• Dat rare moment wanneer je opzoekt wie op quizlet er allemaal in hetzelfde dorp woont als jijzelf en het geeft werkelijk resultaten aan.
    o.0
    Omg mijn buurmeisje kan op dit moment gewoon een story aan het schrijven zijn
    *awkward*

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Aaaaaaaaaaaaaahaha ik vond zonet iemand die ik ken, ahahahaahaha.
    Aaaaawkward.

    Edit: oké, er is dus echt iets mis, want ik klik er verschillende aan en hun laatste inlogdatum is allemaal 3 juli. Wtf.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:53 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    0.
    Maar ik weet wel mensen uit mijn dorp die erop zitten.
    Maar die schrijven, net als mij, niet hun daadwerkelijke woonplaats op haha.


    Tell me about it, stud.

    OMG ik zoek net, heeft een vriend van mij gewoon Q, maar hij is nooit online haha. Heel apart om te zien haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    15 pagina's met mensen die in de stad wonen 10 minuutjes verderop en 2 pagina's met 0 actieve mensen die in mijn dorp wonen. (cat)
    Er zitten er een paar tussen die ik 'ken' van school, qua gezicht dan en naam.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:11 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik geef mijn woonplaats niet prijs op Quizlet zelf. Alleen aan mensen waarmee ik bevriend ben :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    13 pagina's.
    Ik heb gelijk alles doorgezocht om te kijken of ik iemand ken.
    Ik ken niemand :'D -Op zus, kennis en vriendinnen na dan die ik hier door mij zitten-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb het ooit eens opgezocht, kwam als resultaat best veel mensen uit, maar amper 4 daarvan -ik en 3 vriendinnen in RL- zijn nog echt actief.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh en een meisje dat bij mij op school heeft gezeten, heeft ook een account en is best wel actief. Maar ik vind haar ook echt aardig. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LaJoie schreef:
    Aaaaaaaaaaaaaahaha ik vond zonet iemand die ik ken, ahahahaahaha.
    Aaaaawkward.

    Edit: oké, er is dus echt iets mis, want ik klik er verschillende aan en hun laatste inlogdatum is allemaal 3 juli. Wtf.

    De mensen van waar ik woon ook o.o Dafuq?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    LaJoie schreef:
    Aaaaaaaaaaaaaahaha ik vond zonet iemand die ik ken, ahahahaahaha.
    Aaaaawkward.

    Edit: oké, er is dus echt iets mis, want ik klik er verschillende aan en hun laatste inlogdatum is allemaal 3 juli. Wtf.


    Komt door die mini crash [toen iedereen zo gezegd ingelogd was en online stond enzo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LaJoie schreef:
    Aaaaaaaaaaaaaahaha ik vond zonet iemand die ik ken, ahahahaahaha.
    Aaaaawkward.

    Edit: oké, er is dus echt iets mis, want ik klik er verschillende aan en hun laatste inlogdatum is allemaal 3 juli. Wtf.

    Was toen niet die crash, dat elke speler online was oid?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eén maar en die ziet er niet bepaald erg actief uit.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.