• Jullie kennen vast de Anime Of Manga van Ouran high school ik heb daar een story over gemaak of beter gezegt daar ben ik mee bezig http://www.quizlet.nl/stories/89068/my-life-as-a-new-host-in-the-host-club--ouran-high-school-host-club/
    Verder is die ook het algemene Ouran high school host club Topic dus je kun hier ook alles kwijt over Ouran high school host club je menig Plaatje enz . Als je hier kom met wat is Ouran high school host club of met negatief commetaar dan hoef je hier niet te zijn.


    Love You >3<

    Ik vindt die tweeling echt awesome! en knap! en grappig! en.. :9~!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    I like Kyouya en Tamaki ^.^



    En ik heb thuis 4 volumes van de manga liggen n_n

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:48 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vond het een super leuke anime,(ik lees nooit de manga want dat duurt zo lang vind ikXD )

    De anime was leuk :'D, heb de manga nog niet gelezen.

    De anime was geweldig, maar die stopte zo opééns vond ik. Daarom vond ik de manga toch wel leuker. :Y)

    Heb trouwens de dvd's hier liggen, in de zomervakantie ga ik het voor de 4e keer kijken. Omdat ik verder geen leven heb ofzo. : D

    Ik wilde ook de manga gaan kopen op amazon, maar da's al 5 pond per boekje en er zijn 18 volumes. 90 pond dus (en dan hou ik er nog geen rekening mee dat sommige boekjes oplopen tot 6/7 pond). Da's meer dan 110 euro. ugh :C

    Izaya schreef:
    De anime was leuk :'D, heb de manga nog niet gelezen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vond de anime super!
    Trouwens, ze hebben ook een life-action-versie gemaakt (ofja, zijn ze nog steeds mee bezig geloof ik). Echt geniaal. :'D
    Er zijn al een paar episodes.

    Heb de Live-Action ook gezien, er zijn maar 11 episodes though ):
    Maar er komt een film c:

    Moet toegeven: vond de Live-Action eerst echt heel dom, maar je went eraan. |D

    Ninth schreef:
    Heb de Live-Action ook gezien, er zijn maar 11 episodes though ):
    Maar er komt een film c:

    Moet toegeven: vond de Live-Action eerst echt heel dom, maar je went eraan. |D

    Ja precies! Ik dacht eerst; lol whut, are they serious?
    Maar na een tijdje vond ik het geweldig en lag ik helemaal dubbel. :W

    Ja haha. Al blijf ik erbij dat de acteur die Tamaki speelde op z'n minst z'n haar even blond kon verven. (cat)

    Ninth schreef:
    Ja haha. Al blijf ik erbij dat de acteur die Tamaki speelde op z'n minst z'n haar even blond kon verven. (cat)

    I agree!

    Ouran High School Host Club is zo geweldig. _O_ De anime was echt heel grappig en ik ben nu bezig met de manga lezen, maar het gaat een beetje traag, want het verveelt een beetje, want het is elke keer weer ongeveer hetzelfde, maar ik zal 'm uitlezen! Tamaki is echt mijn prins.


    wth.

    Ik heb de anime gezien en vond het wel leuk, maar niet heel speciaal ofzo, toch leuk om naar te kijken, dat wel. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Izaya schreef:
    De anime was leuk :'D, heb de manga nog niet gelezen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.