• Ik zit hier in Turkije en soms kan de elektriciteit weg zijn. Mijn broer ging met zijn vriend in de lift en toen was de elektriciteit weg. Mijn ma dik stressen C: Haha, hij was er binnen vijf minuten weer uit ofzo. Als mij dat gebeurd dan ga ik dik janken, zo'n drama maak ik er vast wel van.



    Heb jij of ken jij iemand die er in vast zat? Hoe zou jij reageren?

    x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:03 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Rozzy schreef:
    (...)
    Ik las eerst dat je drie maanden vast in een lift had gezeten, lol.

    Ik ben niet claustrofobisch, maar ik kan niet tegen opgesloten zitten. Ik kan ook niet tegen schoolfeesten, dat is bij ons best in een grote ruimte, maar veel te druk voor mij, ik voel me dan best opgesloten haha. Dus ja, ik zou ook flippen in die lift, denk ik.
    Dan had ik dit niet na kunnen vertellen hea? :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    In Helmond zat ik bijna vast de deuren waren te ver dicht om er uit te kunnen maar nog wel deels open, na veel gekloot met de knopjes gingen ze open en toen verkoos ik de trap :'D


    Let it come and let it be

    Een deel van mijn klas zat in de lift vast bijna een heel les uur


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    MadameParis schreef:
    Ik heb -gelukkig- nog nooit vast gezeten in een lift. Wil het liever ook niet meemaken, dan geraak ik echt lichtelijk claustrofobisch..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dai5y schreef:
    (...)Dan had ik dit niet na kunnen vertellen hea? :P

    Ik las daarna ook beter D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik kan dat niet voor hebben =)
    Ik ga nooit in liften, tenzij het ni anders kan..
    Ik haat liften :p


    Stop wishing, Start doing..

    Lol haha toch beetje medelijden met je ma dat ze zo hysterisch was :')
    Zelf zou ik eerst denken van ''wtf?!'' en daarna zoiets hebben van ''t zal wel'' en dan beetje lacherig over doen en wachten totdat dat ding het weer doet. En natuurlijk eerst op het knopje drukken van dat ie het niet doet enzo :Y).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb ik nog nooit voorgehad, maar als het gebeurd dan wacht ik gewoon rustig af tot ie weer werkt. ^^ Als dat te lang duurt, stressen. x'D


    Take me to wonderland

    Waarschijnlijk zou ik gewoon rustig blijven. Vanbinnen zou ik wel lichtelijk opgefokt zijn, maar ik zou er niets van laten merken (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    And that, my dear, is exactly why I avoid elevators.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naar luikjes zoeken, en eruitgaan.. En anders met een stenen gezicht wachten... Sorry, ik woon in een flat... Het ervaring met liften... (Niet met vastzitten)


    'Sharon was here!'

    Nog nooit in een lift maar wel in een wc whahaha. Toevallig wel met mijn crush (; dus dat was te overleven.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 18:41 ]


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik ben bang voor liften dus ik zou hem helemaal flippen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn oma heeft als klein meisje volgens mij heel lang vastgezeten. Sindsdien neemt ze nooit vrijwillig de lift, hoe slecht ter been ze ook is. Je moet haar écht dwingen om haar een lift in te kunnen krijgen.

    Ikzelf heb nog nooit vast gezeten in een lift. Maar ik zou (zeker in een kleine) ook wel gaan panikeren denk ik.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb gelukkig nog nooit vast gezeten in een lift. Dat lijkt me echt doodeng en daarom ga ik ook altijd met de trap, om vastzitten te voorkomen.