• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:59 ]

    Ik zou je ouders opbellen en het vertellen via de telefoon. Als ze dan gaan schreeuwen kun je ze gewoon weg klikken en dan eer ze thuis zijn is de woede al een eind weg. Meestal dan.


    Believe in yourself.

    Pure droogheid hier (krul).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    lol


    26 - 02 - '16

    Nooit je broertje/zusje de sculd geven alsjeblieft.
    Ik ben namelijk zelf het zusje en het is verschrikkelijk, vooral omdat ouders vaak de oudste geloven ><

    Heb je geen huisdieren? Geen diede schuld ^^
    Of zeg dat je longboard in de kamer lag en je er perongeluk tegenaan stootte. Dat klinkt al minder erg dan dat je er zelf tegenaan bentgereden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Je zou ze ook op kunnen bellen, en dan nep huilend alles er uitgooien en zeggen dat het je ontzettend veel spijt en dat het niet je bedoeling was. Lol, dat deed ik een keer toen ik mijn sleutelbos kwijt was. (Er zaten sleutels van school bij en die zijn echt heel duur om te vervangen.) En toen zeiden ze dat zulke dingen nou eenmaal wel eens gebeuren en dat ze niet boos waren...

    (Uiteindelijk vond ik de sleutels nog terug.)


    Believe in yourself.

    Panini schreef:
    Nooit je broertje/zusje de sculd geven alsjeblieft.
    Ik ben namelijk zelf het zusje en het is verschrikkelijk, vooral omdat ouders vaak de oudste geloven ><

    Heb je geen huisdieren? Geen diede schuld ^^
    Of zeg dat je longboard in de kamer lag en je er perongeluk tegenaan stootte. Dat klinkt al minder erg dan dat je er zelf tegenaan bentgereden.



    True.


    Pretty is just a pretty word.

    I lol'd in this topic. :')
    Wat ik zou doen, is het gewoon eerlijk zeggen. [a]


    You are beautiful, you are love.

    O, dat heb ik een keer bij de deur van een vriendin gedaan. Deed doodnormaal de deur open, vliegt dat hele ding uit de scharnieren en flikkert op de rand van haar bed. Dat was echt een ninja actie ^^.
    Wat ik deed... Volgens mij alleen hard lachen en daarna met mijn vriendin er een poster overheen plakken (krul)


    i put the fun in funeral

    Doen alsof je van niks weet en als ze dan iets vragen, zeg dat de kat het heeft gedaan.
    Of zeg dat je huiswerk moet gaan maken.

    Panini schreef:
    Nooit je broertje/zusje de sculd geven alsjeblieft.
    Ik ben namelijk zelf het zusje en het is verschrikkelijk, vooral omdat ouders vaak de oudste geloven ><

    Heb je geen huisdieren? Geen diede schuld ^^
    Of zeg dat je longboard in de kamer lag en je er perongeluk tegenaan stootte. Dat klinkt al minder erg dan dat je er zelf tegenaan bentgereden.


    Wel, spijtig voor jou xd
    Maar mijn ouders geloven NOOIT mijn 3 oudere broers, ik heb altijd gelijk ;3

    Geen idee,weglopen?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Haha, mijn zus heeft ongeveer 3 gaten in de deur van mijn broertje getrapt omdat ze naar binnen wouw en de deur opslot zat en ikzelf heb ooit eens een raampje van de voordeur ingeslagen.. Gewoon zeggen is denk ik het beste

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 12:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn moeder zei dat je het beste een verbandje aan kon leggen, naar de gamma gaan voor een nieuwe deur. Of de deur van de woonkamer met een deur boven vervangen. Ikzelf zou een knuffel in het gat proppen zodat het er iets minder erg uitziet.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."