• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    Marten Yusthin Kloster

    'Nee! Zo bedoel ik het niet! Ik bedoel...' shit, ik wou hem niet boos hebben. Wat moest ik zeggen? 'Ik heb niks tegen Homo's! Ik bedoelde het niet zo!' roep ik naar Elan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik hoorde Marten nog vaag wat roepen, maar ik keek niet om. Ik liep weg naar de achtertuin, op een plek die niemand kende.

    Marten Yusthin Kloster

    Snel klim ik het zwembad uit en ren Elan achterna. 'Elan, wacht nou!' dan is hij verdwenen. 'Elan! Kom te voorschijn! Ik bedoelde het niet zo!' ik probeer hem te zoeken, maar kan hem niet vinden. Waar was hij?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zie Elan boos weglopen met Marten erachter aan gerend en loop dan naar Marten toe en ga achter hem staan. 'Wat is er gebeurd en waar is Elan?' vraag ik dan bezorgd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik beledigde hem perongeluk. Het was niet mijn bedoeling. Ik heb niks tegen homo's!' zeg compleet overstuur. Ik kon er absoluut niet tegen als er iemand boos op mij was. Dan raakte ik overstuur.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik leg mijn hand op zijn schouder. 'Maak je geen zorgen, hij komt vanzelf wel weer terug en als hij terug is moet je even met hem gaan praten. Maar ik ga me omkleden.' zeg ik dan en loop terug pak mijn handdoek en loop naar de kamer om wat kleren aan te doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik en kijk Naomi na. Ze raakte me aan. Ze legde haar hand op mijn schouder! Ik kijk nog eens goed of ik Elan ergens zie en loop dan naar binnen. Als ik binnen ben dan loop ik naar de keuken en maak een tosti. Ik eet hem somber op. Ik wou geen ruzie..


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    De muziek dringt diep in mij door en ik ga zolang door dat ik uiteindelijk uitgeput op de grond neerval. Ik blijf even liggen, want het ligt eerlijk gezegd best lekker. Met een zucht sluit ik mijn ogen en meteen zwemt Adam's gezicht mijn gedachten binnen. Ik mis hem echt heel erg, nog erger dan mijn vader. Maar niet zo erg als mijn opa. Een eenzame traan glijd over mijn wang en ik veeg hem snel weg. Dan zet ik de stereo uit en loop naar mijn kamer. Ik zet de douche aan en ga onder de bloedhete stralen staan. Als ik klaar ben, kleed ik me om en loop ik naar beneden. Wat ik ga doen weet ik nog niet, maar ik kan niet in mijn kamer blijven, daar word ik claustrofobisch van.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik loop naar mijn kamer pak een setje kleren en een paar schoenen en loop de bakamer in en ga onder de douche staan, na een tijdje stap ik eronder uit en trek mijn kleren en schoenen aan en doe mijn haar in een simpele staart en doe heel licht wat make-up op en kijk in d spiegel naar het resultaat en knik tevreden en loop dan naar beneden, eens kijken of ik Elan kan vinden.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Na lang in de achtertuin gezeten te hebben, besloot ik maar om terug te gaan. Ik liep naar mijn kamer, gelukkig was Brady er niet. Ik sloot de deur en plofte neer op mijn bed, en zuchtend keek ik naar het plafond.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Na een tijdje besluit ik te stoppen met zoeken, dit heeft toch geen zin, ik loop dan terug en ga in de woonkamer zitten en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Als ik mijn tosti op heb, sta ik op en ruim mijn bord op. Ik loop door naar de woonkamer. 'Hoi Naomi. Heb je Elan nog ergens gezien?' vraag ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Misschien kun je Elan gaan zoeken?]

    Buttzville schreef:
    [Misschien kun je Elan gaan zoeken?]


    (is goed:) ik laat hem wel even zoeken)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hij zit in zijn slaapkamer]