• Ik wil gewoon even zeggen dat ik trots ben op mijn nickname, heb hem net veranderd van LLikeNiall naar Directionem (Is One Direction in het latijns...)
    Zit er een betekenis in jullie nickname?

    Onder andere het album 'No Remorse' van Mötorhead, gepaard met het nummer van Metallica dat overigens ook No Remorse heet.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Foxx. Die heeft twee betekenissen.
    De eerste is dat het de achternaam is van Megan Fox, wie ik echt adoreer. (Ze is geboren als Foxx.
    En ten tweede is het mijn achternaam in het Engels.
    :Y)


    Tell me about it, stud.

    Seelisch is Duits en is een bijvoeglijk naamwoord/ adjectief en betekent psychisch, innerlijk, ziels- , geestelijk. Ik heb het gekozen omdat ik een voorliefde heb voor de Duitse taal en Duitsland, wat gedeeltelijk in verband gebracht kan worden met een van mijn favoriete bands nl. Tokio Hotel, maar ook omdat het woord op zich zo mysterieus klinkt (naar mijn mening) en me deed denken aan 'die Seele' wat 'de ziel' betekent.


    There will be beauty from pain.

    iBromance staat voor mijn gekte voor Bromance,, maar aangezien Bromance al bezet was en ik I voor een naam mooi vind, heb ik iBromance gedaan ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    de mijne komt van mijn favo boekenserie, die helaas nog heel onbekend is in Nederland en België


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Them in one name. And yes I'm happy with it. I hate them so much.


    Cool, neat, swell -Cry

    Yeaah mijn nickname is de achternaam van iemand waar ik fan van ben. Dus vind hem zeker iets hebben haha!


    Happiness is a form of courage.

    Die van mij is een personage van de musical/boeken van Wicked :3
    Maar wil hem nog steeds in Caulfield of Holden veranderen


    As travars

    Wel, Frodo is de hoofdpersonage van LOTR ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Barton, van Clint Barton. Hawkeye in The Avengers. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toen ik klein was was ik helemaal fan van eenhoorns. Toen zag ik een propje van geel papier en zei ik dat het eenhoorn poep was. Dat heb ik altijd onthouden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leuke betekenis.

    Mijn nickname staat voor Darren Criss en Chris Colfer. =D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Marty komt van Marty Mcfly van Back to the future, omdat ik het een geweldig personage vind en omdat ik ontzettend veel respect heb voor de acteur die hem gespeelt heeft Michael J Fox^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James