• Hey,
    Omdat ik echt geen idee heb welke schoolagenda ik dit jaar graag wil, vroeg ik me af welke jullie hebben/willen :)


    RomeeH

    Ik had vorig jaar die van Miss Blackbirdy maar ik wil dit jaar denk ik een simpele die ik dan pimp (:


    Shit happens but pee happens a lot more.


    Een lelijk ding van school, die heel snel uit elkaar valt.. Nouja, bij mij dan.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 2:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Panini schreef:
    Ik heb deze. ^^


    Die wil ik ook! :O


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Advena schreef:
    (...)

    Die wil ik ook! :O

    V&D schoolcampus. Maar dat zag je vast al aan de site:P


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb nog maar een halfjaartje school en ik hou niet van grote agenda's. Dus ik heb een wat kleinere gekocht die van de buitenkant best mooi is maar binnen heel simpel ^^


    -

    Panini schreef:
    (...)
    V&D schoolcampus. Maar dat zag je vast al aan de site:P


    ja, en ik was er vandaag en heb hem ook gekocht. Dit was echt precies wat ik bedoelde. Stevig, overzichtelijk en een super leuke print. (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik heb nog een 2012 agenda van Girl's Day zonder data en maanden (moet je zelf invullen) dus die ga ik voor mijn werk gebruiken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    I've got this one. Zitten ook hoesjes in, dus kan je ook leuke foto's indoen. Je hebt hier ook nog heel veel andere varianten van, echt leuke agenda's!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb 'Fresh 'n Juicy' van 'Muy Pop'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 17:47 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb deze.



    En die pimp ik dan zelf helemaal met foto's en plaatjes enzu. (:


    You are beautiful, you are love.

    Met eigen foto's erin bij Hema laten maken


    Ivar Oosterloo.

    Mijn agenda is van Rebella.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 19:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ik heb een 18 maanden agenda bij de ako vandaan, zodat ik ook een agenda heb voor buiten school.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 19:47 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik wou er eerst een zelf maken, alleeeen dat wordum niet meer. (cat) Dus ikga gewoon keer naar bruna/primera/v&d en zoek er daar een.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    We krijgen dat altijd van school. Vorig schooljaar was het groot,groen en lelijk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.