• ik zoek iemand met wie ik een story kan schrijven, ik heb een super idee (vind ik zelf weet niet wat jullie er van vinden!) maar ik heb het wel druk, dus ik dacht, dan wil ik het met iemand schrijven. als het je leuk lijkt...

    het gaat over een meisje (weet nog geen naam maar oke!) en die is super verliefd op een jongen van school. ze doet er echt alles aan om zijn hart te veroveren. uiteindelijk lukt het ook, de jongen vind haar wel lief en schattig als ze zo klunzig doet. ze zijn helemaal gek op elkaar en ze willen elkaar nooit meer kwijt. maar die liefde duurt niet heel lang meer, de vriend van de jongen krijgt ruzie met een groep andere jongens, en hij vraagt aan de jongen (die vriend van het meisje dus! word steeds ingewikkelder!) of hij wil helpen om die jongens terug tepakken. het meisje zegt dat hij het echt niet moet doen, maar die jongen wil zijn vriend helpen. die zelfde avond krijgt het meisje een telefoontje van haar vriendin en de vriendin van de vriend van de jongen (ja snappen jullie het nog?!?) dat het uit de hand is gelopen, de jongen ligt bloedend op straat. ze rent snel naar de plek van het gevecht. ambulances en politie zijn er druk bezig. ze rijd met de ambulance mee naar het ziekenhuis. na dagen lang afwachten blijkt dat de jongen het niet red. haar wereld staar op de kop!

    nou wie wil mee schrijven?? en als het helemaal geen goed idee is moeten jullie het aangeven hoor! zelf heb ik ook al wat geschreven maar dat kan nog anders als je het wilt! (ja ik wil niet moeilijk doen!) (of dat is juist moeilijk maar oke!)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 13:58 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    niemand??????


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ik wil wel maar de school begint straks wel en dan heb ik misschien iets weiniger tijd om te schrijven. Mijn tijd om te schrijven kan best veel zijn. Wil je meer weten hoor ik het graag. En ik denk dat je wel iets meer in de verhaallijn moet gooien maar dat is aan jouw,