• Hey,
    Omdat ik echt geen idee heb welke schoolagenda ik dit jaar graag wil, vroeg ik me af welke jullie hebben/willen :)


    RomeeH

    Confluence schreef:
    Ik ga een hele simpele agenda kopen en dan thuis zelf versieren met leuke foto's en plaatjes.


    Ja, een vriendin van mij (die echt heel goed kan tekenen) had zo'n agenda gekocht met weinig erin, ze had veel tekenruimte :D


    Tijd voor koffie.

    Trouwens, zelf heb ik Deze, ookal hou ik zelf ook heel erg veel van tekenen ;P

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 9:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb de SuperTrash Agenda, yay!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    nou ik zocht er ook een met insteekhoezen, ik heb gevonden (yeah) voor als je het wil weten en ik denk dat ik m ga halen

    http://www.debijenkorf.nl/schoolagenda-pimp-2012-2013-7243030047?channel_code=74&utm_source=zanox&product_code=47856215&fh_secondid2=724303004700000&utm_medium=1240075&utm_content=616812&ID=1665297898566718465

    Ik heb een rode agenda van superdry. Hij ziet er een beetje vintage uit dus dat vond ik wil leuk.


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Confluence schreef:
    Ik ga een hele simpele agenda kopen en dan thuis zelf versieren met leuke foto's en plaatjes.


    I'm short


    ^^This, of mag je geen foto's plaatsen??


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb deze. ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik krijg eentje van mijn school, maar waarschijnlijk is ie lelijk en standaard dus ik ga hem zelf wel oppimpen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Calabasas schreef:
    Ik koop altijd eentje van de Hema. Daar kun je zelf een voorkant doen en ook zitten er foto vakjes bij, waar je spullen in kwijt kunt. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb die van ComsoGirl gekocht. Die is ook wel leuk!


    we danced all night to the best song ever.

    Ik heb een Vive Maria angenda. Ik zag hem in de winkel en vond hem te schattig om te laten liggen (H)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:22 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Camillia schreef:
    Ik heb een Vive Maria angenda. Ik zag hem in de winkel en vond hem te schattig om te laten liggen (H)


    Oh, die is echt superleuk!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    ik heb de agenda van Loesje... maar die heb ik ook voor het geval dat gekocht, aangezien in naar een vervolgopleiding ga weet ik nog niet of ik er van hun een krijg of niet... c:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ik heb er eentje bij de hema gekocht met van die dinkies erin waa je foto's in kan doen ;3
    ik wilde eerst een fotoagenda bestellen, maar vond dat te duur en met deze kan ik ook nog eens foto's verwisselen ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''