• Ik heb blond lang haar en ik heb het zowat al mijn hele leven lang. Ik ben echt toe aan iets nieuws! Hebben jullie ideeën?

    xx



    (Ik ben de rechter, let niet op mn hoofd)



    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:43 ]


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    :0 jouw haar is al zo mooi! Maar je kunt om te beginnen wat meer laagjes er in doen? En wat korter?


    You are beautiful, you are love.

    Kooks schreef:
    http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/374210_2524337503433_290239352_n.jpg
    Dit meisje is mijn vriendin btw en ze had ongeveer jou haar hiervoor dus ik denk wel dat het je zal staan.


    Het staat haar wel heel mooi, maar ik heb het zelf gehad een paar jaar geleden en ik kreeg er een dikke kop van ;p


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Uneventful schreef:
    Ik vind dat het eigenlijk zo mooi genoeg is...


    Haha bedankt, maar zelf vind ik het niet echt mooi ;p .


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Impressie schreef:
    :0 jouw haar is al zo mooi! Maar je kunt om te beginnen wat meer laagjes er in doen? En wat korter?


    Laagjes is misschien wel leuk! Ik ga erover nadenken, thanks x


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Darkless schreef:
    (...)

    Het staat haar wel heel mooi, maar ik heb het zelf gehad een paar jaar geleden en ik kreeg er een dikke kop van ;p

    Een pony? Ik krijg daar ook een dik hoofd van maar zij draagt um altijd opzij als een soort lok maar daar kan ik niet echt een foto van vinden.. Hij is inmiddels ook al wel wat langer geworden..
    http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/376614_3685720097272_1947149818_n.jpg


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Uneventful schreef:
    Ik vind dat het eigenlijk zo mooi genoeg is...


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik vind dat je al heel mooi haar hebt maar je zou bijvoorbeeld een dipdye erin kunnen doen. Gewoon een leuke kleur aan de onderkant. Je hebt al heel blond haar en daarop pakt de kleur al goed, dus bleken hoeft niet :). Je kunt ook gewoon een kleurspoeling doen.


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Laagjes, highlights ?(dat vind ik heel mooi bij blond haar), uuh voor de rest zou ik het niet echt weten...

    Oh, wat die boven mij zegt, dipdye, vind ik ook heel mooi!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:00 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Agnus schreef:
    (...)
    Een pony? Ik krijg daar ook een dik hoofd van maar zij draagt um altijd opzij als een soort lok maar daar kan ik niet echt een foto van vinden.. Hij is inmiddels ook al wel wat langer geworden..
    http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/376614_3685720097272_1947149818_n.jpg


    Dat ziet er wel mooi uit ja, maar is dat niet gewoon een langere schuine pony?


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Rechazame schreef:
    je kan misschien highlights erdoor nemen,
    maar veel veranderen zou ik niet doen, je haar is mooi zo. anders ga je er spijt van krijgen


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Evanescere schreef:
    Ik vind dat je al heel mooi haar hebt maar je zou bijvoorbeeld een dipdye erin kunnen doen. Gewoon een leuke kleur aan de onderkant. Je hebt al heel blond haar en daarop pakt de kleur al goed, dus bleken hoeft niet :). Je kunt ook gewoon een kleurspoeling doen.


    Ja, ik kan misschien wel eerst zo'n kleurspoeling doen en dan kijk ik of het mooi staat.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Wow ik vind dit haar echt mooi. Dit is wat ik tot nu toe denk ik nog het liefste wil ;
    http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/376614_3685720097272_1947149818_n.jpg


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Darkless schreef:
    (...)

    Dat ziet er wel mooi uit ja, maar is dat niet gewoon een langere schuine pony?

    Ja het was eerst die pony en die heeft ze lang laten groeien en opzij gezet en nu is het dit (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Een ander model, zonder veel van je lengte kwijt te raken. Dat het alleen net even anders valt. That's all. (:


    Til hug og blod.

    Agnus schreef:
    (...)
    Ja het was eerst die pony en die heeft ze lang laten groeien en opzij gezet en nu is het dit (:


    okee ik ga het gewoon doen ! Thanks a lot x


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.