• Stel nou, Hemel en Hel bestaan. Als je dood bent en je wordt begraven ga je de grond in, maar in de grond zit Hel, dus dan ga je technisch gezien naar de Hel.
    En in de Hel is overal vuur, right? Dus als je gecremeerd wordt ga je ook naar Hel, right?
    Hier denk ik dus al zo'n 2 jaar over na. :"D
    Ik weet dat de dood geen leuk onderwerp is, maar gewoon.

Ook, lijkt het me wel tof als het Tetris deuntje gespeeld wordt als ze mijn kist laten zakken [al denk ik niet dat ik begraven wil worden.]. :')

Dharma schreef:
    (...)
    In geen enkele mening over leven, dood en ondood en "afterlife" zit logica.

Ja dan kan ik alles wel geloven. Dan geloof ik vanaf nu dat als ik dood ga god word en zal heersen over iedereen :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja dan kan ik alles wel geloven. Dan geloof ik vanaf nu dat als ik dood ga god word en zal heersen over iedereen :Y)

Dat is wel erg overdreven --' Maar het is gewoon stom om over iemands mening te zeggen dat hij niet klopt, terwijl niemand de feiten kent.

[ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:17 ]

Believe in yourself.

Dharma schreef:
    (...)
    Dat is wel erg overdreven --' Maar het is gewoon stom om over iemands mening te zeggen dat hij niet klopt, terwijl niemand de feiten kent.

Hoeft toch geen logica aan te zitten volgens jou? Ik vind dat er wel logica inzit, hoewel dat niet erg veel is. Goed zijn = Hemel en slecht zijn = hel. Dat vind ik nog best logisch. En als dan iemand komt die zegt dat als je in de grond begraven word je naar de hel gaat verneukt het toch wel een beetje de basis logica waarop alle geloven zo'n beetje staan. (Behalve het geloof van reïncarnatie dan)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dharma schreef:
    (...)
    Dat is hoe zij er over denkt, dit is hoe jij er over denkt en ik geloof in reïncarnatie. Maar NIEMAND weet wat er nou eigenlijk gebeurd als je dood gaat.
    Maybe your just going to the nothingness. Who knows?

Eigenlijk kom je best arrogant over op deze manier. Alsof je wilt zeggen dat je alles beter weet terwijl iedereen weet dat je standpunt ABSOLUUT geen FEIT is. Omdat zoals ik al zei: niemand weet hoe het is na de dood.

Mag ik je zeggen dat je lichaam sowieso achterblijft? Dat vergaat, breekt af, wat een feit is. Dus als je geest al zou doorleven en dus alleen zou achterblijven, dan zou het sowieso apart zijn.

Ex astris, sciencia

Dharma schreef:
    (...)
    Dat is hoe zij er over denkt, dit is hoe jij er over denkt en ik geloof in reïncarnatie. Maar NIEMAND weet wat er nou eigenlijk gebeurd als je dood gaat.
    Maybe your just going to the nothingness. Who knows?

Eigenlijk kom je best arrogant over op deze manier. Alsof je wilt zeggen dat je alles beter weet terwijl iedereen weet dat je standpunt ABSOLUUT geen FEIT is. Omdat zoals ik al zei: niemand weet hoe het is na de dood.

Thefuck is jouw probleem? Ik wijs je op de reactie van DarkSavior en Bronte voor wat verduideling. :'D
    En het is trouwens wel een FEIT. Je geest verlaat je lichaam, of hij nou oplost in het niets of niet. Je lichaam vergaat en gaat niet door naar de hel of hemel, dat is een FEIT.
    Get your facts right.

[ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:28 ]

Your make-up is terrible

dubbel

[ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:30 ]

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

En een zeemansgraf? Wat is dat dan? En als je gewoon níet wordt begraven, zeg maar dat je gewoon ligt te rotten in de buitenwereld? Of uh, dat je in kleine stukjes wordt gesneden door een kannibaal, en vervolgens wordt opgegeten? Of je wordt ingevroren, om in de toekomst weer 'tot leven' gewekt te worden?
    Er zijn meerdere manieren van 'opgeborgen' worden dan de twee die jij zegt. Wat is het dan met bovenstaande?

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Haar gedachtengang is best deprimerend, maar de logica ontglipt me een beetje... Waarschijnlijk omdat je alles zo letterlijk en gebaseerd op seriotypes uitgedacht hebt. Hel en hemel onder en boven is meer dan een beetje cliché...
    Voor de rest ben ik het eens met DarkSavior.

[ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:32 ]

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

FabiLouis schreef:
    Dat is nogal een... deprimerend onderwerp gedachte om te hebben hoor, loslaten!!

Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoeft toch geen logica aan te zitten volgens jou? Ik vind dat er wel logica inzit, hoewel dat niet erg veel is. Goed zijn = Hemel en slecht zijn = hel. Dat vind ik nog best logisch. En als dan iemand komt die zegt dat als je in de grond begraven word je naar de hel gaat verneukt het toch wel een beetje de basis logica waarop alle geloven zo'n beetje staan. (Behalve het geloof van reïncarnatie dan)

Dat veel mensen daar in geloven moeten hun weten, geloof betekend niet dat het waar is. Ja dat van goed en slecht is best logisch.

@Bronte Als je het zo bedoelt, dan moet ik toegeven dat je best gelijk hebt.

Believe in yourself.

Waarom zou de hel in de grond zitten? XD

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Assassin schreef:
    (...)

Thefuck is jouw probleem? Ik wijs je op de reactie van DarkSavior en Bronte voor wat verduideling. :'D
    En het is trouwens wel een FEIT. Je geest verlaat je lichaam, of hij nou oplost in het niets of niet. Je lichaam vergaat en gaat niet door naar de hel of hemel, dat is een FEIT.
    Get your facts right.

Ik dacht er inderdaad niet over na op DIE manier, maar als dat zo is, dan heeft dat nog niks te maken met waarom het standpunt van Dragneel zo vreemd en onlogisch is. Zij zei niks over dat de geest niet het lichaam verlaat...

Believe in yourself.

Dat je verbrand wordt of de grond in gaat betekent niet automatisch dat je naar de Hel gaat. Stel dat het bestaat, dan zou de Hel een stuk dieper in de grond zijn.

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Dharma schreef:
    (...)
    Ik dacht er inderdaad niet over na op DIE manier, maar als dat zo is, dan heeft dat nog niks te maken met waarom het standpunt van Dragneel zo vreemd en onlogisch is. Zij zei niks over dat de geest niet het lichaam verlaat...

Reageer dan niet zo wijsneuzerig en beledigend.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Reageer dan niet zo wijsneuzerig en beledigend.

Ja, nee natuurlijk! Want alleen jij mag zo overkomen.

Believe in yourself.