• Jaaaaaa!!
    Wie kent deze manga/anime?

    The story revolves around Rin Okumura, a teenager possessing abnormal strength and endurance who, along with his younger twin brother Yukio, was raised by Father Shiro Fujimoto. Soon after Yukio departs to study at the prestigious True Cross Academy, Rin learns that he is the son of Satan, the strongest of all demons. Witnessing Shiro dying to protect him, Rin ends up doing what his guardian asked him never to do: draw the demon-slaying blade Kurikara, which restrains his demonic powers, from its scabbard. From that moment on, Rin not only gains permanent demonic features like fangs, pointed ears, fiery "horns" and a tail, but also the power to ignite himself into blue flames that can destroy almost anything they touch.
    At Fujimoto's funeral, Rin has an encounter with Fujimoto's friend Mephisto Pheles, who agrees with Rin's wish to become an Exorcist like his guardian to become stronger and to defeat Satan. Rin enrolls at the True Cross Academy, which is actually the Japanese branch of an international organization dedicated to protect the human realm, Assiah, from demons and other creatures from the demon realm, Gehenna. Rin takes part in a special Exorcist course, the existence of which is known only by a few. Much to his surprise, he finds that his brother Yukio is already a veteran Exorcist and will be one of his teachers
    .


    Ik ben twee dagen geleden begonnen met kijken en ben nu bij ep 22 (de anime telt 25 episodes, de manga is nog steeds on-going). Ik vind het echt SUPER! De hoofdpersoon, Rin, lijkt qua uiterlijk echt op Gray van Fairy Tail en qua innerlijk op Natsu, ook van Fairy Tail. ^.^
    De anime is heel erg spannend en zodra ik klaar ben met kijken ga ik aan de manga beginnen. Op 29 december komt er een film uit van Blue Exorcist.




    | Reality is for people that lack imagination |

    Nice! Ik ben vandaag begonnen met kijken en ben nog niet zo ver, haha :p
    [Ik kijk namelijk ook Fairy Tail en Vampire Knight Guilty] maar ik vind het zeker een goeie :)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 17:25 ]


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Ik heb de eerste 2 volumes van de manga gekocht een paar dagen terug en meteen beginnen lezen, vind het tot nu best wel awesome C:
    Ben van plan de rest ook te bestellen (er zijn nu zo'n 8 volumes uit denk ik?) en daarna ga ik de anime bekijken.

    Weten jullie misschien waar de anime gestopt is in de manga?

    Ik heb eigenlijk geen idee waar de anime stopt in de manga omdat ik eigenlijk begonnen ben met de anime en de manga nog nooit gelezen heb. Maar dat is vast wel ergens te vinden. Misschien een samenvatting ofzo


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Ik heb tot nu alleen nog maar de eerste ep gezien van de anime xd. Met de manga ben ik al wat verder! Ik vind het echt een top anime/manga!


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ben net klaar met de anime. Echt een super anime gewoon! Nu door naar de manga. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Net afgekeken. D:
    GODVER ik hoopte stiekem op een ship en vind het einde maar mêh.

    Je kan aan mijn pf wel zien van wie ik fan ben. ^^

    Ik dacht ook meteen aan Gray toen ik Rin zag en Amaimon heeft Natsu's stem 8D Awesome.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:59 ]

    I loveeeeeeeeeeeeee that anime. <3

    Ik heb de anime een tijdje geleden gezien. De manga is ook heel goed o(^-^)o

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 9:55 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Nope. Ik ken hem niet


    26 - 02 - '16

    Ik heb hem nog niet gezien maar ik ga hem zeker wel een keer kijken ^^

    Ik heb hem niet gezien, maar hé, die gast lijkt idd wel heel veel op Gray ;D
    Misschien dat ik 'm toch maar eens een keer ga kijken, hehe. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik heb hem niet gezien, maar hé, die gast lijkt idd wel heel veel op Gray ;D
    Misschien dat ik 'm toch maar eens een keer ga kijken, hehe. ^^