• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maar wat ik wel ga doen is naar boven en op mijn DS want ik krijg een houten kont van deze stoel hiero hahaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Whaha, is goed hoor]

    Demi1309 schreef:
    [ik ook wel hoor, maar Ehm... Moet ik nog op iets reageren?]

    [Ja staat in vorige topic, pagina 20 volgens mij, Austin]

    Isabella

    Ik knik instemmend. 'Zullen wij dan maar wat tijd met zijn tweeën nemen?' Ik kijk hem grijnzend aan en ga alweer staan. Ik druk mijn lippen in zijn nek en kijk hem dan afwachtend aan. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem met een glimlach aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik merk dat hij tranen in zijn ogen kijkt en neem zijn hoofd in mijn handen. Ik til hem omhoog en geef hem een kusje. 'Beloof me dat je ook niet begint aan afvallen, je bent al hartstikke dun namelijk'zeg ik met nog een kusje. Ik wist gewoon dat die aan het afvallen was, iets wat ik helemaal niet leuk vond en ik zou er ook voor zorgen dat dat ging mislukken. Als hij het niet kon beloven wist ik het helemaal zeker. Ik ging hem net zoveel gemeende complimentjes geven totdat die ophield. Zijn buik was namelijk perfect, misschien zelfs iets te dun.

    jasmine

    'tuurlijk mag je wel slapen, maar je deed de hele dag zo afstandelijk, en vervolgens beschuldig je mij ervan dat ik je zo aan de kant zet voor ian, ik zeg dat toch ook niet als jij je laat troosten door isa'

    Austin
    'geen slecht idee' grijns ik en ga staan. Ik druk mijn lippen op de hare en lik met mijn tong over mijn lip voor toegang.

    Jayson
    'Nee omdat dat ook niet gebeurt'zeg ik zuchtend en kijk haar weer aan. 'Dus, ik mag ook niet meer gewoon een dag iets meer met mijn vrienden gaan of gewoon moe zijn want dan doe ik gelijk afstandelijk.'

    Danny

    "I-ik mag niets beloven van mijn ouders." Zeg ik stotterend en kijk Drew even aan. "Ik ben echt niet bezig met afvallen. Ik weeg vijfenvijftig kilo..." Zeg ik dan. Liegen mag ik ook niet van mijn ouders, maar deze is voor eigen bestwil.
    Ik kijk Drew aan, ik hoop dat hij het gelooft. Ik slik even onhoorbaar en bijt aan de binnenkant van mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik open gewillig mijn mond en sla mijn armen om zijn nek. Ik druk mezelf dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen. Ik spring op en sla mijn benen om zijn middel. Ik voel mijn jurkje omhoog kruipen en trek die vlug weer iets meer naar beneden. Ik heb namelijk geen zin in mensen die mijn onderbroek zien. Ik zoen rustig verder en ga met een Hand door Austin zijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Weten jullie dat ik nóg hoofdpijn heb.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk Danny aan met een lichte zucht. Ik weet gewoon dat die nu liegt. Ik ga staan en til hem op. 'Jij bent licht'grijns ik met een kus op zijn lippen. 'Nou laten we dat andere maar vergeten'zeg ik. Ik zou het echt niet vergeten, zoals ik al had verzonnen ging ik hem de hele tijd complimentjes geven. Totdat die het ging geloven. Ik til Danny iets meer omhoog en geef wat kusjes op zijn buik waar ik daarna naar kijk. Ik lik even over mijn lip en ga dan weer terug naar zijn lippen.

    [Das best lang... Zit je neus misschien verstopt of zo, want dan krijg je ook lange tijd hoofdpijn]

    jasmine

    'Weetje ik ga ook helemaal niet in discussie met jou, maar je had de hele afgelopen faking dagen de tijd om meyt je vrienden om te gasn, en dan komt je meisje hier terug, en dan jan je nig niet eens zeggen hoe eas het op de begravenis' ik voel weer tranen opkomen.

    Austin
    'Ow trek je hem weer naar beneden? heb ik liever dat ik hem omhoog trek' grijns ik en lach even. Ik zoen haar weer en onze tongen spelen een spel.