• Gaat niet door, sorry!

    Dat textje XD
    naja ik kan het proberen ^^'



    Nou,, Kijk Elle zal het even uitleggen,, Je moet gewoon een textje sgrijfen,, waar je dingen ofer je personaage verteld! Dus,, Haar AKrakter,, Wat je haat, of liefd,, al dat soor dingen ;)


    Dunno ><

    Kandidaat 4 please (A)
    - Name; Annick

    - Age; 15

    -Picture; http://www.quizlet.nl/pasfoto/aahhjxvnoedhgfgq.jpg

    - Text [min. 5 regels];
    Ik ben Annick, ben 15 jaar. Ik kom uit de drukke stad Amsterdam & ben dan ook zeker iemand die graag door de stad loopt. Ik ben realistisch ingesteld, hou niet van sprookjes 'nd stuff like that. Ik kan opeens ontzettend hyperactief zijn, dan kun je echt lol met me hebben. Ik kan ook ontzettend stil zijn, als ik ergens mee zit, of als ik me schaam. Ik doe nog een VWO-opleiding, maar ik heb daarnaast al een paar kleine reclame rolletjes gekregen. Op zich niets bijzonders, maar later wil ik het groter en breder aanpakken.



    Is dat goed :P?


    Life is hard and then we die

    Kandidaat 4 please (A)
    - Name; Annick

    - Age; 15

    -Picture; http://www.quizlet.nl/pasfoto/aahhjxvnoedhgfgq.jpg

    - Text [min. 5 regels];
    Ik ben Annick, ben 15 jaar. Ik kom uit de drukke stad Amsterdam & ben dan ook zeker iemand die graag door de stad loopt. Ik ben realistisch ingesteld, hou niet van sprookjes 'nd stuff like that. Ik kan opeens ontzettend hyperactief zijn, dan kun je echt lol met me hebben. Ik kan ook ontzettend stil zijn, als ik ergens mee zit, of als ik me schaam. Ik doe nog een VWO-opleiding, maar ik heb daarnaast al een paar kleine reclame rolletjes gekregen. Op zich niets bijzonders, maar later wil ik het groter en breder aanpakken.



    Is dat goed :P?


    Schat, het tekstje is fantastisch! Maar is het goed als ik je plaatje aan pas? [ je hebt btw. de rol!]

    jaa tuurlijk ;)


    Life is hard and then we die

    Weet iemand miss een titel?

    ik niet ben een beetje inspi loos maar heb je al besloten over der rollen:$

    Iets met de goeie keuze ofzo?
    Want je mag ze niet voortrekken en alles.


    Life is hard and then we die

    MAg ik dan Kaniedaat 5!! Wagt,, krijgt ander Tekstje ;)


    Dunno ><

    Ike!!!
    Kanidaat 5!!
    Name;
    Elle
    - Age;
    17
    -Picture;
    http://kuebicore.deviantart.com/art/green-blond-hair-58675920
    - Text [min. 5 regels];[
    Hoii! ik ben Elle,, en Huppel al zoon 15 jaartjes overr deze te kleine aarbol heen,, Ja hallo,, ik ben onderhand overal al geweest! dus tja,, de welrdel is maar klein,, en vierkant,, of was hij nou rond,, Ag wat boeit het,, het intreseert me tog niet! Wat me daar in tegen wel intreseert, is me sgoenen Colecie! Hij is heel groot, en mooi! Will je hem zien?! Maar heb nu geen tijd voor dat,, want ik moet me kleertjes zo ook nog op kleur leggen,, ja mijn Papie is nog al rijk,, Dus ik heb heel veel kleren,, Meestal doet me Kamer meisje dat voor me,, me kleertjes op kleur legen,, en rokjes bij rokjes, Topjes bij topjes,, maar die is ziek, dus ik moet het zelf doen van me Papie. Ik krijg egt alles van me Papie,, wat ik maar wil! Dus ik snap ook niet hoezo,, hij dan niet iemand anders stuurt voor me kleertjes,, want ik moet zo naar de stad,, met me Sgattjes! Ja,, weer nieuwe Kleertjes kopen! In mijn Fafo Winkeltje,, staat nu egt een Bitch agter de Kassa,, ik mag haar egt niet,, oke,, ik mag al snel mensjes niet,, ik bedoel,, ze moeten alles doen wat ik will,, enzo niet,, dan bel ik mijn Papie!! O,, oepsie,, mijn Honnies zijn er,, dus moet gaan
    Bye Xxx

    Verandert [A]


    Dunno ><

    Ike!!!

    Kanidaat 5!!

    Name;

    Elle

    - Age;

    17

    -Picture;

    http://kuebicore.deviantart.com/art/green-blond-hair-58675920

    - Text [min. 5 regels];[

    Hoii! ik ben Elle,, en Huppel al zoon 15 jaartjes overr deze te kleine aarbol heen,, Ja hallo,, ik ben onderhand overal al geweest! dus tja,, de welrdel is maar klein,, en vierkant,, of was hij nou rond,, Ag wat boeit het,, het intreseert me tog niet! Wat me daar in tegen wel intreseert, is me sgoenen Colecie! Hij is heel groot, en mooi! Will je hem zien?! Maar heb nu geen tijd voor dat,, want ik moet me kleertjes zo ook nog op kleur leggen,, ja mijn Papie is nog al rijk,, Dus ik heb heel veel kleren,, Meestal doet me Kamer meisje dat voor me,, me kleertjes op kleur legen,, en rokjes bij rokjes, Topjes bij topjes,, maar die is ziek, dus ik moet het zelf doen van me Papie. Ik krijg egt alles van me Papie,, wat ik maar wil! Dus ik snap ook niet hoezo,, hij dan niet iemand anders stuurt voor me kleertjes,, want ik moet zo naar de stad,, met me Sgattjes! Ja,, weer nieuwe Kleertjes kopen! In mijn Fafo Winkeltje,, staat nu egt een Bitch agter de Kassa,, ik mag haar egt niet,, oke,, ik mag al snel mensjes niet,, ik bedoel,, ze moeten alles doen wat ik will,, enzo niet,, dan bel ik mijn Papie!! O,, oepsie,, mijn Honnies zijn er,, dus moet gaan

    Bye Xxx


    Ik hou niet zo van MSN taal, ik wil de tekstjes gewoon in ABN en niet veel komma's en punten.. -veel eisend x3-

    Moet ik hem dan nog veranderen,, of zeg je,, van,, je krijgt de roll zowiezo niet?


    Dunno ><

    zal ik hem anders voor je aanpassen in ABN (A)?


    Life is hard and then we die

    Moet ik hem dan nog veranderen,, of zeg je,, van,, je krijgt de roll zowiezo niet?


    Als je dat doet krijg je de rol!

    zal ik hem anders voor je aanpassen in ABN (A)?


    Schat dat van jou is toch ABN? x3

    @ PUKKELx DING. Lieverd.. Dit word een onrealistiche serie, en op je profiel zie ik dat je daar een hekel aan hebt.. Maar weet je wat het is. Je kunt hier gewoon je fantasie op dumpen, we zijn echt geen gestoorde fans ofzeu, dit is gewoon onze fantasie en we hopen echt niet dat dat gebeurd hoor! Het zijn gewoon verhalen! Maar eerlijk gezegd ga ik ook liever voor Twincest verhalen, want die zijn gewoon het mooist geschreven, ik maak er trouwens zelf ook eentje misschien intresse?