• Een vraag die zo nu en dan langskomt op het forum en waarbij de antwoorden van dezelfde personen 9 van de 10 keer afwijken van het voorgaande antwoord dat zij gegeven hebben.
    Wat is jouw favoriete muzieknummer op dit moment? Je mag er echt maar één kiezen, dus denk goed na als je er meerdere hebt!

    Dit is de mijne, van een van mijn alltime favorieten bands!
    Lamb of God - Remorse is for the Dead. Eerste wilde ik voor 'The faded line' gaan, omwille van zijn bizar lekkere rif, maar momenteel ben ik meer weg van de lyrics van Remorse is for the Dead!


    Til hug og blod.

    Alltime favorite;


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.


    Deze, maar ik heb echt een heleboel favorieten.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 13:31 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli



    Het klinkt gewoon zo lekker in het spaans. (cat)


    -



    Big time favorite.


    Destroy what destroys you.

    Ugh, ik ben echt zo slecht in één lied kiezen, maar mijn favoriete nummer op dit moment is... denk ik.... 0 GAME - SPYAIR. Wat ik eigenlijk best apart vind, want het is niet m'n gebruikelijke genre dat ik op replay zou zetten.


    MV

    Niet m'n all time favorite ofzo, maar op dit moment luister ik 'm heel vaak.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik denk dat deze het dichtst bij komt op dit moment. Vond het eerst altijd een zeiknummer, maar na een verhaal te hebben gelezen dat dit als soundtrack gebruikte, kwam het opeens heel ander op me over.


    Searching heavens for another earth


    Eergisteren was het nog anders maar voor nu toch echt deze ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."


    Chaos is a ladder.

    Emrys schreef:
    Eergisteren was het nog anders maar voor nu toch echt deze ;D

    Waarom komt dit me zo bekend voor :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Broadfields.:9~


    everything, in time

    Op dit moment:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Ik ben zo verliefd op dit nummer <3


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Justin Bieber - As long as you love me.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.