• Aangezien er heel veel topics vragen om One Direction of andere fanfictie, maak ik hierbij een topic aan om al je OP stories neer te zetten! Aangezien ik maar 3 abo's heb en ik er nog wel wat bij kan hebben, mogen jullie hier al jullie stories neerzetten, zolang ze maar over onbekende personen gaan! *O*


    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 21:28 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    Writersblock


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    There will be beauty from pain.

    Luck belongs to the brave


    De zeventienjarige Alex woont in het Europa van de verre toekomst. Europa bestaat uit twee blokken: het westblok en het oostblok. Alex woont in het westblok in de sectie Vacence, waar veel armoede heerst en die uit de rijke stedelingen en twee bendes bestaat: the COF en Westend.
    Alex is in COf opgegroeid tot een gevaarlijke en manipulerende crimineel van zeventien jaar.
    Als er een virus uitbreekt, die vooral mensen onder de dertig jaar treft, sterft haar oudste zus als eerste. Als haar andere zus ook besmet raakt, wordt Alex naar de leiders van COf geroepen. Ze moet infiltreren bij Westend als een weggelopen stedeling onder haar echte naam: Alexia Halworth. Maar eenmaal daar loopt alles anders dan verwacht en ondertussen grijpt het virus nog altijd om zich heen.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen


    Take risks and conquer your fears.

    ik wil mijn story wel plaatsen hier maar hoe doe je dat? :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Haunted house

    Een vreemde kracht trok me aan. Ik keek naar het raam en sloot mijn ogen. Toen ik ze weer opende stond ik voor het raam, mijn handen lagen op het venster. De hele straat was verlicht, behalve het huis aan de overkant. Ik keek er naar en voelde een bepaalde drang om er naar binnen te gaan. Hoe lang staat dat huis nu wel niet te koop? Tien jaar? Vijftien jaar? Ik wist het niet. langzaam liep ik naar de lift deur toe. Vreemd, heel vreemd. De liftdeur stond al open en iets of iemand had al op het knopje met een één gedrukt. Ik twijfelde, maar na enige tijd stapte ik de lift in. Beneden aangekomen pakte ik mijn jas en de sleutels. Mijn mobiel kon ik wel hier laten, want ik kwam toch zo wel weer terug. Ik opende de deur en stapte de koele buitenlucht in.
    -OP
    -Horror - hoop ik (;
    - Fantasy


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben er vandaag met één gestart. Normaal schrijf ik elke dag. Ik hoop dat je eens een kijkje neemt!
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.



    Als de trein vertrekt.

    Lia's droom komt uit. Ze vertrekt naar Italië, opzoek naar zichzelf. Of dat denkt ze toch. Eenmaal daar aangekomen, merkt ze dat er andere dingen zijn die belangrijker zijn dan jezelf.
    Liefde bijvoorbeeld.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kangaroos and Loneliness




    Abandoned and forgotten
    Lonely and lost
    In an unknown desert
    Looking for my way back home






    × Begint 20 augustus
    × Proloog komt eerder bij 15 abo's
    × Geschreven in het Nederlands
    × Title might change


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Love Game- Bad Harry Styles


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Dream Chronicles




    I had a dream.
    In my dream, Lilith, the Fairy Queen of Dreams,
    cast a sleep spell over the entire kingdom.
    Everything and everyone fell into a deep enchanted sleep.
    Somehow, I feel my husband Fidget awaken me to this strange new world.

    Part 2

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 9:28 ]


    26 - 02 - '16




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Link.


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true



    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:09 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just