• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    Veronica Madeline Green.

    Ik hield mijn lippen stevig op elkaar om niet te gaan schreeuwen.
    In de ochtend verschoot ik gewoon heel makkelijk.
    Zijn armen lagen om mijn middel en zijn stem vulde mijn gehoorgangen.
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht voor ik zachtjes knikte en een klein beetje opzijkeek. Niet dat het hielp, maargoed.
    "Best wel".
    Het stuk dat ik 2 keer uit mijn bed was gevallen omdat ik thuis een Kingsize bed had, liet ik maar weg.
    Grappig zijn was niets voor mij, in de ochtend dan.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:08 ]

    [Huh? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Huh? :'D]


    [Woops, verkeerde naam ;$
    Gewoonte :3]

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek even moeilijk opzij, alsof ze boos was.
    'Best wel.' zei ze kortaf en ik trok mijn armen terug voordat ik haar even vragend aankeek. 'Best wel?' vroeg ik toen ik voor haar ging staan en wat boterhammen op mijn bord legde. Een appel ging er ook nog wel in, en als drinken was een flesje water wel voldoende.
    'Is er iets mis?' vroeg ik haar toch maar voor de zekerheid. Ze kwam zo boos op me over, had ik gisteravond iets fout gedaan?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:10 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    Ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    ''Als jij 't zegt,'' grinnikte ik, maar was nog steeds nieuwsgierig.
    Ik bewoog mijn voeten langzaam heen- en weer in het water. Het water was qua temperatuur redelijk lauw, maar door het warme weer buiten verkoelde het wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Ik nam wat bruin brood met een paar plakjes kaas. Ze zaten in plastic gewikkeld, wat ervoor zorgde dat ik straks mocht uitzoeken hoe ik het zonder open kreeg zonder mijn kaas te verscheuren.
    Ik keek op naar zijn gezicht waardoor mijn lichtgroene ogen zijn bruine ogen weer ontmoetten.
    Een glimlach kwam op mijn gezicht en ik schudde mijn hoofd, "Wat last van hoofdpijn, vallen op de grond is blijkbaar niet gezond".
    Het was eruit voor ik het wist. Ik keek met grote ogen voor me uit en voelde mijn wangen roze kleuren.
    Godverdomme. Vlug nam ik een flesje fruitsap en ging aan een tafel zitten.

    William Jake O'Donnel

    Ik hoorde een geluid dat ik herkende uit duizenden.
    Van alle pizzabrommertjes in de wereld, was die van de pizzaria waar ik altijd ging, de meest herkenbare.
    Ik schoot overeind en begon als een gek te lopen.
    Ik kwam aan op school en liep Jason tegemoet.
    Ja, ik kende hem ondertussen al.
    "Zet maar op mijn vaders rekening" zei ik toen ik de pizzadoos vastnam en vlug terugliep naar Chàrline.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:16 ]

    Brandon Jason Jefferson
    Ze glimlachte even en schudde haar hoofd.
    'Wat last van hoofdpijn, vallen op de grond is blijkbaar niet gezond.' zei ze en even grinnik ik. Dan kijk ik haar even bedenkelijk aan als ze snel naar een tafel loopt. Ik ga tegenover haar zitten en kijk haar even grijnzend aan.
    'Vallen op de grond?' zeg ik lachend. 'Zal ik hekjes op je bed zetten? Of zal ik je voortaan maar vast houden?' vraag ik dan grijnzend.
    Uit bed vallen, hoe krijgt ze dat voor elkaar met zo'n groot kingsize bed?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Een lach rolde over mijn zachtroze lippen waarna ik mijn hoofd zachtjes schudde.
    Mijn krullen bewogen mee met de beweging die ik maakte. Mijn handen gingen naar mijn Beanie zodat ik hem weer goed op mijn hoofd kon zetten.
    "Is allebei ook een optie ?" vroeg ik, waarna ik mijn tanden bloot lachte.
    Ik keek even naar hem vanonder mijn wimpers voordat ik verder prutste aan het papiertje.
    Wie had dit uitgevonden ?

