• Ik zou het persoonlijk wel handig vinden als je een mailtje krijgt als iemand een abo neemt. Je kan dat toch met zo'n knopje aanvinken en diegenen die dat niet willen kunnen dat gewoon dan uitgevinkt laten? Het klinkt een beetje overbodig maar ik vind het vervelend dat ik niet weet wie mijn nieuwe abo is bij een van m'n stories, want dan kan ik die niet bedanken ;x

    Vooor!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 14:39 ]

    Als je op dat blauwe cijfertje klikt bij je story (het aantal abo) Dan komt er te staan wie er een abo heeft.
    Of bedoel je dat niet?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    het zou op zich wel handig zijn, kun je idd meteen even bedanken ;)

    SugarGuitar schreef:
    Als je op dat blauwe cijfertje klikt bij je story (het aantal abo) Dan komt er te staan wie er een abo heeft.
    Of bedoel je dat niet?

    Nee, want ik zie ook wel wie een abo heet. Maar als je bijna 50 abo's hebt, zoek dan maar eens wie er zou kunnen bijgekomen zijn, snapt u? Daarom lijkt het me handig om een mailtje te krijgen.

    tis opzich wel handig ja =D


    *insert philosophical cringe expression here*

    jaaaa. superhandig.
    daar ben ik voor!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Hmm, voor mij hoeft het niet. Tegen.


    your eyes are like stars in the night.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Nee, want ik zie ook wel wie een abo heet. Maar als je bijna 50 abo's hebt, zoek dan maar eens wie er zou kunnen bijgekomen zijn, snapt u? Daarom lijkt het me handig om een mailtje te krijgen.


    Waarom zou je willen weten wie er nieuw is? ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Waarom zou je willen weten wie er nieuw is? ;x

    Döh, menselijke niewsgierigheid? (nerd) ik vind het fijn om nieuwe abo's te hebben en dan wil ik gewoon weten wie dat is ._.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Döh, menselijke niewsgierigheid? (nerd) ik vind het fijn om nieuwe abo's te hebben en dan wil ik gewoon weten wie dat is ._.


    Aha, okay, ik snapte hem neit ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Scandal schreef:
    Als je op dat blauwe cijfertje klikt bij je story (het aantal abo) Dan komt er te staan wie er een abo heeft.
    Of bedoel je dat niet?

    Volgens mij bedoeld ze dat niet haha.

    Poseidon schreef:
    Hmm, voor mij hoeft het niet. Tegen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mwoa.
    Misschien een aangename bijzaak.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Same schreef:
    Mwoa.
    Misschien een aangename bijzaak.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Het zou handig zijn, want ik wil ze ook altijd wel bedanken, maar dan kan ik nooit vinden, wie er nou nieuw is in het lijstje.
    Dus voor :3


    wth.