• Dit vind ik dus best wel cute. Hij heeft dit echt getweet, want ik heb het ook zelf op twitter gezien. Dat vind ik dus echt lief. :3

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:04 ]


    The universal language of art.

    Da's wel lief, ja. c:

    Jaa is lief. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja ik zag het! Ik kan alleen de tweet zelf niet meer vinden. Maar hey, ik wist al dat hij gewoon een schatje is.


    To infinity and beyond •

    Ahw dat is echt heel lief <3


    Believe in yourself.

    Ik ben geen fan van hem, maar ik vind het wel echt lief (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Proximity schreef:
    Ja ik zag het! Ik kan alleen de tweet zelf niet meer vinden. Maar hey, ik wist al dat hij gewoon een schatje is.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Stiles schreef:
    Ik ben geen fan van hem, maar ik vind het wel echt lief (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ben bij lange na geen fan van hem. Maar dit kan mij toch wel raken. Toch mooi dat hij zo iets Tweet. Ook al is het maar simpel en kort. Het kan voor haar zoveel betekenen.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik ben bij lange na geen fan van hem. Maar dit kan mij toch wel raken. Toch mooi dat hij zo iets Tweet. Ook al is het maar simpel en kort. Het kan voor haar zoveel betekenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vampires schreef:
    Ik ben bij lange na geen fan van hem. Maar dit kan mij toch wel raken. Toch mooi dat hij zo iets Tweet. Ook al is het maar simpel en kort. Het kan voor haar zoveel betekenen.


    Precies mijn gedachten!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    N'aaawh, dat is lief van hem!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Stiles schreef:
    Ik ben geen fan van hem, maar ik vind het wel echt lief (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Awh,het is lief van hem om zijn fans terug te tweeten. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Awwww (': That's why I love him, hij geeft zoveel om zijn fans!


    They were never in fact homeless

    Vampires schreef:
    Ik ben bij lange na geen fan van hem. Maar dit kan mij toch wel raken. Toch mooi dat hij zo iets Tweet. Ook al is het maar simpel en kort. Het kan voor haar zoveel betekenen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli