• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Jayson, ik snap dat je nu geen zin hebt in mij, maar ik ga je hier echt niet alleen achter laten, ik geef om je en dat weet je, ga alsjeblieft met mij mee terug naar de camping' ik kijk hem bezorgd aan.

    Danny

    Drew trekt mij mee achter zich aan.
    "Je spoort echt niet." zegt Drew dan. Ik kijk hem aan. "Waarom niet? Ik ben een trein en die blijft op het spoor dus die spoort wel." zeg ik en spring op en neer. Ik stop met lopen en spring op Drew zijn rug en hou hem vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Ja Jayson is het morgen vergeten, maar ik niet' zeg ik tegen haar en.kijk der aan. ' vertel het maar niet aan Jasmine hebbn ze nog meer gezeik' zeg ik en slik even.

    Isabella

    Ik knik langzaam en kijk hem aan. 'Nee, doe ik niet.' Ik slik. 'Is...' Ik bijt hard op mijn lip en haal mijn hand van de wond die nu helemaal onder het bloed zit, maar de wond is tenminste gestopt met bloeden. 'is het nu over tussen ons,' vraag ik aarzelend en met trillende en gebroken stem. Ik haal diep adem en wacht op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik kijk haar aan en strompel richting de camping. ' ik kok er zelf wel' zeg ik en zie de camping al in zivht komen. 'Doei Drewie en Danny, niet tw gekke dingn doen he' roep ik lachend als ik zze wat veder zie.

    Andrew
    Ik schud even lachend mijn hoofd. ' je bent gek' zeg ik en loop met Danny op me rug veder. 'waarom ging je nou weer drinken?' vraag ik zuchtend. We hadden net en leuke qvobd en nu is Danny weer dronken als wat. ' als we bij de grot zijn ga jij gelijk slapen'

    Austin
    ik haal mijn schouders een beetje op. ' ik weet het niet, ik heb tijd nofig' zeg ik en loop weg. Ik stop mijn handen wat dieper in mijn zakken en luister naar de muziek.

    Isabella

    Ik knik. 'Is goed, laat me weten als je het weet,' fluister ik. Hij loopt weg en ik ga de tent in. ik kijk naar zijn gitaar en glimlach. Zelf kon ik aardig wat. Had vroeger een paar lessen gehad. Ik ga zitten en trek de gitaar op schoot. ik pak een papiertje en begin een liedje te schrijven. Een liedje voor Austin. Hij had het ook voor mij gedaan en ik zal en moest het goedmaken. Ik glimlach en kijk tevreden naar het resultaat. ik begin het te spelen. Nu nog tekst erbij. Ik denk na en probeer dingen uit. Na een lange tijd heb ik het eindelijk af. Ik speel het en begin het te zingen. Ik knik dat ik tevreden ben en leg de gitaar terug en leg de muziek noten en de tekst van het liedje op zijn kussen. Dan ga ik onder mijn dekens liggen en val in een droomloze slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Jayson wacht nou even' ik ren achter hem aan aangezien ik niet ver hoef te rennen. ' omdst jayson, nu niet zo snel loopt. 'jayson, ik heb jou spullen niet buitrn de tent gelegt, en ik besef ook wel dat ik af en toe niet te vegrijpen ben, maar ik deed denk ik gewoon zo moeilijk omdat ik mijn oma heel erg mis'

    Jayson
    ik draai me om en zucht. ' ik heb geen zin om elke keer dat jij iemand of iets mist, helemaal afgezeikt te worden' zeg ik en draai weer terug. Ik loop veder en kruip de tent in. De slaapzak trek ik over me heen en ga goed liggen.

    jasmine

    Ik loop rustig achter hem aan en loop de tent in en rits hem dicht, ik trek mijn en slippers uit en kijk naar jayson, ik voel tranen opkomen, ik wil helemaal geen ruzie met hem. 'wil je een beetje water' vraag ik zacht aan hem en ga dan op het luchtbed zitten.

    Jayson
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik wil slapen'zeg ik en leg mijn handen onder mijn hoofd., 'Slaap lekker'gaap ik en val daarna gelijk weg in een diepe slaap. Ik wordt pas weer wakker als ik genoeg geslapen heb.

    jasmine

    'Oke dan slaaplekker' ik wacht tothij in slaap valt, en geef hem dan een kusje op zijn hoofd, en val daarna zelf ook in slaap, in mijn slaap rol ik toch weer zoals altijd tegen hem aan.

    Danny

    "Slapen?" ik schudt wild mijn hoofd. "Ik ben geen klein kindje." Zeg ik en pak Drew strakker vast.
    "Waarom mog Jayson niet mee." zeg ik kinderlijk en mopper naar Drew. Jayson erbij was wel leuk hoor. Zingen, dansen, kieteldoodgevechten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Omdat ik dan heel jaloers werd, nee grapje maar gewoon omdat jullie beide dronken zijn en Jayson waarschijnlijk nu slaapt'zeg ik en merk dat we al bijna bij de grot zijn. 'Vindt je het met alleen mij niet gezellig?'