• Ik ga zondag met mijn pa met de trein naar Berlijn en het is heel lang, we vertrekken om half 9 en zijn om 5 uur in Berlijn.
    Natuurlijk neem ik mijn mp4 mee.
    Ik heb hem nu ruim een jaar en sinds het begin niet meer muziek er op gezet of er af gehaald. Dus nu wil ik dat gaan doen en en er veel nieuwe muziek opzetten
    Dus ik zoek leuke bandjes/zangers/zangeressen
    Ik heb een ruime muzieksmaak, maar geen rap/house/metal

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ed Sheeran, daar zitten wel enkele liedjes tussen met rappers maar de meesten zijn gewone liedjes.
    Olly Murs, The Script, Maroon 5 en voor de rest zou ik niets weten (nerd)

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Royal Republic, Red Hot Chili Peppers, SuperHeavy, Will And The People, The Black Keys, Triggerfinger, The Beatles, The Rolling Stones, Led Zeppelin, Queen, Nirvana, Elvis Presley, Jack Johnson, Linkin Park, Michael Jackson, Muse, The Wombats. En vast nog wel meer.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Marina and the Diamonds :9~

As travars

HipHop:
    Nas
    Black Milk
    Dumbfoundead
    GZA
    MC Hammer
    MF Doom
    The Game

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Ed Sheeran
    Olly Murs
    Cher Lloyd
    Rebecca Ferguson
    Jessie J
    Lawson
    The wanted.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Tanuki
    DjKnuX
    Helblinde
    Headhunterz
    Noisecontrollers
    Shingo Dj
    Pocotan
    Chu-Chu
    RoughSketch
    Lieber Bittler SampLinger
    Angerfist
    The Viper
    Neophyte
    DJ Melancholia
    DJ Noriken
    USAO
    Tatanka
    Zatox
    Psyko Punkz
    The R3bels
    The Prophet
    Brennan Heart
    Promo
    Endymion
    Wasted Penguinz

Hedley, Scouting for Girls, Two Doors Cinema Club, James Blunt, Vampire Weekend, Breathe Carolina

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

The Fray

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

JRock
    Miyavi
    Gackt
    Heidi.
    The GazettE
    Alice Nine

J-pop (lastig te vinden voor downloads, ugh, maar glamourhits heeft vaak wel veel en anders nyaa.eu)
    AAA
    Thelma Aoyama
    Daichi Miura
    Crystal Kay
    Kylee
    Ieiri Leo
    Miliyah Kato
    Arashi
    Perfume

K-pop (k2nblog, glamourhits)
    Girls' Generation
    INFINITE
    f(x)
    BIGBANG
    2NE1
    4Minute
    EXO
    B.A.P
    B2ST / BEAST
    Wonder Girls
    T-ara
    Teen Top

En misschien kun je de top 40 van de laatste maanden checken :)

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:35 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ik weet niet of je dit allemaal leuk vindt, maar hier is waar ik veel naar luister, van last.fm gekopieerd. (krul)

Mika, Steam Powered Giraffe, Beirut, Panic! At the Disco, Jamiroquai, Red Hot Chili Peppers, Mumford & Sons, Glee Cast, Fall Out Boy, Foster the People, Coldplay, Maroon 5, Hugh Laurie, Boy & Bear, Adam Lambert, Gotye, Julian Perretta, Darren Criss, John Mayer, Marina & the Diamonds, Muse, Sia, Bob Marley & The Wailers, Ellie Goulding, Vampire Weekend, Kaiser Chiefs, Kensington, Lady Gaga, Two Door Cinema Club, Alphabeat, MGMT, Nirvana, Woodkid, Jason Mraz, Hungry Kids of Hungary, Miike Snow, The Fray, Neil Patrick Harris, The Prodigy, Justice, Calvin Harris, Scissor Sisters, Noisettes, Go Back To The Zoo, Chris Garneau, Gorillaz, The Rasmus, Brandon Flowers, Kimbra, Young the Giant, Delphic.

''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''