• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ik ga even eten ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe-Claire 'Zo' Welling

    'Een jaar,' glimlacht Michael.
    'Je bijt je lip nog een keer kapot,' zegt hij dan en hij kust me even.
    'Zo,' begint hij dan op een aarzelende toon. 'Mijn ex, eh je kent haar,' mompelt hij er achteraan waarna hij zijn ogen neer slaat.
    'Wat bedoel je ik ken haar?' Vraag ik met een lichte frons op mijn gezicht. 'Dat betekend dus dat het iemand van Puerto Rico is niet?' Vraag ik. 'Is het Camille of misschien Gabriella?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prisoner schreef:
    [ Ik ga even eten ]


    [Eetse en vul je vandaag je rol ook even in voor mijn rpg? (: ik ben even naar mijn pap vanmiddag maar ik reageer wel gewoon.als Frey weer heeft gereageerd tenminste :) anders kan ik niks :(]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:32 ]


    ~

    [ @Dictionary thanks en ben er toevallig al mee bezig xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destina de la Bourse

    "Stel jij bent mijn vriendin, en ik zit ergens zo erg mee dat ik niet meer weet wat ik moet doen...wat zou jij doen?" Ik kijk hem aan en denk goed na. "Alles ervoor doen om jou te helpen én je duidelijk te maken dat je er niet alleen voor staat, dat we nu samen dingen zullen moeten oplossen." zeg ik dan. "En laten weten dat je me ten allen tijden kan vertrouwen, dat ik je niet zal verraden of wat aan zou doen." Ik ga naast hem op het bed zitten en draai me naar hem toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ @Dictionary thanks en ben er toevallig al mee bezig xd ]


    [Hahah mooizo (: ik moet nog ff kijken wanneer ik begin omdat ik nog een paar rollen nodig heb . Heb gister het 7e boek gekregen van de serie :)]


    ~

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Dat betekend dus dat het iemand van Puerto Rico is niet?' Vraagt ze dan en ik knik. 'Is het Camille of misschien Gabriella?' Ik had gehoopt dat ze het zelf zou begrijpen maar, 'Nee, Zoë, het is.'
    Ik sla mijn ogen weer neer. 'Het is Sierra.' Zeg ik dan met een grote zucht.
    Mijn ogen richt ik weer op haar gezicht op haar reactie te pijlen en ik bijt op de binnenkant van mijn wang.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe-Claire 'Zo' Welling.

    'Nee Zoe, het is'. Voordat Michael verder praat slaat hij eerst zijn ogen neer. 'Het is Sierra,' zucht hij.
    Het duurt even voordat het tot me door dringt. 'Sierra?' Vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. Freaking Sierra!? Mijn blik verstrakt eeen beetje en om de te zorgen dat Michael het niet ziet kijken ik snel de andere kant op. 'Ze is vast wel wat aardiger geworden,' mompel ik met tegenzin.
    Ik bijt weer op mijn lip en maak aanstalten om op te staan. 'Misschien kunnen we beter naar beneden gaan,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Haar bui is meteen omgeslagen en ik zucht. 'Ja, Sierra ja.'
    Misschien kunnen we beter naar beneden gaan,' zucht ze dan en als ze aanstalten maakt om op te staan hou ik haar vast aan haar pols. 'Zoë, ik wil niet dat dit de sfeer tussen ons verpest.' Ze kon me niet schuldig laten voelen om het feit dat ik een relatie had met Sierra, moest ik dan wachten tot wij elkaar weer zouden zien en hopen dat ze misschien hetzelfde voor mij voelde?
    Ik kon er nou eenmaal niks aandoen dat het Sierra was. Ik zuchtte. 'Ik meen het Zoë.' zei ik toen en keek haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Destina de la Bourse

    "Stel jij bent mijn vriendin, en ik zit ergens zo erg mee dat ik niet meer weet wat ik moet doen...wat zou jij doen?" Ik kijk hem aan en denk goed na. "Alles ervoor doen om jou te helpen én je duidelijk te maken dat je er niet alleen voor staat, dat we nu samen dingen zullen moeten oplossen." zeg ik dan. "En laten weten dat je me ten allen tijden kan vertrouwen, dat ik je niet zal verraden of wat aan zou doen." Ik ga naast hem op het bed zitten en draai me naar hem toe.


