• Weinig tijd, lang verhaal, ik maakt verhaal kort:

    Ik voel me thuis niet fijn. Echt een reden heeft het niet. Ik voel me gewoon neit fijn thuis. Mijn moeder en haar vriend luisteren niet naar mij, ze onderschatten me en gaan een discussie uit de weg, of als ik mijn gleijk weet te behalen krijg ik als reactie: 'ik begrijp je wel/je hebt gelijk, maar we doen het toch op onze manier'. Letterlijk. Het geeft me een gevoel van onmacht omdat ik wéét dat ik veel kan en weet maar ze geven me de kans neit er gebruik van te maken, met veel tegenzin en er van overtuigd dat het toch niet zou werken aangezien ze neit naar me luisteren heb ik het er met ze over gehad, ik heb in tranen voor ze gestaan, en ik heb mijn gelijk gekregen, ze begrepen me niet, ze luisterden neit en er is niets mee gedaan.

    Ik doe ook heelrg mijn best zo min mogelijk thuis te zijn, ik "woon" als het waren bij mijn vriend, het is nog net geen tweede huis zovaak dat ik er kom. Ik word daar echt betrokken in de familie, behandeld als hun 4e kind zegmaar. Die familie heeft ook behoorlijk wat probleempjes en ik doe dan ook mijn best ze ermee te helpen, etc. Maar als er iemand bij mij is blijk ik uit te stralen dat ik me niet thuis voel en dat trekken anderen zich ook aan. Mijn vriend gaf ook toe liever neit te vaak bij mij thuis te zijn omdat hij zich daar absoluut niet thuis voelt, en dat begrijp ik ontzettend.

    Mijn stiefvader kwam laatst ook op het idee om tegen mijn moeder te zeggen dat hij vermoed dat ik zooi over hem naar mijn vriend heb zitten liegen omdat hij zich zogenaamd raar gedroeg naar hem. Hij heeft hem maar 3 keer gezien en iedere keer was het niet meer dan hoi en doei omdat we steeds boven op mijn kamer zaten.

    Mijn moeder daar kan ik het vrij goed mee vinden maar ook zij luisterd nooit. Ik voel me behoorlijk ongewenst en absoluut niet thuis hier en toen ik het helemaal overstuur vertelde werd er niet geluisterd. Ik voel me gewoon minderwaardig door het daagelijks leven heen door hoe ik me thuis voel, het zit me héélerg dwars, maakt me overgevoelig, angstig, etc. Maar die onmacht die ze me meegeven maakt dat ik niet kan nadenken over een oplossing gezien alles hopeloos lijkt, alsof ik geen aandeel heb in deze wereld. Toen ik met ze praatte stelde ik me aan, ik kreeg zelfs nog net geen straf omdat ik mijn gevoelens uitte. En nee de familie van mijn vriend, overige familie en school kunnen me er niet mee helpen ieder om specifieke redenen.


    Let it come and let it be

    Oh vreselijk hé, die pubertijd?


    Your make-up is terrible

    Dat is ongelofelijk kut voor je maar dta wist je al. Ik wou dat ik iets voor je kon doen, ik weet een beetje hoe het is om je zo machteloos te voelen. Als je wil kan je altijd een pb sturen of iets schrijven in mijn gb.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Oh vreselijk hé, die pubertijd?

    Hehe :'D


    -

    Assassin schreef:
    Oh vreselijk hé, die pubertijd?

    Go fuck yourself, thank you very much. i'm not in the mood for those comments.


    Let it come and let it be

    Heeft vooral te maken met het puberen en het telkens in willen gaan en je zin willen halen bij je ouders. Niemand voelt zich begrepen in hun puberteit. Maaaar dat gaat vanzelf over en het word vanzelf beter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Combustible schreef:
    (...)
    Go fuck yourself, thank you very much. i'm not in the mood for those comments.


    Dat is wel heel puberaal van je hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik heb me een hele tijd ook zo gevoeld. Bij mij ging het uiteindelijk over en nu is onze band weer heel wat sterker. Hoop dat het goed komt voor jou!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DarkSavior schreef:
    Heeft vooral te maken met het puberen en het telkens in willen gaan en je zin willen halen bij je ouders. Niemand voelt zich begrepen in hun puberteit. Maaaar dat gaat vanzelf over en het word vanzelf beter.


    Ik denk niet dat wat ze heeft beschreven heeft te maken met de puberteit, eerlijk gezegd. Ik heb zoiets ook wel eens gehad en dat is behoorlijk rot. Dan wil je niet dat iemand zo'n opmerking maakt als Assassin maar dat iemand je probeert te begrijpen en te steunen, denk ik.


    Physics is awesome

    Ik ken het gevoel, ik kan ook niet wachten tot ik het huis uit kan. Helaas kan je er niet veel aan doen. Gelukkig heb je een lieve vriend waar je bij terecht kan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat wat ze heeft beschreven heeft te maken met de puberteit, eerlijk gezegd. Ik heb zoiets ook wel eens gehad en dat is behoorlijk rot. Dan wil je niet dat iemand zo'n opmerking maakt als Assassin maar dat iemand je probeert te begrijpen en te steunen, denk ik.

    Dat snap ik wel hoor, maar ik voelde me ook altijd niet begrepen en alles. Dat gevoel trekt in de loop van de tijd heel erg weg. Dus het heeft er echt wel mee te maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O ja, bij mij was het heus niet alleen de puberteit. Vooral mijn ouders zelf zorgden ervoor dat ik meerdere malen per week huilend op bed belandde.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    Oh vreselijk hé, die pubertijd?

    het heeft niks met puberteit te maken, het feit dat ze genegeerd wordt.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:28 ]


    -

    Ze wordt genegeerd en jullie hebben het over de fucking pubertijd? What the actual fuck.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ze wordt genegeerd en jullie hebben het over de fucking pubertijd? What the actual fuck.

    Ik dénk dat dat meer te maken heeft met dat topic waarin Quizlet helemaal werd afgekraakt en waar deze OP het heel erg mee eens was. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het een beetje hypocriet vind: eerst een site helemaal de grond in boren en daarna steun verwachten als je je zelf niet goed voelt.

    OT: praat met je moeder en je stiefvader, misschien dat dat helpt? Leg uit dat je je niet fijn voelt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jeetje, kinderachtig sommige reacties.
    Sterkte meis, k heb geen idee wat je kan doen sorry :(


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander