• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

[ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

jasmine

'ik kab echt niet bij jayson aan tafel zitten, sorry hoor, ik zal wel blijven masr ik ga niet ee uit eten, des noods flikker ik al zijn spullen het tentje uit en dan ziet hij maar waar hij gaat slapen'

Isabella

Ik glimlach. 'Ook niet als hij helemaal aan de andere kant zit?' ik kijk haar even vragend aan en grinnik. 'Leef je maar uit. Je kan bellen als er iets is. Het is een kleine moeite je op te halen, oke? En anders kom ik gewoon eerder terug om je gezelschap te geven.' ik glimlach kleintjes en kijk haar aan. 'Ga je eht niet mee? Anders ben ik het enige meisje aan tafel...' ik kijk haar smekend aan, maar ben allang blij dat ze blijft.

[Hmm Dantje pesten (duivel)]
    Andrew
    'Nee, jij mag het doen, wees niet bang me pijn te doen, het maakt echt niet uit'zeg ik tegen hem en kijk hem aan. 'Ik ontspan gewoon meer dan doet het minder pijn, en je mag het gewoon op elke manier wat je wil doen'zeg ik tegen hem

jasmine

'Nee gaan jullie maar ik vermaak me hier wel, jayson moet maar voelen' grinnik ik en begin mijn koffer uit te pakken

Ian

'Dat gesprek duurt lang,' mompel ik en kijk Austin en Jayson aan. 'Jayson je wilt toch wel dat ze blijft?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach naar hem. 'Op dit soort momenten ben ik blij dat ik single ben.' Ik grinnik en kijk ze aan. 'Stuk minder problemen.'

[Gromm!]

Danny

Ik sluit mijn ogen even en adem diep in en uit. Wanneer ik ze open kijk ik Drew aan.
    "Het is makkelijker gezegd dan gedaan." Zeg ik dan tegen hem.
    "En ik wil dat je op mij gaat zitten." Zeg ik er achteraan. Ik kijk Drew recht aan. Ik hoop dat hij niet te veel door gaat want dan ga ik domineren en dat wil je niet...

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik glimlach. 'Oke tot straks.' ik loop de tent uit en kijk de jongens aan. 'Jasmine gaat niet mee uit eten, maar ze blijft in ieder geval hier.' Ik glimlach even en kijk ze dan aan. 'Zullen we dan gaan?' ik sla mijn arm om Austin zijn middel en kijk de andere aan.

Jayson
    Ik kijk heb aan en haal mijn schouders op. 'Als ze normaal gaat doen'zeg ik en kijk hem even aan. Daarna kijk ik weer voor me uit en ga met mijn hand even door mijn haar. Ik kijk naar Isabella. 'Ze gaat niet mee om mij hé? Zeg maar dat ik wel niet mee ga, dan kan ze het als welkomsdinee zien of zo en blijf ik hier'

[ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 1:53 ]

Andrew
    Ik schud mijn hoofd. 'Laat maar'zeg ik en geef hem een kus op zijn lippen. Ik streel met mijn hand even langs zijn zij en laat mijn hoofd rusten op zijn borstkas.

Isabella

Ik kijk hem even aan. 'Jayson...' Ik zucht. 'Het enige dat ze van je wilt horen is dat je van haar houd echt... Waarom moet ik het zeggen? Maar omdat de tafel gereserveerd is Zal ik het vragen, maar morgen gaan jullie dit uitpraten.' ik kijk hem streng aan en loop dan de tent weer in. 'Jasmine als Jayson hier blijft, ga je dan wel mee?'

Danny

"Nee, niet laat maar. Jij wilt het en dan krijg je het. Ga nu liggen zoals jij wil." Ik kom overeind en duw hem van me af waarna ik me boven op hem stort.
    Ik kijk hem aan en wacht tot hij gaat liggen zoals hij wil. Ik blijf naar hem kijken.

Ich liebe dich 27.12.23

[Dominante Danny in tha house! :3]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Aangezien ik niet echt weet hoe ik moet liggen ga ik net als Danny toen liggen. Ik voel me even gespannen maar proberen mezelf wat ontspannen te maken wat een beetje lukt.

[ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 2:00 ]

jasmine

'Nee zo kinderachtig ben ik niet, en 1 persoon minder asn tafel vinden ze vast niet erg, ik ben toch druk bezug met zijn spullen hoor'

[ me likes :P]