    Brandon Jason Jefferson

    Ze lachte en zette haar Beanie weer goed op haar hoofd.
    'Is allebei ook een optie?' vroeg ze waarna ze lachte en me even aankeek. Toen prutste ze weer door aan het papiertje dat om haar kaas heen zat. Ik boog naar voren over de tafel en drukte een kusje op haar voorhoofd en pakte het plakje uit haar handen. Toen ik weer op mijn plek zat haalde ik gemakkelijk het papiertje eraf en legde het plakje op haar kaas.
    'Zo beter kleine meid?' zei ik plagend waarna ik een hapje nam van mijn boterham met chocopasta. Ik was altijd al gek op chocopasta geweest en dan het liefst Nutella, vroeger smeerde ik altijd heel mijn gezicht onder en mama werd er gek van dus ze verbood me om het te eten. Nu kon ik gelukkig wel netjes eten en hier kon ik er zoveel van eten als ik wilde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek hem met mijn beste boze blik aan en stak mijn tong uit.
    Ik vouwde mijn boterham dicht en nam er een kleine hap van. Wauw, het was nog eetbaar ook.
    Vrolijk kauwde ik verder en dronk af en toe van mijn fruitsap.
    Mijn met Vans omhulde voeten tikten tegen de grond aangezien een liedje in mijn hoofd speelde.
    Mijn boterham was op en ik keek naar mijn bord.
    "Fuck this, ik haal een cupcakeje" zei ik zuchtend waarna ik opstond en me omdraaide zodat ik om mijn cakeje kon gaan.

    [OHJA!]
    Chàrline
    Ik keek toe hoe hij als een gek naar de pizzakoerier rende.
    Hij zei iets tegen de persoon, en liep toen terug met een pizzadoos in zijn armen.
    Ik lachte toen hij weer arriveerde.
    ''Dat werd tijd,'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Ik keek haar lachend na toen ze wegliep om een cupcakeje te halen, ook al zo'n typisch meisjesding, die blije dingen ging ik nooit snappen.
    Ik keek even zuchtend naar mijn bord toen ik de laatste hap van mijn brood naar binnen werkte. Mijn flesje water was ondertussen ook op. Ik weet niet wat het was, en hoe het kwam, het leek ongemakkelijk geworden tussen ons. Had ik dan toch iets fout gedaan? Ik duwde mijn bord met mijn lege flesje en de appel van me af. Ik hoefde die appel niet meer, mijn honger was weg.
    'Heb ik iets fout gedaan?' vroeg ik toen Veronica terug kwam met haar cakeje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    Ik keek verbaasd naar haar, "Oh je moet ook wat hebben ?" vroeg ik.
    Ik begon te grijnsen toen ik zag dat ze het echt geloofde. "Kidding Babe" fluisterde ik waarna ik een kus op haar kaaklijn drukte.
    Ik opende de doos waardoor de geur van pizza de lucht verspreidde.
    Ik zag een paar mensen kijken, "Mijn pizza" zei ik boos, luid genoeg zodat ze het verstonden.
    "En de hare" vervolgde ik toen ik een por voelde in mijn buik.

    Veronica Madeline Green.

    Met grote ogen keek ik hem aan. "W-waarom ?" vroeg ik een tikkeltje bang.
    Wat had ik gedaan ? Ik sloeg mijn ogen neer.
    De eerste jongen die me niet pestte en ik had het weer verpest.
    Ik knipperde met mijn ogen en keek naar het vrolijk gekleurde papier om mijn cakeje.
    "Heb ik het weer verpest ?" vroeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:47 ]

    Chàrline
    Ik maakte een goedkeurend geluidje na zijn toevoeging, en pakte een pizza punt.
    ''Lekker, natte pizza,'' zei ik, en kon het niet laten om even met mijn wenkbrauwen te wiebelen.
    Ik begon rustig te eten, en grinnikte toen sommige mensen verbaasd keken. Tsja, je ziet het ook niet elke dag: Twee gestoorde mensen die pizza aten aan de rand van het zwembad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Halllllo? :3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''