• Bij ons begint morgen de kermis.
    Ik hem de afgelopen jaren telkens gemist omdat we dan op vakantie waren, maar nu niet.
    Maandag begint mijn school weer, dus dan kan ik niet gaan.
    Ik wil wel graag van het weekend gaan of morgen ofzo
    Maar voor de verandering (ahum) kan er weer eens niemand mee en in mijn eentje gaan vind ik niet leuk
    Dus mijn vraag is of er iemand van Quizlet het leuk vind om met mij de stad in te gaan en dan naar de kermis
    Ik woon btw in Goes.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    hellaas te ver weg voor mij.
    Bij ons komt hij over 7 weken ofzo met weer 200 actraties. Vorig jaar waren het er maar 150 maar dit jaar 50 meer. Ik ga altijd met mijn ouders en broer een keer metm ijn broer en een keer met vriendin.

    Het leukste is het curros hokje staat bijna op het fietspad en daar moet ik langs voor school dus wss ga ik net als vorig jaar elke schooldag die dingen eten.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sorry, Maar ik woon in Zwolle, dus dat word hem ook niet.
    en hé, de kermis is hier ook ^^


    Credendo Vides

    Iemand die wel kan en wil?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kom naar Eindhoven zaterdag. Meeting Eindhoven, er is ook kermis *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Emrys komt morgen
    Wil je ook komen? Laat het dan op tijd weten
    Emrys aka Tara en ik hebben rond 12 uur afgesproken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nu weetik waar jij woont :']

    Edit; owh wacht, begint in Goes morgen ook kermis? Bij ons ook :P En die gasten van Holland's got talent komen optreden, die met die springtouwen, awh yeah _O_

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sterre je hebt stalkers ;D Maar ik heb zin in morgen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."