Hi
Ik zoek eigenlijk een site waar je films/tv shows op kan zien met ondertitels, en op die site moet de serie Pretty Little Liars opstaan.
Bedankt (:
- Home
- Forum
- Multimedia
- Pretty Little Liars met ondertitels?
Pretty Little Liars met ondertitels? - Multimedia
-
8 aug 2012 - 0:398 aug 2012 - 0:428 aug 2012 - 0:43
Caulfield schreef:
Piratebay?
Torrentz.eu?
Maar het is niet om te downloaden (althans ik denk toch dat je op Piratebay films etc download)? Het is om online te kunnen zien, een site zoals 1channel.ch maar dan films + series met ondertitels.8 aug 2012 - 0:46Translucent schreef:
(...)
Maar het is niet om te downloaden (althans ik denk toch dat je op Piratebay films etc download)? Het is om online te kunnen zien, een site zoals 1channel.ch maar dan films + series met ondertitels.
ooh hmm dan zou ik het ook niet weten, ben ze nog nooit tegengekomen. En ik heb net zelf op piratebay en torrentz gekeken, maar daar hadden ze ook niet met ondertiteling
Sorry, dan kan ik je niet helpen hahahAs travars
8 aug 2012 - 0:58Kijk op vijftv
8 aug 2012 - 5:30Meteoroid schreef:
Je neemt me de woorden uit de mond.
Kijk op vijftvMirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
8 aug 2012 - 11:29Meteoroid schreef:
Kijk op vijftvHe says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
8 aug 2012 - 13:18Meteoroid schreef:
Kijk op vijftv
Maar ik zit in de helft van seizoen 2, op VijfTV is het nog maar seizoen 1...8 aug 2012 - 13:41Zoek zo;
Open Google typ in;
Pretty Little Liars with Dutch subs free torrent
Dan vind je het ALTIJD!;OKnowing yourself is the beginning of all wisdom.
8 aug 2012 - 17:55Sadler schreef:
Zoek zo;
Open Google typ in;
Pretty Little Liars with Dutch subs free torrent
Dan vind je het ALTIJD!;O
Zoals ik al eerder zei; ik moet geen subs downloaden, ik moet een site vinden waar ik de serie op kan zien mét subs bij, zoals deze8 aug 2012 - 21:21Translucent schreef:
(...)
Maar ik zit in de helft van seizoen 2, op VijfTV is het nog maar seizoen 1...
Oh. Dan weet ik 't ook niet sorry x:8 aug 2012 - 21:23Sorry, ik weet het niet. Ik download ze altijd en dan zoekt BSplayer automatisch de juiste ondertitels voor mij.
Your make-up is terrible