    Calvin Turner
    "Alles ervoor doen om jou te helpen én je duidelijk te maken dat je er niet alleen voor staat, dat we nu samen dingen zullen moeten oplossen." zegt Destina "En laten weten dat je me ten allen tijden kan vertrouwen, dat ik je niet zal verraden of wat aan zou doen." Ik zwijg eventjes en glimlach dan toch. Die bevestiging had ik alleen even nodig.
    Ik draai me even om naar Destina en glimlach. "Dat wilde ik even weten" antwoord ik. Ik zal het ook Vienna vragen en ben benieuwd naar haar antwoord.
    Ik had gezegd dat ik nog geen keuze zou maken, ik zal ook gewoon met Vienna praten en even zorgen dat ik alleen ben om goed na te denken. Ookal komt Destina nu wel heel erg in de buurt van mijn definitieve keuze. Maar dat doe ik nog niet, het is niet eerlijk en ik wil ook nog even met Vienna praten, ik wil haar namelijk niet kwijt als mijn beste vriendin.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [@Frey: wil je misschien reageren? :) ik zal mijn post wel even kopieren]


    ~

    Vienna Milena Castanovo

    'Sorry had ik niet bij stil gestaan' zeg ik oprecht. Ik draai me om naar de wekker en bestudeer hem. 'Hoelaat wil je eraf?'vraag ik en draai me even om naar Ivy. 'Een uur of 10 of hebben jullie eerder afgesproken?' Ik had geen idee hoelaat Calvin mij zou komen wakker maken, als hij dat eigenlijk niet was vergeten. Ik glimlach naar Ivy. 'Hoelang is het eigenlijk van hier naar de Londen Eye?' Vraag ik. Ik wist wel wat hetwas, maar niet precies waar in Londen het zat. Eigenlijk had ik totaal geen idee van wat ik allemaal wilde bekijken hier in Londen zolang we hier waren. Ach ik kon morgen altijd even door onze zovele reisbrochures bladeren.


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    “Hoe laat wil je eraf?” ze draait zich naar me om en ik kijk haar met een blik aan dat ik het eigenlijk niet weet. “Een uur of 10 of hebben jullie eerder afgesproken?”
    “Huh, afgesproken?” Een kwartje viel en ik keek haar geschokt aan, want we hadden geen tijd afgesproken. Alleen dat is toch niet persé nodig, we zouden elkaar heus wel zien. “We eh, hebben eigenlijk geen specifieke tijd afgesproken,” bloos ik lichtjes en wend mijn gezicht af.
    “Hoelang is het eigenlijk van hier naar de London Eye?” Ik schud mijn hoofd als teken dat ik het niet weet en maak hier even een grappig gezicht bij. Opeens moest ik aan Evan en zijn gekke bekken denken en er kwam een liefdevolle, blije glimlach op mijn gezicht. Die gast is eigenlijk ook echt gek…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk haar lachend aan. 'Ik zal de wekker op 10 uur zetten goed?' Ik rol me om naar de wekker en doe het kleine lampje aan. 'Serieus hoe werkt dit?'vraag ik en druk op een paar knopjes. 'Oke ik zet mijn mobiel wekker wel' zeg ik pak hem van het kastje. 'Gaan we morgenavond trouwens weer stappen?' Vraag ik en stap uit bed. Ik pak mijn lader uit mijn tas en leg mijn mobiel aan de stroom. Ik zoek de wekker en zet die op 10 uur en het geluid op hard. Ik kijk even naar Ivy die nogal dromerig kijken. Ik pak mijn kussen en smijt hem haar die toe. 'Wake up my dear.' Lachend kijk ik naar haar. Ik was best wel benieuwd hoe het over een tijdje was met onze vriendengroep. Misschien kwamen er stelletjes. Ik denk automatisch even aan Calvin.


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    Vaagjes knik ik nog op wat Vienna zegt en kantel mijn hoofd even dromerig naar een kant terwijl ik eigenlijk niet echt volg wat ze aan het doen is, aangezien mijn gedachten ergens anders waren. Als ik opeens een kussen naar mijn hoofd gesmeten krijg, slaak ik een gilletje en val met de kussen achterover op bed. “Wake up dear.” Lachend keek ze naar me en ik rolde me om naar haar met een glimlachje, het kussen tegen mijn borst aangeklemd.
    “Ik was al wakker, waar was die kussen voor nodig?” Grinnikte ik en keek haar afwachtend aan terwijl ik nieuwsgierig een wenkbrauw omhoog haalde. “Heb je trouwens de wekker al gezet, of moet ik je helpen?” Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. “Wie is er nu niet wakker hé?” Lachte ik zachtjes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.