• Vandaag was ik in de ochtend met de fiets naar mijn verzorgpony en ik moet dan altijd langs een spoor. Op de terugweg kom ik dus aanfietsen, maar de trein kwam al en die spoorbomen gingen al naar beneden. Het is echt een gewoonte van mij om toch nog door te fietsen, simpelweg omdat de trein op de spoor altijd wat later komt. Mijn vriendje - die voor de eerste keer mee was joehoe - bleef keurig wachten.

    Ik fiets over het spoor en raad maar wat er gebeurt; mijn band zat vast. Ik weet niet hoe het komt, maar ik kon dus niet verder met de fiets en die trein reed net de bocht om.
    Op impuls heb ik mijn fiets gepakt, opgetild en ben op het laatste moment in de berm gesprongen die naast de weg tussen de twee sporen loopt.

    Je voelt die trein boven langs je razen op nog geen meter afstand en David riep mijn naam - hij dacht echt dat ik er al onder lag. Omdat ik zo geschrokken/bang weet ik veel was kon ik me even niet meer bewegen toen die trein al weg was. David was natuurlijk vet boos nadat hij me uit de berm had getrokken.
    Echt, ik zie het nog steeds voor me. De voorkant van de trein die recht op je af komt.
    Ik heb mijn lesje wel geleerd. Dat doe ik niet meer. Nooit.

    Dus, wie heeft hetzelfde? Net op het laatste moment doorfietsen? (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Genius schreef:
    (...)
    En van tevoren wist je dat niet zeker. :') Bij een spoorweg bij mij in de buurt staat een bord ''Wil je blijven leven? Wacht dan nog even''. Nu staat dat er wel heel droog op, maar het is wel zo :'D


    Ik weet eigenlijk niet precies waarom ik het doe. Het is een gewoonte geworden toen ik een keer heel laat in de avond pas klaar was en omdat het al donker werd - het is een uur fietsen vanuit Den Helder naar Anna Paulowna waar me pony staat en je zit serieus in the middle of nowhere met alleen maar velden om je heen - fietste ik door. En toen werd het een gewoonte denk ik. Bij nader inzien weet ik nu gewoon dat ik het afgelopen jaar vet dom bezig was -.-


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Wow, dat is heftig
    Gelukkig is het goed afgelopen (:

    Al-tijd wachten bij een spoor, ook bij haast ><


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Vorig jaar had ik een stalker. Als ik voor hem fietste, haalde hij me in en ging naast me fietsen en wanneer hij voor mij fietste, ging hij heel langzaam fietsen in de hoop dat ik hem in zou halen. (Hij zat bij me in de klas en woont in hetzelfde dorp.) Op een gegeven moment fietste ik achter hem en hij fietste op het spoor. Toen hij midden op het spoor stond begonnen de bellen te rinkelen en in plaats van dat hij doorfietste, stopte hij, stapte hij af en liep terug om dáár te wachten. Sukkel.(cat)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:05 ]


    everything, in time

    Oh, ik zou me helemaal doodschrikken man.
    Hangt er van af, ik moest hier bij ons altijd wachten op een trein die echt heel lang is en super langzaam rijd dus meestal ga ik er dan wel langs, maar verder niet eigenlijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Audacity schreef:
    (...)

    Dan zijn er wel heel veel idioten op deze wereld, er zijn zoveel mensen die dat doen.


    Dat er zoveel mensen zijn die dat doen maakt het niet minder idioot (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Penrose schreef:
    (...)

    Ik weet eigenlijk niet precies waarom ik het doe. Het is een gewoonte geworden toen ik een keer heel laat in de avond pas klaar was en omdat het al donker werd - het is een uur fietsen vanuit Den Helder naar Anna Paulowna waar me pony staat en je zit serieus in the middle of nowhere met alleen maar velden om je heen - fietste ik door. En toen werd het een gewoonte denk ik. Bij nader inzien weet ik nu gewoon dat ik het afgelopen jaar vet dom bezig was -.-

    Nouja je weet nu tenminste dat je het niet weer doet. Dat is al goed :'D Bij stoplichten loop ik zelf altijd wel door, maar ook pas als er geen auto's rijden haha


    -

    Ik snap niet dat je altijd al onder die slagbomen doorreed? Die dienen toch ergens voor, anders kan je ze gewoon weghalen en op goed geluk doorrijden. Want ja, naar waarschuwingssignalen wordt toch niet meer geluisterd, dus waarom er geld in steken?
    Ik hoop dat je vriend heel kwaad op je is, hij heeft je bijna zien sterven. Voel je maar heel schuldig tegenover hem en doe dat nooit meer of je ligt er de volgende keer misschien echt onder..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Lol nu moet ik aan dat topic denken; Bijna doodervaring. (cat) Dat is wel eng zeg! Ik was een keer bijna aangereden door een grote vrachtwagen en die had ik niet aan zien komen.. al m'n vrienden waren zo geschrokken dat ze allemaal van hun fiets waren gevallen en ik stond bijna te huilen van schrik. (cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Amused schreef:
    Ik snap niet dat je altijd al onder die slagbomen doorreed? Die dienen toch ergens voor, anders kan je ze gewoon weghalen en op goed geluk doorrijden. Want ja, naar waarschuwingssignalen wordt toch niet meer geluisterd, dus waarom er geld in steken?
    Ik hoop dat je vriend heel kwaad op je is, hij heeft je bijna zien sterven. Voel je maar heel schuldig tegenover hem en doe dat nooit meer of je ligt er de volgende keer misschien echt onder..

    Ik ben het er hier wel mee eens.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Kijk, en zo word je door de trein gegrepen.
    Zo sterven er wel jaarlijks meer mensen.
    Je hebt geluk gehad. Les geleerd, je moet je maar aan de regels houden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben meestal echt extreem voorzichtig met oversteken en zeker als het gaat om een treinspoor. Ik hoop ook echt dat je het nooit meer in je hoofd haalt om zoiets te doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat heb je zeker, je lesje geleerd c:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:32 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Nayade schreef:
    Mijn excuses om het zo grof uit te drukken, maar dat is gewoon het domste dat ik ooit heb gehoord. Welke idioot rijdt nu verder wanneer je weet dat er een trein aankomt?
    Dat is nou nooit in me opgekomen, om zoiets te doen.
    Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.


    Life is hard and then we die