weer op een van de bedjes zitten en bestel weer een coctail bij een van de obers en al snel heb ik hem en kijk nog eens rond.

Marten Yusthin Kloster

Mijn ogen volgen Naomi, die weer op een van de bedjes gaat zitten en een cocktail besteld. Ik duik weer onderwater en voel me super vrolijk. Ik was meestal wel vrolijk maar op een of andere manier was ik nog vrolijker. Ik ga naar het diepe bad, waar de grond op 3. 80 ligt en ga proberen de grond aan te raken.

Elan Smith
    Ik loop naar Marten toe en duik het water in naast hem. 'Jij vind Naomi wel wat, hmm?' vraag ik. Het was echt heel duidelijk.

[Sorry, was weg hele dag, morgen ben ik ook half afwezig en dinsdag heb ik een meeting, dus dan ook niet.

[Hellloooo guys, anyone voor Alison?]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alison Love
    Ik loop vrolijk fluitend mijn kamer uit. Ik heb het rode setje aan. Met daaronder mijn bikini aan. Ik weet nog niet zeker of ik ga zwemmen. Ik loop richting het zwembad en zie dan Seth op een bedje liggen. 'Hee Seth,' zeg ik met een glimlach. En ik ga zitten op het bedje naast hem.

Brady Seth William
    Een bekende stem drong tot me door. Om beleefd te zijn zette ik mijn zonnebril af. Het was Alison. "Hey, hoe is het?" vroeg ik, waarna ik met mijn zonnebril tussen mijn vingers speelde. "Heb je al een tijdje niet meer gezien" ik wist de sfgelopen dagen dat het geen grote grap was, maar dat ze echt gevangen zaten. Hoe zouden de famileleden hierop reageren? Ik klopte op een bedje naast me als teken dat Alison bij me kon liggen. "Van plan om te zwemmen?" ik zag De bikini stof touwtjes zitten.

Love is louder then the pressure to be perfect. <3

Alison Love
    Ik ben op het bedje naast hem gaan liggen en zeg: 'Jup, al even niet meer gezien. Heb je me gemist?' ik plaag hem. Dat is gewoon leuk bij Seth. 'En met mij gaat het prima, het is toch "allemaal een grap".' en ik kijk Seth even aan. Ik hoop dat hij er al achter is dat we gewoon vast zitten hier en dat het geen grap is. 'En heb jij soms röntgenogen?' vraag ik dan grappend. Doelend op dat hij wist dat ik een bikini aan had. Ik weet dat je dat kunt zien door de touwtjes. 'En hoe gaat het me jou?'

Marten Yusthin Kloster

Ik kijk Elan geschrokken aan. 'Nee, hoezo? Wat weet jij daar nou weer van? Jij weet niet hoe het is om verliefd te zijn op een meisje! Jij valt op jongens! Ik vind Naomi niet leuk. I.... Ik... Ik ben veel te jong voor haar...' dat was het rare gevoel dus. Ik vond Naomi leuk. Dit is echt het meest onwaarschijnlijkste verhaal ooit: 12 jongeren worden opgesloten in een huis, iedereen is 15 of ouder, op eentje na,die is 13. En die 13jarige word verliefd... Waarom werden we inhemelsnaam ontvoerd? ik zwom weg van Elan en ging ergens anders de handstand onderwater maken. Jemig. Ik, Marten Yusthin Kloster, was voor het eerst verliefd.

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:53 ]

[Zijn naam is Elan :Y)]

jaimyhoi schreef:
    [Zijn naam is Elan :Y)]

Oeps.... Ff veranderenXD

Elan Smith
    'O, dus ik ben meteen ánders omdat ik homo ben?!' roep ik naar Marten en boos loop ik het zwembad uit.