• Hallo allemaal!

    Ik ga beginnen aan een nieuw verhaal. Het zal een tienerdramacheerlead-verhaal worden. Dus geen diepzinnig, artistiek werk, maar gewoon een leuk, grappig, ontspannend verhaal over cheerleaders die samen leven in een huis op de universiteitscampus.

    Hiervoor zoek ik enkele rollen. Als je niet weet wat deze cheerleadtermen betekenen, look it up. Natuurlijk bestaat het cheerleadteam uit meerdere leden, maar dat worden achtergrondpersonages die niet veel met het verhaal te maken zullen hebben. Het verhaal zal dus voornamelijk gaan over de ingevulde personages.

    Het verhaal speelt zich af op de universiteit van Wisconsin. De personages zijn dus tussen de 18 en 23 jaar oud.

    Gelieve de rollen kort en bondig in te vullen. Ik hoef geen achtergrondinformatie over de moeder en vader van het personage, zo'n dingen zijn helemaal niet belangrijk in het verhaal. Ook bij het karakter niet rond de pot draaien. Vermeld enkel wat jij denkt dat belangrijk is voor je personage en voor het verhaal!

    De foto moet van een bekende persoon zijn. Zo kan ik foto's in het verhaal gebruiken. Vergeet dus zeker de naam van deze celebrity niet te vermelden!

    Bij 'extra' vermeld je wat je nog kwijt wilt. Zoals liefdesstatus, leuke weetjes, belangrijke informatie over de familie, geloofsovertuiging, ...


    Flyer + tumbler (3x meisjes, waarvan één captain)
    * Stacey Hardy (Captain)
    * Aria Donovan
    * Vanessa Jhones
    Base + tumbler (2x meisjes, 4x jongens)
    * Melody Clark
    * Damien Wilson
    * Sebastian Bonham
    * Louise Richards
    * ?
    * ?
    Footballer (3x jongens)
    * Ethan Martins
    * Andrew Jones
    * Damian Waills
    Oudere broer van captain (1x jongen, studeert ook aan de universiteit)
    * Connor Hardy
    Extra cheerleaders (komen minder frequent voor in het verhaal)
    * Jennifer Duboise
    * Carly McDaughtry


    In te vullen

    (Foto + naam bekende persoon)
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Richting op universiteit:
    Waarom cheerleader:
    Karakter:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:21 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Waarschuw je mij as je begint?


    Pretty is just a pretty word.

    Ryan Sheckler

    Rol: Footballer
    Volledige naam: Damian Waills
    Roepnaam:Daan
    Leeftijd: 21 jaar
    Richting op universiteit: Op dit moment volgt hij Argeologie.
    Karakter: Damian is een persoon die overal de lol van inziet, hij doet niet veel aan school. en gaat elk jaar maar net over. Hij houdt er van om met vrienden wat rond te hangen en om op stap te gaan.
    Extra: Damian is vrijgezel, en houdt van feesten.

    Alex Pettyfer.
    Rol: Oudere broer van de captain
    Volledige naam: Connor Michael Hardy
    Roepnaam: Connor
    Leeftijd: Connor is vierentwinig jaar oud en verjaart op zeven juni.
    Richting op universiteit: Connor studeert al vier jaar lang Moderne Vreemde Talen en geschiedenis. Hij zit nu in zijn laatste jaar.
    Karakter: Connor neemt zijn leven erg serieus. Hij wil zijn schoolcarrière grandioos afsluiten en daarna een goede baan krijgen. Hij is snel onder de indruk van iets en is gefascineerd door dingen uit het verleden. Connor is een aardige jongen. Hij is niet verlegen, maar hij is ook niet heel spontaan. Een typische student zou je hem kunnen noemen. Connor houdt van sporten met zijn vrienden, hij gaat niet erg vaak uit maar zit liever op de bank films te kijken. Connor kan goed luisteren en gaat voor zijn familie en vrienden door het vuur, ondanks dat kan hij zich niet zo goed inleven in een ander en noemt zichzelf voor de gein dan ook 'socially awkward'. Je kunt best met hem lachen, maar hij vertelt soms een grap meerdere keren.
    Extra: Connor houdt van bier en nacho's. Dat zijn zijn twee verslavingen.
    Hij kan het goed met zijn familie vinden, al vindt hij dat zijn zus Stacey soms iets te arrogant is. Je kunt Connor vaak buiten vinden in de zon, waar hij dan een boek leest.
    Hij heeft op dit moment geen relatie.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:12 ]


    Not all those who wander are lost.

    Mark Salling
    Rol: Footballspeler
    Volledige naam: Andrew Jones
    Roepnaam: Andy
    Leeftijd: Andy is op dit moment tweeëntwintig en verjaart op dertien augustus.
    Richting op universiteit: Andy doet aan Economie en Engels.
    Karakter: Andy kan heel aardig zijn, maar meestal kiest hij ervoor om de klootzak uit te hangen. Hij gedraagt zich als een klein kind en kan mensen goed manipuleren en bedriegen. Andy wordt geliefd door de leden van zijn team, maar gehaat en ook gevreesd door de rest van de school. De meeste mensen kennen hem als de man die denkt dat hij heel wat is, maar ze kennen zijn goede kant niet. Andy heeft heel veel over voor de mensen van wie hij houdt en hij is erg dapper. Hij is behulpzaam, maar helpt alleen de mensen die hij mag of als de uitkomst in zijn voordeel is. Andy heeft een bepaald soort humor waar je of wel van houdt of niet. Andy is een relaxte jongen en heeft het niet zo op school, al zorgt hij er wel voor dat hij elk jaar overgaat.
    Andy kan heel kwaad worden als iemand achter zijn rug om iets naars over hem zegt. Hij heeft dan ook al verschillende gevechten gehad op school.
    Extra: Andy bestempelt vaak alles met 'homo' of 'loser' en gaat naar elk mogelijk feestje in de weekenden. Hij heeft een knipperlichtrelatie met Stacey Hardy.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:36 ]


    Not all those who wander are lost.


