• Ik wil gewoon even zeggen dat ik trots ben op mijn nickname, heb hem net veranderd van LLikeNiall naar Directionem (Is One Direction in het latijns...)
    Zit er een betekenis in jullie nickname?

    Leuk.
    Hm, Uneventful was eigenlijk een grap. Het betekent rustig, sereen. En dat is iets wat ik totaal niet ben omdat ik vaak mijn mening zeg om iets.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Patrick Langlois was ooit de roadie van mijn favoriete band en hij is gewoon hilarisch :') maar ik verander heb binnenkort weer terug naar een van mijn oude.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:28 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Bronte schreef:
    Bronte, naar Emily Brontë, de auteur. Maar volgens mij klopt dat niet echt in het Latijn


    Volgens google vertalen wel... hehe


    Maar vaak klopt google vertalen niet...:$

    Directionem schreef:
    (...)

    Volgens google vertalen wel... hehe


    Maar vaak klopt google vertalen niet...:$

    Voor talen als het Latijn moet je echt niet op Google Translate vertrouwen, want dat klopt gewoon niet. Ik denk dat het Cursus hoort te zijn, en dan heb je maar gewoon richting. Ik weet niet zeker of ze de één zeggen of niet, dat hebben we niet geleerd/ of ben ik al vergeten. Unus Cursus dus

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:28 ]


    Ex astris, sciencia

    Mijn naam komt van South Park van één van mijn favoriete personages: Mysterion. En gezien Mysterion niet beschikbaar was, plakte ik d'r maar een s'je achter.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    Mijn naam komt van South Park van één van mijn favoriete personages: Mysterion. En gezien Mysterion niet beschikbaar was, plakte ik d'r maar een s'je achter.


    Was Kenny niet beschikbaar dan (cat)

    Leuk!
    Ik heb NarniaGirlx omdat ik van Narnia hou. En omdat ik heel veel fantasie heb/ fantaseer. Ik noem dan ook mijn "eigen wereld" Narnia. Daarom vond ik het een toepasselijke naam. (:


    Let's start with infinity.

    Had ik ooit erbij geschreven:

    Het ontnemen van, het vrijgeven van. Brandstof.

    Alles en iedereen heeft brandstof nodig om te kunnen functioneren. Iedereen haalt zijn brandstof ergens anders uit, zijn bron van energie. Enkelen zien het in liefde, rijkdom, geluk of hun persoonlijke doelen die ze keer op keer op hun laatste beetje brandstof weten te behalen. Kruipend hun weg zoeken, wachtend tot de voorraad kan worden aangesterkt. Dat zijn de mensen die op zichzelf functioneren. De sterke, maar tegelijkertijd de dwaze personen om ons heen.

    Zodra hun brandstof weer is bijgevult verdwijnen de duistere vlekken voor hun ogen. Ze denken helderheid te vinden. Maar zodra de voorraad afneemt, neemt ook de rest af. Behalve de moed en hoop wat ze nooit tekort komen. Kruipend vervolgen ze hun weg naar de tweede bron. Kreten om hulp beantwoorden ze met plezier, maar een helpende hand gaan ze uit de weg.



    Een mentaal sterke soort, maar fysiek erg zwak.

    The story of Combustible.


    Let it come and let it be

    Calabasas is een stadje in LA, California. The Kardashians wonen er, en ik vind hun geweldig + het feit dat het leuk klinkt ;$


    To infinity and beyond •

    Jahaa (A)

    Mag je zelf bedenken _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vain schreef:
    (...)

    Was Kenny niet beschikbaar dan (cat)


    Dat vind ik te simpel hahaha, en ik vind 'm als Mysterion toch net iets leuker.


    Searching heavens for another earth

    Meriadoc Brandybuck :Y), da's een karakteer uit LotR die wordt gespeeld door Dominic Monaghan en ik vindt hem echt stoer, haha.


    Not all those who wander are lost.

    Antonio Vivaldi is een componist en violist uit de 17e/18e eeuw. Met als beroemste werk The Four Seasons, die echt heel mooi is :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vivaldi schreef:
    Antonio Vivaldi is een componist en violist uit de 17e/18e eeuw. Met als beroemste werk The Four Seasons, die echt heel mooi is :3


    Ik hou van 'Lente' haha, die staat op mijn telefoon. (:


    Not all those who wander are lost.

    Brandybuck schreef:
    (...)

    Ik hou van 'Lente' haha, die staat op mijn telefoon. (:


    Indeed _O_


    And now we're counting down to Phase Zero.