• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

[ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jayson
    Ik trek mijn wenkbrauw op naar Isabella en neem een grote slok van mijn bier. 'Wat is er?'vraag ik daarna en kijk even vragend naar haar.

Isabella

Ik kijk op en glimlach. 'Niets.' Ik veeg een plukje haar uit mijn gezicht en kijk dan om me heen. Ik kijk even naar Ian, dan naar Austin en dan weer naar Jayson. 'Echt niets.' Ik glimlach en neem nog een slok van mijn Ice Tea. 'Ik vind...' Ik zwijg. 'Laat maar. Niet vanavond. O ja sorry als je spullen buiten de tent staan.'

[Ik weet echt niks voor Drew en danny]

[Computer schoot uit :c
    Neen ik ook niet, misschien dat ze in slaap zijn gevallen? haha]

Ich liebe dich 27.12.23

Jayson
    'Dat dus'mompel ik boos en neem gauw nog een slok van mijn bier. 'Dacht het dus even niet'zeg ik en probeer weer tot rust te komen. 'Zo terug'zeg ik en loop van terras af. Ik begin te rennen en over dingen heen te springen, het was gewoon iets wat me rustig maakte. Na een tijdje keer ik om en kom weer bij het terrasje waar net het eten op tafel wordt gezet. 'Lekker'zeg ik en de man glimlacht. 'Wilt er iemand nog wat drinken?' vraagt hij en ik antwoord gelijk. 'Doe maar nog een biertje meneer' zeg ik als ik de laatste slok van mijn bier neem. Ik kijk even naar de andere, of die ook wat willen.

[Haha, zo vroeg? Maar zou kunnen, maar ik bedoel hoe kunnen we dan weer veder. ]

Isabella

Ik sla mijn ogen neer en staar naar het water. Ik bijt op mijn lip. Ik kijk op en zie Jayson weer staan. 'Ice tea nog.' Ian bestelt nog een cola. 'Jayson...' Ik kijk hem aan. Ik schud mijn hoofd. 'Ze... Ze wilt je niet kwijt, maar ze is bang dat jij haar niet meer wilt.' Ik kijk hem aan. 'Ze is niet echt boos op jouw, ze wilt alleen horen dat je van haar houd.' Ik kijk hem aan en zucht. 'Weglopen is geen optie.' Ik kijk hem even aan en kijk dan naar de lasagna. Ik begin langzaam te eten.

Jayson
    Ik kijk Isabella aan met een opgetrokken wenkbrauw. 'En daarom doet ze zo? Ja dad'zeg ik en begin gauw te eten van mijn patat. Daarna pak ik een kippenvleugeltje en eet der gauw van. Ze mocht eerst wel is normaal gaan doen. 'Maar Ian gaan we hier uit of bij ons in het dropje?'vraag ik om gauw van onderwerp te wisselen.

jasmine

Ik ben druk bezig met al zijn spullen bij elkaar te zoeken, en stop ze in zijn koffer, dan pak ik een papier en pen en schrijf op het briefje:

jayson, ik heb alles voor je ingepakt, je vind vast wel iets om te slapen, ik wil je pas weer naast me hebben als je echt tegen me kan zeggen dat je van me houd. jasmine

en leg het briefje op de koffer en zet het buiten de tent, dan loop ik naar het restaurant van de camping toe en ga aan een tafel zitten en bestel een ice tea, en spaghetti, en luister rustig naar de live band.

[en toen stierven Danny en Andrew vredig in de grot... Einde... hahahaah grapje! xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik kijk hem volg ongeloof aan. 'Over iets anders gaan praten is geen optie! Stel jij zou naar huis gaan en degene van wie je houd houd je niet eens tegen. Weet je hoe dat voelt?' Ik kijk hem aan en zucht. Ik eet de laatste hap van mijn lasagna op en leun achterover. 'Ja, daarom doet ze zo en misschien omdat ze moe is. Maar ik zou het ook niet trekken. Ze heeft je nodig.'

[Of Danny en Drew gaan even terug naar de camping en vinden daar Jasmine. En dat Daany zijn excuses aanbied en zo? haha]

Ich liebe dich 27.12.23

[Hahaha, oorzaak: verveling :P, ]

[ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 16:37 ]

[Haha jup, doe jij anders maar eerst wat hahaha] :3

Ich liebe dich 27.12.23

[Grrrr xd]
    Andrew
    Ik duw Danny voorzichtig van mijn schoot en sta op. Ik pak mijn boxer en trek die aan. Ik kijk even lachend naar Danny, 'zullen we anders even een rondje gaan lopen of zo, dan gelijk even langs de camping' stel ik voor en kijk hem vragend aan.