• Gaat niet door, sorry!

    Hoi! Ik ben Elle, en ik Huppel al zo een 15 jaartjes over deze te kleine wereld heen. Ja, ik ben onderhand overal al geweest! De wereld is ook zo klein en rond. Maar dat maakt niet uit, het interreseert me toch niet! Wat me daar in tegen wel intereseert, is m'n schoenen collectie! Hij is heel groot, en mooi! Wil je hem zien?! Maar heb nu geen tijd voor dat, want ik moet me kleertjes zo ook nog op kleur leggen. Ja, mijn pappie is nogal rijk, dus ik heb heel veel kleren. Meestal doet m'n kamermeisje dat voor me, m'n kleren op kleur leggen, en rokjes bij rokjes, topjes bij topjes. Maar die is ziek, dus ik moet het zelf doen van me pappie. Ik krijg echt alles van m'n pappie, wat ik maar wil! Dus ik snap ook niet hoezo hij dan niet iemand anders stuurt voor m'n kleren, want ik moet zo naar de stad met m'n schatjes! Ja, weer nieuwe kleren kopen! In mijn favoriete winkeltje. Staat nu echt een bitch achter de kassa. Ik mag haar echt niet, oke, ik mag al snel mensen niet. Ik bedoel ze moeten alles doen wat ik wil. Als ze dat niet doen dan bel ik mijn pappie! O, oepsie, mijn 'hunny's' zijn er, dus ik moet gaan. Bye! xx

    Zoiets xD?


    Life is hard and then we die

    hihi, nouja. als je zo reageert lees ik gewoon hoor, haha. ik lees ze liever niet van wanhopige fans die stiekem hopen dat het allemaal echt gebeurd ;).


    Life is hard and then we die

    Hallo Mensen! Ik ben Elle, en leef al weer zoon 17 jaar op deze te kleine wereld. Ja te klein ja. Ik ben onderhand al overal geweest. Dus ik vind de wereld Klein, en Vierkant. Of was hij nu rond?! Nou wat maakt het uit. Het intreseert me tog niet. Wat me daarintegen wel intreseert, is mijn Schoenen Colecie. Hij is groot en mooi. Elk Schoentje past bij een OUtfit. En aangezien ik veel kleren heb, heb ik ook veel schoenen. Ja me Vader is nogal rijk,, Dus het geld voor veel kleren en schoenen heb ik wel! Ik krijg ook alles wat ik wil van me vader. Somige mensen vinden me darom een verwent nest, maar zelf vind ik van niet! Als mensen dat over me zeggen, zeg ik het gewoon tegen me vader. En die doet er wel wat aan. Want dan hoef ik niks te doen, en loop ik minder kans op een Nagel te breken.
    Maar Lieferds, ik moet er van door, Mijn Honny's Komen er zo aan, dus ik moet me Make-up nog even bijwerken ;)
    Bye Xx

    Ik hoop dat hij nu wel goed is.


    Dunno ><

    Weet iemand een titel??

    Eh;
    This show ruïns my thoughts.

    ofzo?


    Life is hard and then we die

    Ik wil wel een rol als dat nog kan;)


    You can't touch music but music touch you

    Wanneer zeg je de andere Rolle ?

    Want ik wilde Gustav x]

    Love and a TV-show
    Love on Tv
    de ware liefde
    My True Love Show


    The soul needs autumn.

    Bby,waarom niet ?


    The soul needs autumn.

    Bby,waarom niet ?


    Omdat ik ruzie kreeg met een meisje omdat die ook zo'n idee had.. Ze zei dat ik hem wel mocht gaan doen enzo, maar na die ruzie heb ik totaal geen zin meer om deze te gaan maken. Sorry

    oke slotje