• ik heb soms dat ik niet weet wie mij vrienden moeten zijn de ene heeft een hekel aan die de ander weer aan die en dan vind ik ze allemaal aardig hebben jullie dat ook?

    Misschien kan je beter leestekens en hoofdletters gebruiken want ik begrijp niet echt wat je bedoelt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desmond schreef:
    Misschien kan je beter leestekens en hoofdletters gebruiken want ik begrijp niet echt wat je bedoelt.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik.. denk dat ik het begrijp. Tja.. Dat kan inderdaad, dat vriendinnen elkaar een moment niet kunnen uitstaan en een ander moment wel. Maar échte vriendinnen maken geen ruzie om niks en laten elkaar niet vallen.


    You are beautiful, you are love.

    Dat is een lastige situatie, ja.

    ik bedoel
    Vriendin 1 mag Vriendin 2 en Vriendin 2 mag Vriendin 3 niet en Vriendin 3 mag Vriendin 1 niet
    is dit mischien duidelijker

    Nee. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Strider schreef:
    Dat is een lastige situatie, ja.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Je bedoelt dat je vriendinnen elkaar niet mogen? Die situatie ken ik. Lastig.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Strider schreef:
    Dat is een lastige situatie, ja.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nou enig idee wie ik moet kiezen de Vriendin 1 ken ik al vanaf de basis school
    Vriendin 2 heb ik leren kennen omdat ze het zelfde niveau doet
    Vriendin 3 ken ik omdat ze altijd in de buurt is:|

    Je kan met allemaal vriendinnen blijven maar je moet geen dingen gaan doen met z'n vieren of drieeën.


    Physics is awesome

    Dotry schreef:
    nou enig idee wie ik moet kiezen de Vriendin 1 ken ik al vanaf de basis school
    Vriendin 2 heb ik leren kennen omdat ze het zelfde niveau doet
    Vriendin 3 ken ik omdat ze altijd in de buurt is:|

    Je kan toch met iedereen bevriend zijn?


    Ex astris, sciencia

    ik heb zoiets heel soms maar meestal vinden ze elkaar na een paar keer samen toch wel aardig
    als het niet over gaat kun je gewoon met allemaal iets doen maar niet met z'n 4en

    en als ze dan vragen ''waarom ga jij met die om'' dan moet je zeggen ''die is aardig tegen mij dus ik ben aardig terug'' of ''ik mag die wel maar als jij die niet mag hoeft dat niet, wij kunnen in ieder geval wel vrienden blijven want wij mogen elkaar wel! ;p''

    zoiets werkt bij mij meestal ;p

    maar ik heb dat niet zo vaak

    Occhi schreef:
    Je kan met allemaal vriendinnen blijven maar je moet geen dingen gaan doen met z'n vieren of drieeën.


    thanx het is in ieder geval een begin denk ik maar dan kan ik nog steeds niet een gezellig feestje geven met al mijn vriendinnen

    Dotry schreef:
    (...)

    thanx het is in ieder geval een begin denk ik maar dan kan ik nog steeds niet een gezellig feestje geven met al mijn vriendinnen


    Hm ja dat had ik ook eens. Mijn ene vriendengroepje paste niet goed bij mijn beste vriendin. And that's awkward.


    You are beautiful, you are love.