• Slotje

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 23:49 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awh, meisje.
    Dat is inderdaad niet aardig en ik vind dat hun de naam 'vriendin' niet waardig zijn. Gelukkig ga je naar een andere school en krijg je een nieuwe start. Hopelijk maak je veel vriendinnen die wel vaak met jou af willen spreken c:
    Als je nog wilt praten, PB me gerust C;

    x

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 18:16 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Je verdient betere vrienden.


    <3

    als ze niet eens moeite willen doen om contact te onderhouden is naar mijn mening het idee van vriendschap niet zo nauw genomen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 18:48 ]


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Hmmm, ik heb zelf in de vakantie helemaal geen zin om af te spreken. In de vakantie wil ik rust, ik zie de kinderen van school al het hele jaar en dan wil ik even een pauze. Misschien ziet zij dat ook zo? Als de vakantie daar ook voorbij is, wilt ze misschien wel weer afspreken.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 18:50 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Hmmm, ik heb zelf in de vakantie helemaal geen zin om af te spreken. In de vakantie wil ik rust, ik zie de kinderen van school al het hele jaar en dan wil ik even een pauze. Misschien ziet zij dat ook zo?

    Ze spreekt wel met anderen vriendinnen af. Dus dat is het niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ach, ik ben enigszins bekend met de situatie. Het is inderdaad heel erg vervelend om toe te moeten kijken hoe je eigenlijk gewoon in de steek gelaten word door mensen die zich jou "beste vrienden" durven te noemen.

    Ik zou zeggen: Laat ze er zelf achterkomen wat ze precies missen zonder jou. Je nieuwe is een nieuwe plek met nieuwe mensen en daar vind je vast ook hele goede vrienden! (Y)


    Be yourself, it's all that you can do.

    Nou sterre. sorry dat ik in mn vakantie moet werken om mn eigen geld tr verdienen.. Ik heb het geje woon erg druk en weet dat ik anno al maanden niey meer gezien heb en dat ik leuke dingen wil doen met mn pa die maar fucking weinig vakantie heeft.. en als ik heel mijn vakantie vol blijfoistiscg plannen wil ik ook wel eens een dagje niks doeen. Ik vind persoonlijk dat je zeer egoistisch en zielig bezig bent maar ik hoop dat je blij bent met de reacties van je nieuwe quizletvriendjes...


    What by Zeus' beard is going on????

    Maar ik zou niet zomaar een boos topic gaan beginnen zonder eerst te luisteeen naar je vriendinnen. Je weet best dat ik een goede reden heb en ik vind dit echt zo ziek


    What by Zeus' beard is going on????

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 9:52 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pubers. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Pubers. (cat)


    Jup. Pubers.

    Ik zou gaan ruziën in gb of pb, is wat minder publiek.


    quidquid excusatio prandium pro