• Een vraag die zo nu en dan langskomt op het forum en waarbij de antwoorden van dezelfde personen 9 van de 10 keer afwijken van het voorgaande antwoord dat zij gegeven hebben.
    Wat is jouw favoriete muzieknummer op dit moment? Je mag er echt maar één kiezen, dus denk goed na als je er meerdere hebt!

    Dit is de mijne, van een van mijn alltime favorieten bands!
    Lamb of God - Remorse is for the Dead. Eerste wilde ik voor 'The faded line' gaan, omwille van zijn bizar lekkere rif, maar momenteel ben ik meer weg van de lyrics van Remorse is for the Dead!


    Til hug og blod.

    Grow Up by Cher Lloyd is my favourite atm.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Small bump van Ed Sheeran...denk ik.
    Ik ben echt verschrikkelijk slecht in favorieten kiezen ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik weet het eigenlijk niet. ><

    Whistle - Florida
    Maroon 5 - Payphone
    Netsky - Come Alive
    Will.I.Am ft. Eva Simons - This Is Love
    Justin Bieber - Be Alright

    Deze staan meestal op replay, maar ik denk toch dat Be Alright van Justin Bieber de meest favoriete is.

    Pfff ik heb elke dag wel een favoriet, maar op dit moment kan ik lekker meezingen op Like Money van de Wonder Girls en Akon


    Today will be Girl's Day party with you~



    Dit is echt al een heel lange tijd mijn lievelingsnummer en ik denk dat dat niet erg snel zal veranderen, dus deze mag ik hier wel neerzetten vind ik. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat kan dan niet anders zijn dan dit nummer:

    het geweldige Master Of Puppets van Metallica: live gezien afgelopen 28 mei in Werchter, was een geweldige show. Ik durf niet te zeggen of het mijn favoriete nummer zal zijn voor de rest van mijn leven, maar voor nu is ie perfect!
    http://www.youtube.com/watch?v=_z-hEyVQDRA
    ENJOY!!!!! :D


    Na regen komt zonneschijn.

    Yay! Mijn vriend heeft met zijn band Remorse for the dead gespeeld! ;D Me loves it! Ik vind The Passing van Lamb of God ook zo mooi.

    En goh.. Ik denk dat dit op het moment mijn favo is:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:34 ]


    You are beautiful, you are love.

    Hell Yeah - Midnight Red.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Phoee. Als je me dat volgende week vraagt geef ik waarschijnlijk weer een ander antwoord, maar op het moment is het deze...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.






    26 - 02 - '16