• Na "Oh my goood" was dit m'n eerste reactie op de poll onder dit artikel. Over het nieuws zelf was ik niet verbaasd, want ik had het eerder al in de krant gelezen. Maar die poll eronder, en dan vooral de resultaten...

    En sinds wanneer is One Direction op dieet?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Genius schreef:
    (...)
    Crazy stalker fan.


    Stiekem heb je helemaal gelijk.
    Ik val hun wel niet lastig via Twitter of van die dingen. Ben één van de enigen daarin, denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nou ja, op zich valt zoiets wel te verwachten bij zo'n poll. Naast de mensen die helemaal dol op ze zijn, is er ook een grote groep mensen die niets met One Direction hebben, die neutraal zijn, of die juist fan zijn van de artiesten die One Direction verslaat. Die groep klikt dan waarschijnlijk, voor de grap of niet, op "deprimerend".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je naar de inhoud en het niveau van de bands kijkt is het wel oneerlijk dat One direction beter verkoopt. Maar er zijn nu eenmaal meer 'fanatieke tienermeisjes die elk album en dvd kopen'.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Halissa schreef:
    Na "Oh my goood" was dit m'n eerste reactie op de poll onder dit artikel. Over het nieuws zelf was ik niet verbaasd, want ik had het eerder al in de krant gelezen. Maar die poll eronder, en dan vooral de resultaten...

    En sinds wanneer is One Direction op dieet?

    Je houdt ervan of je hebt er een hekel aan. Dat is in het grootste geval zo iig. Ik zeg niet dat dit woor iedereen geldt
    Maar blijkbaar hebben veel haters deze poll ingevuld.
    Ik trek het me nooit zoveel aan, iedereen vindt leuk wat hij/zij leuk vindt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Square schreef:
    Nou ja, op zich valt zoiets wel te verwachten bij zo'n poll. Naast de mensen die helemaal dol op ze zijn, is er ook een grote groep mensen die niets met One Direction hebben, die neutraal zijn, of die juist fan zijn van de artiesten die One Direction verslaat. Die groep klikt dan waarschijnlijk, voor de grap of niet, op "deprimerend".


    Ik begin echt vanzelf te glimlachen als ik je pf zie. (:
    Eigenlijk heb je helemaal gelijk, maar ik wist niet dat de groep die er geen fan is, zo groot is. En mijn reactie was gewoon één van een Directioner haha. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De poll in dit artikel is eerlijkgezegd zieker dan die van one direction.KLIK


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desmond schreef:
    Als je naar de inhoud en het niveau van de bands kijkt is het wel oneerlijk dat One direction beter verkoopt. Maar er zijn nu eenmaal meer 'fanatieke tienermeisjes die elk album en dvd kopen'.


    Effe voor de duidelijkheid: zo iemand ben ik dus niet. Ik koop bijna nooit iets van een zanger of band waar ik fan van ben.
    Iedereen zijn eigen mening zeker? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heel eerlijk gezegd kreeg ik wel een glimlach op mijn gezicht toen ik het artikel las. Die andere bands zijn vast ook wel goed maar ik had het niet verwacht van vijf idioten die een band vormen en die bij x-factor derde werden.:)


    Physics is awesome

    Desmond schreef:
    De poll in dit artikel is eerlijkgezegd zieker dan die van one direction.KLIK


    Dafuq? Sommige mensen zijn echt raar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het ook vrij deprimerend dat al die (goede) bands minder verkopen dan 1D lol


    As travars

    No offence, het is ook deprimerend. Hoe veel ik ook van One Direction hou, de muziek is werkelijk te oppervlakkig voor woorden. Ik bedoel, het is wel toffe muziek, daar niet van, maar als je het vergelijkt met The Artic Monkeys of Mumford and Sons, steken qua lyrics en muziek de laatste twee er bovenuit. Niemand kan ontkennen dat échte muziek wordt ondergewaardeerd en dat popmuziek de hemel in wordt geprezen alsof het de enige muziek op de aarde is. Sorry, maar het is werkelijk deprimerend.


    Levensgenieter.