• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Alles om me heen vervaagd, behalve Jake. Maar na een tijdje haalt hij zijn lippen van die van mij. 'Adem,' lacht Jake kort. Zelf kom ik ook even op adem. En ik druk een klein kusje in Jake zijn nek, gewoon lief, niets plagends. 'Adempauze voorbij?' vraag ik lachend. En ik druk mijn lippen weer zacht op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Voor ik kan antwoorden liggen Leslie's lippen alweer op de mijne waardoor ik tegen haar lippen aan glimlach.

    [even geen inspi]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Geeft niets ^^]

    Leslie Day
    Dit keer ben ik degene die de kus verbreekt. Ik pak mijn gitaar er weer bij. 'Ik wil een liedje voor je spelen,' zeg ik met een glimlach. 'Het is het nummer Songbird .' en dan begin ik met zingen.

    [Waarschijnlijk ken je hem wel :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [inderdaad :p Glee fan :)]

    Jake Sadler
    Ik luister glimlachend naar elke noot, elk woord die ze zingt. Ze klinkt als een sirene. Alleen een verschil is dat zij 2 benen heeft en me niet probeert te verdrinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'




    Leslie Day
    Ik merk dat ik de hele tijd een glimlach op mijn gezicht heb, ik zing wel met mijn ogen dicht. Dat doe ik veels te vaak, gewoon om te concentreren. Maar dat is nu niet nodig, elke akkoord vloeit uit mijn vingers en elke noot haal ik met gemak. Ik heb het nog nooit zo goed gezongen. Als ik klaar ben houd ik nog heel even mijn ogen gesloten, en dan open ik ze en kijk naar Jake. Ik bijt even op mijn lip. Vindt hij het mooi? En vooral de tekst ervan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Weet je wat? Ik ga je NU op die lijst zetten voor het bal.' zeg ik 'Je bent fantastisch. Het liedje is prachtig. Waarom zou de school het dan niet mogen horen?' zeg ik en ga naast haar zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet blozen om wat Jake zegt. Zingen voor de hele school? Jake is naast me gaan zitten. 'Ik-ehh...' begin ik dan. 'Ik zou het dolgraag willen doen.' en ik glimlach naar hem. 'Moet ik daar niet auditie voor doen dan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TOPIC 16


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Eerst wel deze volmaken right?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Nee gewoon aan meneer Brown zeggen.' glimlach ik en trek haar op mijn schoot. 'Het gaat super worden. Mijn vriendin is een zangeres.' glimlach ik en druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nee gewoon aan meneer Brown zeggen,' glimlacht Jake. En hij trekt me op zijn schoot en ik glimlach ook. 'Het gaat super worden. Mijn vriendin is een zangeres,' glimlacht hij, hij drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach onder zijn lippen. 'Zo klinkt het net alsof ik altijd op podia sta en fans heb enzo,' zeg ik lachend. En ik kijk hem lief glimlachend aan. 'Mijn vriendje is knap, lief en heeft een sixpack. Geen bier.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach 'Misschien komt dat nog wel. Dat optreden bedoel ik niet het bier.'
    'En ik ben al je fan. Dus je bent er bijna?' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet om hem lachen. 'Zolang jij maar mijn fan bent vind ik het perfect,' zeg ik knipogend. Ik ga even met mijn hand langs zijn wang. Een streling. Een aanraking. Gewoon even vluchtig. 'Ik heb zin in het herfstbal,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik ook. Ik wil de hele avond lang met je dansen. Ik laat je niet los.' glimlach ik en sla mijn armen om haar middel. 'Een nacht met een engel.' lach ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'