    Kevin Zegers
    Rol: Base + tumbler
    Volledige naam: Damien Alexander Wilson
    Roepnaam: Damien
    Leeftijd: Damien is 23 jaar oud.
    Richting op universiteit: Damien studeert geschiedenis en dan vooral de geschiedenis van Egypte.
    Waarom cheerleader: Damien heeft altijd al iets met dansen gehad. Cheerleading was de perfecte manier om daar op de universiteit mee bezig te zijn. Eerst twijfelde hij, omdat hij het meer iets voor meisjes vind. Maar nu doet hij het met alle plezier.
    Karakter: : Damien is een ruimdenkende jongen. Hij vindt weinig raar en denkt dat overal wel een reden voor is. Hij neemt nooit een blad voor de mond en is heel direct. Damien zegt dingen, die iedereen denkt maar niet durft te zeggen. Ook een goede eigenschap van Damien is zijn humor. Hij maakt overal grapjes van, gepast of ongepast.
    Extra: Damien heeft op het moment geen relatie. Het is net uitgegaan met zijn vriendin Felicia. Zij was namelijk al klaar met haar opleiding en verhuisde naar Dubai, waar ze een baan aangeboden kreeg. De afstand heeft de twee doen besluiten uit elkaar te gaan. Damien wilt haar alleen ontzettend graag terug en is dan ook vastbesloten om haar achterna te gaan als hij klaar is met zijn opleiding.


    Tell me about it, stud.


    Liam Hemsworth
    Rol: Base + tumblr
    Volledige naam: Sebastian George Bonham
    Roepnaam: Sebastian, maar meestal wordt hij gewoon Sebas genoemd.
    Leeftijd: Sebastian is 22 jaar oud.
    Richting op universiteit: Sebastian studeert tandheelkunde.
    Waarom cheerleader: Sebastian vindt het cheerleaden eigenlijk helemaal niets aan. Hij is alleen maar cheerleader geworden, zodat hij met de mooiste en populairste meiden kan omgaan.
    Karakter: Sebastian is een machoman. Zijn ultieme doel is zoveel mogelijk meisjes versieren en zoveel mogelijk zuipen. Hij is een feestbeest en gaat dan ook elk weekend uit. Hij houdt ervan mensen te vermaken en geeft zelf dus ook vaak feestjes. Hij is een gladde jongen en maakt vaak flirterige opmerkingen.
    Extra: Sebastian is single en ook niet op zoek naar vastigheid. Zijn familie is zwaar Christelijk en keuren het gedrag van Sebastian dan ook af. Dat Sebastian zich er niets van aantrekt, is weer een andere verhaal.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:38 ]


    Tell me about it, stud.

    Mijn rol wordt het toch niet. Die anders base mensen zijn veel beter ;x


    26 - 02 - '16

    Oh gosh, heerlijke rollen! Dankjewel iedereen! Ik begin morgen met het verhaal (;

    Diegene die graag nog een rol willen invullen; dat kan! Het kan nooit kwaad extra mensen in het verhaal te hebben, het kan dan wel zijn dat ze minder voorkomen dan de anderen, maar elke rol zal gebruikt worden.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:35 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wacht , ik ga er nog eentje maken als 't nodig is? x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 16:01 ]

    Ik vul wel iets in! (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Dit heb ik nog nodig:

    1x base + tumbler (meisje)
    2x base + tumbler (jongen)
    1x footballer


    If we had not a soul, music would have created it.

    Is het goed als ik zo nog een poging doe voor de vrouwelijke base + tumbler?


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    Is het goed als ik zo nog een poging doe voor de vrouwelijke base + tumbler?


    Natuurlijk! (:


    If we had not a soul, music would have created it.


    Colbie Caillat
    Rol: Base + tumbler
    Volledige naam: Louise Amber Richards
    Roepnaam: Louise
    Leeftijd: Louise is 20 jaar.
    Richting op universiteit: Louise studeert hospitality management.
    Waarom cheerleader: Louise vindt cheerleaden niet heel leuk, maar doet het om haar ouders een lol te doen. Veel liever is ze bezig met muziek maken. Het cheerleaden gebruikt ze om populairiteit te verwerven en zo meer aandacht voor haar muziek te krijgen.
    Karakter: Louise is een dromerig type. Ze zit vaak met haar gedachten ergens anders en kan hele scenario's in haar hoofd laten afspelen. Vaak moet ze even wakkergeschud worden. Hierdoor is ze nooit erg aanwezig en blijft ze altijd in de achtergrond van een groep. Verder is Louise heel creatief. Ze maakt muziek, schildert en schrijft. Dit is een manier van haar om haarzelf te uiten en tot rust te komen. Rust heeft Louise namelijk heel erg nodig. Tegen drukte kan ze niet goed.
    Extra: Louise doet heel graag aan muziek en is vrijwel de hele dag door aan het zingen, songteksten aan het verzinnen of iets anders.
    Stiekem heeft ze een oogje op base + tumbler Sebastian, maar door zijn reputatie als womanizer durft ze dat niet op te biechten.

    Hopelijk vind je het wat (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:47 ]


    Tell me about it, stud.